Ryktebørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
joda men dualen har jo ikke gjort noe i det hele tate sånn eg har forståtte det så da er det ikke så rarte :hmm:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vet du hva, om hun ikke klarer å være aktiv er ikke det vår feil, er jo n00bhet i seg selv å ikke klare være aktiv.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er hennes feil at hun ikke er på, ikke dualenes.

Ryktes at dette nok ikke var et rykte, men hellere et eller annet forsøk fra zippy sin side, å fortelle åssen man styre en konto og hvem som er "hoved" dual.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at det er korrekt og at IP kunne bare satt alle kontoene sine på slett nå, men dere skal visst bare drøye tida litt mer :/
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
scar hvofro skal du gjøre vanskligere for IP :hmm:

uansett vansklig for deg gjøre mye skade på dem siden verdener over om 1 til 2 månder er begrenset hvor stor du kan bli på den tiden (rofl)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
scar hvofro skal du gjøre vanskligere for IP :hmm:

uansett vansklig for deg gjøre mye skade på dem siden verdener over om 1 til 2 månder er begrenset hvor stor du kan bli på den tiden (rofl)

Tha, da får man se i forhold til tidsperioden da:) Er jo ikke så vanskelig! Men jo, blir morsomt dette! Jeg har "some unfinished business" med Lady Ibex/carnifex å gjøre, så dette blir funfun!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kremt kroken er ikke internadling ;)

gråbyene var exelthor sine han slutat uten ta ut troppene så tapte 2 nuks på di gråbyene :(

di gråbyene var ikke gratis for si det sånn :cry:
 

DeletedUser

Guest
okei sorry, 6 av 35 byer var ikke gratis :p

Når noen ikke gjør motstand, selvom det er tropper i byene, så vil jeg si det er gratis byer. (happy)
 

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
okei sorry, 6 av 35 byer var ikke gratis :p

Når noen ikke gjør motstand, selvom det er tropper i byene, så vil jeg si det er gratis byer. (happy)

Nå må dere ikke kalle alle byene gratis da....:Neutral:

good del av de byene kommer fra meg.....:p og er forsatt mine i den forstand :D
 

DeletedUser

Guest
jeg er litt små glad at vi snart har tatt DN igjen :) og nok en gang har bevist at vi vil ikke gi oss før siste by er tatt :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes om at zippy ikke helt forstår hva som foregår" blææææ vi hadde jo det forspranget :// "
 
Topp