Ryktebørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[18:09:08] Sylphida: er det sant? :) Det ville glede meg :)

Hvilken måte dere gir medlemmene deres håp :p
Inv. store spillere så de tror at krigen vil snu? Smart :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
[17:57:29] PB/Zippy: Send meg inv. så kommer jeg, er lei av masse rec. her

:eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva har det med at jeg rykter om at TSFS har blitt desperate?

Sendte ikke søknad engang også kommer jeg inn :D
 

DeletedUser

Guest
Pappa sine advokater krevde for mye penger.. Pappa hadde dermed ikke råd til å beholde aksjene sine i Pappa betaler kontoen.;)
 

DeletedUser

Guest
Det sies at Pappa har alle aksjene iorden og pengene stiger inn og alt går oppover.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes også at Kovu er en større handelsmann og har tjent mer penger enn Pappa Betaler :D xD
 

DeletedUser

Guest
Tja, vel... Kan bekrefte at Far har vært i det gavmilde hjørnet og spandert litt handelsaksjer på godeste herr Snowfire, dette som en takk for sist fra da snowy nøt rikmannslivet i lag med den andre halvdelen (Fars sønn) av Pappa betaler. Det var en vennskapelig gest fra Far som har gjort Kovu til den største handleren på v8. Her kan dere se hva som skal til for å være v8s handelskonge:

[SPOIL]
tilvetle.png
[/SPOIL]

Her har dere bildet av min kjære Far og Kovu som bekrefter handelen ved et realt håndtrykk:
[SPOIL]
handshake%20(2).jpg
[/SPOIL]

Takk for en god handel Snowy, men v8 er på ingen måte solgt.

Mvh
En sønn av sin far!
Dollar_flashes.gif
Dollar_flashes.gif
Dollar_flashes.gif
 

DeletedUser

Guest
du vetle.. må si det.. jeg er halvbroren din! o_O jeg er også født med en gave, en gave om å eie alt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at J.F.F er redd små stammer så de anngriper små spillere med sine største spillere. De trenger vel litt oppmuntring siden krigen mot TSFS ikke går i dems favør
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at J.F.F er redd små stammer så de anngriper små spillere med sine største spillere. De trenger vel litt oppmuntring siden krigen mot TSFS ikke går i dems favør

Du vet at J.F.F leder krigen den siste tiden. LOL skal jeg si at giri raja har problemer i krigen fordi han adler spillerene på 20-30k på rimmen sin?
 

DeletedUser

Guest
en som er litt sur for at jeg angriper eller? haha, har gitt klar beskjed til alle mine naboer hva som skjer om mine farmer blir adlet.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
en som er litt sur for at jeg angriper eller? haha, har gitt klar beskjed til alle mine naboer hva som skjer om mine farmer blir adlet.

Ja, forstår den, men er så irriterende i nærheten. Har lyst å ta hevn over GAG og er ikkje dum nok til å sende nukes med adels over 20t.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at J.F.F er redd små stammer så de anngriper små spillere med sine største spillere. De trenger vel litt oppmuntring siden krigen mot TSFS ikke går i dems favør

Det ryktes vell heller at J.F.F & JFFA generelt prøver å få kontroll over de ytre deler av k44? :) Gandor, Ruab & almakka1997 er vell de eneste som virkelig fortsatt adler i midten av k45. Så snakker du om store spillere? :) Jeg har tatt en hau av smårips i det siste med en gang 1:20 beskyttelsen er over! Hadde de folka virkelig lagd noe tropper hadde det vært for kostbart å adle dem! Krona adler n00bs for å lage seg et lite cluster :)
Store eller små, adla blir du om du befinner deg rundt meg. =)

Ryktes at det er masse små n00bs som klager! :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp