Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Han har readlet litt i dag ja, men nå som han står uten nukes så blir det vel ikke lenge dette varer :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sies at SoulHunter leder med den laveste plyndrings medaljen noen sinne på TW sin historie: 1 landsby.

Og han har også:

Dagens plyndrer
Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 17.05.2011 (97.760 ressurser)

Dagens plyndrer
Du har den 17.05.2011 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (1 landsby)!
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå?
Har jeg skadet fruen som hyler om at vi er feig?


Kanskje begrunne ryktet ditt, eller?

Når THA var i krig med 3.14 og TSFS, da begynte dere adling av oss. Feigt. Nå som det endelig er krig mellom de to store, da skal dere blande dere inn. De er større enn oss allerede, og så skal dere blande dere, i håp om å få byer, billig. Feigt. Dere tør aldri å gå alene mot andre. Ergo, dere er feige. Så vanskelig å forstå?
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sies at SoulHunter leder med den laveste plyndrings medaljen noen sinne på TW sin historie: 1 landsby.

Og han har også:

Dagens plyndrer
Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 17.05.2011 (97.760 ressurser)

Dagens plyndrer
Du har den 17.05.2011 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (1 landsby)!

Det må jo farme en feil av teamet som glemte og sette på 17.Mai freden i riktigt tidspunkt.
 

DeletedUser

Guest
Når THA var i krig med 3.14 og TSFS, da begynte dere adling av oss. Feigt. Nå som det endelig er krig mellom de to store, da skal dere blande dere inn. De er større enn oss allerede, og så skal dere blande dere, i håp om å få byer, billig. Feigt. Dere tør aldri å gå alene mot andre. Ergo, dere er feige. Så vanskelig å forstå?

Nei, dere hadde bein i nesa? Forbildene mine faktisk.

Har ikke noe med diplomatiet å gjøre, men til og med du må jo forstå at å legge seg opp i mot 3.14 og TSFS samtidig hadde jo vært rent idiotisk så kan jo tenke meg at det var litt lurere å vente på at de skulle gjøre seg ferdige? Du ser nå hvordan det gikk med THA, var bare ett tidspørsmål før dere var borte. Taktikk, du vet kanskje ikke hva det er? Ryktes at lederen deres ikke var så altfor god anyway såå

Du kan jo diskutere med 3.14 om de synes at de har billige byer?
Hvis du synes at diplomaten og resten av ledelsen gjør en dårlig jobb så kan du jo alltids søke deg inn som ny leder, forandringer fryder :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
WD og TSFS har gjort det som har vært det beste for dem, de kan ikke krige mot hverandre grunnet avstand, K54 er borte, vi ligger midt i mellom.

Det beste for dem er at begge angriper oss og at de sammarbeider om det, selvsagt gjør de det da alekyo? :p
Vi må ta konsekvensene av beligenheten vår, gi dem kamp og gå seirende ut med hele v8 under vår kontroll, nå får vi jo tatt 2 fluer i en smekk, det er jo bare ekstra schmud :cool:
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, dere hadde bein i nesa? Forbildene mine faktisk.

Har ikke noe med diplomatiet å gjøre, men til og med du må jo forstå at å legge seg opp i mot 3.14 og TSFS samtidig hadde jo vært rent idiotisk så kan jo tenke meg at det var litt lurere å vente på at de skulle gjøre seg ferdige? Du ser nå hvordan det gikk med THA, var bare ett tidspørsmål før dere var borte. Taktikk, du vet kanskje ikke hva det er? Ryktes at lederen deres ikke var så altfor god anyway såå

Du kan jo diskutere med 3.14 om de synes at de har billige byer?
Hvis du synes at diplomaten og resten av ledelsen gjør en dårlig jobb så kan du jo alltids søke deg inn som ny leder, forandringer fryder :rolleyes:

Er en god taktikk, sånn egentlig. Men feigt.

Og hvor har jeg klaget på ledelsen?
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
WD og TSFS har gjort det som har vært det beste for dem, de kan ikke krige mot hverandre grunnet avstand, K54 er borte, vi ligger midt i mellom.

Det beste for dem er at begge angriper oss og at de sammarbeider om det, selvsagt gjør de det da alekyo? :p
Vi må ta konsekvensene av beligenheten vår, gi dem kamp og gå seirende ut med hele v8 under vår kontroll, nå får vi jo tatt 2 fluer i en smekk, det er jo bare ekstra schmud :cool:

sant det du sier ;) egentlig gjorde vi dere en tjeneste :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at vi her i 3.14 tar å distraherer hverandre med krangel om Norske Talenter og glemmer å dodge -.-
 
Topp