Ryktebørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktene tilsier at vi bare nok engang må bevise at vi er 1000x bedre enn dere, kjedelig å waste bort slik tid assa :mad:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at vi endelig har greid 1 mill i et Kontinent (nerd)


Rangering Stammenavn Poeng Landsbyer
1 ~WN~ 1,00 Mio. 133
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes om at fredrik som satt på lord sayver har komt over og spiller no på min bruker victoryforsylvanes :eeek:
 

DeletedUser

Guest
Artig hvordan du gjemmer bort andre rapporter for å få det til å se så dumt gjort ut.
Og skulle vel ikke mye til å adle en inaktiv spiller (think)
 

DeletedUser

Guest
Artig hvordan dere benytter så å si hver ENESTE post i denne tråden til å rakke ned på andre enn dere selv. Er faktisk så lite gøy å spille TW med folk som dere.
 

DeletedUser

Guest
Se ironien i denne posten her.

Æ ser ironien, men æ kalle dæ ikkje førr invalid akkurat? Går an å ha ein hyggeligere tone i offentlige forum, så kanskje man får med fleir folk som vanligvis ikkje skriv i forum og diverse. E som regel de samme som skriv her inne om du ikke har merka det :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Æ ser ironien, men æ kalle dæ ikkje førr invalid akkurat? Går an å ha ein hyggeligere tone i offentlige forum, så kanskje man får med fleir folk som vanligvis ikkje skriv i forum og diverse. E som regel de samme som skriv her inne om du ikke har merka det :)

Om du et par poster over din egen, så er ikke DN alene om det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Var vel ikke vi som gikk ut med og kalle folk invalid :)
Som man sår så høster man!
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jeg ikke hva man må gjøre før og få tittelen invalid i tw, Men jeg kan jo komme med noen eksempler så kan du si om det er kvalifisert ?
Eksempel1

Eller må det et supertog til for og få den tittelen ?
Første kommer den kraftige første adelsmann nr1
også kom de resterende 3 som såg slik ut de resterende 3

orgazm ODa på den første der :eek:
 
Topp