Ryktebørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Diskusjonen er ferdig så nå får du ikke drepe enkelt mer :)

Btw så har dere stoppet litt opp, why? :confused:
 

DeletedUser

Guest
ryktes om at pappa betaler har tatt feil av forsvarsminister, da det ikke er kokelv :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo det som står på medlemslista, så er jo fullt mulig å tro det :p
 

DeletedUser

Guest
Den kunne vere bra til å knekkje nøtter med, sa Mumle Gåsegg.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at TSFS har en svært innaktiv front, mens 3.14 har en veldig aktiv front.
Hva som angår WD er at det ryktes at de heller satser på poeng, enn å ta inn spillere som har litt vett oppi toppen:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TSFS har en svært innaktiv front, mens 3.14 har en veldig aktiv front.
Hva som angår WD er at det ryktes at de heller satser på poeng, enn å ta inn spillere som har litt vett oppi toppen:)

hehe, en som har tatt litt feil eller? hvordan går det med 3.14 nyeste medlemmer?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hehe, en som har tatt litt feil eller? hvordan går det med 3.14 nyeste medlemmer?

Ehm, nei? Jeg tar ikke feil, just so you know.. Vel, nyeste medlemmer ja. Men med tanke på at TSFS har WD-familien har 12mio, mens 3.14 har 7 mio, så trenger hvertfall ikke jeg en ingeniørutdannelse for å se at noe må være feil med alliansen, da grunnet innaktivitet. Ikke nok med det, men da WD heller fokuserer på poeng, enn spillere med skills, så er jo resultatet nedslående.
 

DeletedUser

Guest
Scarborough, regner med du her henviser til deg selv som en av disse "spillere med skills"?

Bemerkelsesverdig nok mener jeg å huske at du gang på gang har forsøkt å gjøre det veldig tydelig at du ikke satser på V8, men kun har en konto for "å følge med". At du da så tydelig går ut på et offentlig forum og motsier alle påstander du tidligere har kommet med angående hva du ser på som din rolle i V8 er ganske bemerkelsesverdig, og jeg må si at seriøsiteten i dine fremtidige poster datt drastisk.

Forøvrig hadde denne posten passet bedre i faktabørsen.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg sikter faktisk ikke til meg selv. Delvis til meg selv, kan jeg innrømme. Men som du sa, jeg satser ikke på v8, men jeg liker å følge med på hva som sskjer, og da ønsker jeg en stamme hvor jeg kanskje kan bidra med noe. Jeg går på ingen måte imot hva jeg har sagt tidligere, så det utspillet kan du pent trekke tilbake :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at TSFS strx vil klage over at trondersopp ble kicket ut av stammen grunnet dårlige states.

Here the facts:

25.05.
22:38 trondersopp forlot stammen.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ryktes at det er en meget fin måte å kicke noen på ved å bare la kontovakten forlate stammen for dem :rolleyes:
 
Topp