Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Om du et par poster over din egen, så er ikke DN alene om det. Og skriv norsk, vær så snill..

Om dialekten min plaget deg så sorry :] Nevnte ikke at DN var alene om dette, men man trenger ikke å lese så fryktelig mye for å se hvem som er "verstingene". Helt personlig så bryr jeg meg pent lite om dette, men jeg synes det er synd at slike holdninger skal ødelegge for mange andre. Fort gjort at man driter i å skrive noe fordi man ikke ønsker at noen skal bashe posten helt i sønder og sammen.

Jeg synes mye av det DN skriver er komisk, men tviler på at alle oppfatter det slikt. Spesielt når noen enkeltindivider er så kjappe til å gå rett på personangrep.

Just my 2 cents, peace!
 

DeletedUser

Guest
Ser på måten du skriver at du er fælt så frustrert og redd for hvordan dette skal gå zippy (giggle)
 

DeletedUser

Guest
kampen er forsatt ikke ferdig, DN har vunnet en kjempe viktig kamp, samem har IP. nå er det bare å se hva de klarer å gjøre med den nye fronten de har inni fiendens sted :evil:
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
zippy skal du ikke satse på jenter nå da, sån du gjorde i v8 og slutta og begynte og syte for at du ikke hadde tid til jenter (rofl)(wasntme)(nod):D(kyss)(hug)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ikke plage stammen

dumme nerder no :p

la dem adle grått for livet enklere byer og ta :p

ryktes at LS blir borte snart fortere en forventa etter vi tok dolmio mannen fra brukeren :p

btw takk for det DN (clapping)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen aktivitetsjekker meg :eeek:

[06.05.2012 22:56:17] PB/Zippy: Robin aka fakenickern?
[06.05.2012 22:56:25] PB/Zippy: Robbin aka padden?
[06.05.2012 22:58:26] Snowy: ingen av de
[06.05.2012 22:58:31] Snowy: robin = robin :)
[06.05.2012 22:59:17] PB/Zippy: :p
[06.05.2012 22:59:21] PB/Zippy: Nå var u hemmelig her :D
[00:21:55] Snowy: er jo sant :p robin er robin
[00:22:15] PB/Zippy: Lol, aktivitetsjekk ja
[00:22:19] PB/Zippy: Da gidder jeg ikke ha deg :p
[00:26:36] Snowy: nei :p herre
[00:26:44] Snowy: jeg skal legge meg snart uansett :
[00:26:45] Snowy: :p

så jeg får ikke lov til å se på en film og så sende svar 1,5timer seinere? (giggle)
 
Topp