Ryktebørsen

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ryktes at 450ms regelen er nokså upopulær blant de bedre spillerne, mens de mindre gode enten ikke bryr seg eller vet hva det vil si..

Skal ikke se bort ifra at det kommer noen gode her, som resten av verdenene :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Synes det er spennende med 450 ms mellom kommandoene jeg. "Gode spillere" burde uansett klare å tilpasse seg dette, og finne andre måter å spille på.

Synes faktisk det spennende innstillinger. Spesielt dette med ingen nattbonus må jeg si at jeg elsker.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Snus var en stamme på v8(?)
Var vell en stamme som lå fint innenfor topp 20 under oppstarten. Hverken mer eller mindre? Mener å si dette stemmer nogenlunde. Rett meg gjerne!

Villareal, de fleste gode spillere klarer nok å finne måter å løse dette å ja, men nå var ikke upopulært og uløsbart det samme ordet sist jeg sjekket?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det som kjennertegner en god spiller er spillerens evne til å tilpasse seg verdenens innstillinger :)

Uansett, jeg tror jeg ikke kommer til å ha noen problemer med dette, da jeg ser på det som en utfordring. Så får vi se hvor mange andre som kan gjøre det samme :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at jeg lett hadde klart å jobbe meg rundt disse instillingene :) Mener også bestemt at jeg skulle klart å dratt de fleste i til min fordel.

Ryktes derimot at jeg ikke starter på v9 fordet. Blir eventuelt på et spennende dual prosjekt :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes om at det kommer 3-4 nye servere i løpet av neste år. Fin hastighet på servere nå, så det er ikke en umulighet.

Ryktes om at jeg starter her. Virket så fristende å sitte i mangfoldige timer og kaste alle de andre interessene på dynga imens. Samme skjer, samme 2 grupperingene vil domminere og lage såpeserier mens alle andre sitter å ser på. Solen skinner og TW kaller, det er virkelig en fristelse. Godt å se at det ikke har forandret seg mye med tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, ettersom jeg selv bor i Bergen vil jeg ikke akkurat si at solen skinner...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg er skuffet over at det er så lang Nybegynner beskyttelse.
 
Topp