Ryktebørsen

Tigerboy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Din noob, ha du ikke noe relevabt å komme med så hold det for seg selv. Ære? hvor gammel er du 12? Det handler om integritet, det å kunne forsvaret ryktet sitt som en god spiller. Og for noen, kanskje skape et nytt rykte. Hvis du ikke tar dette seriøst å ikke har noe relevant å komme med, du vet.. temarelatert og fortsettef med å ta ting fra lufta kan du gå å legge deg.

McBitch: jeg har kanskje tapt kampen om rank 1 i startsfasen, ser ut som du har hatt en fantastisk start. Men kampen om rank1 k44 er snart min :) Det gjelder forsåvedt stamme-kampen og.

Hvis dette ble veldi uleselig, beklager! Mobil<3



ehm. noen tar dette litt for seriøst :p

Smile my friend
 

DeletedUser

Guest
Dere har forsåvidt vert flinke med ryktene, men jeg vil gjerne se litt mer rykter. Ja det er lov å diskutere ryktene, men det er mer diskusjon enn rykter nå =)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at moderatorene vil ha oss til å skrive mer rykter.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at McB er høy i hatten, nå som han nesten er best på serveren
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at McB er høy i hatten, nå som han nesten er best på serveren

Avkreftes, han har ikke hatt noe St. Rubben har informert om. Og for å være "høy i hatten" må man tro bedre om seg selv enn det man er og det er ikke noe han gjør. Man kan si at man er god og alt det der uten å måte være "høy i hatten."

Ryktes at barsk bare er sjalu på McBitch :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er det nedlatende å være tolv år da ?

Tolvåringer kan spille ekstremt bra dem og. Bedre enn deg og :eek:

12 år sier litt om modenheten din. Sure 12 åringer kan sikkert spille. Snipe, backtime, sende adels-tog på samme milisekund. De kan sikkert skrive bedre norsk enn meg også! Det de ikke kan er å tenke seg til f.eks 100 forskjellige sitvasjoner med 100 forskjellige utfall på alle sitvasjonene. En sitvasjon med hundre ledd. Ergo 1 million resultater for 100 forskjellige sitvasjoner. (Studerer selv psykologi, det er bare ikke mulig for en 12 åring, hjernen har ikke kommet til et stadiet der den tåler et slikt tanke-mønster, 1 mill høres ganske mye ut men for et gjennomsnits menneske er det flere millioner ressonomang(tankemønster) hver dag) Tror heller ikke 12 åringer har guides, statestikk, og troppestatestikk memorisert. De har nok ikke aktiviteten, hvilken 12 åring sover 3-4 timer året rundt for å spille TW?

Dessuten det jeg refererte til var at "ære" er et umodent og barnslig utrykk vi ofte bruker for å forklare barn noe de ikke er utviklet nok til å forstå. Nå kommer jeg til å få masse tull her på hvem som klarer flest ressonomang hver dag. Hvert mennesket er forskjellig, hjernens utvikling har foresten lite med puberteten. Studie viser faktisk at barn som kommer sent i puberteten gjør det bedre på skolen. Personlig tror jeg det er fordi vi alle blir noen kåte j*vler når man først kommer i puberteten å skole ikke betyr så mye lenger. - men det er min teori! :D

Man skal aldri si aldri, men at en 12 åring kan slå meg i TW? Nei. Ikke om han har en god start, flaks, og hele TW teamet bak seg. Dessuten, hvilket kontakt-nettverk har en 12-åring?
 

DeletedUser

Guest
12 år sier litt om modenheten din. Sure 12 åringer kan sikkert spille. Snipe, backtime, sende adels-tog på samme milisekund. De kan sikkert skrive bedre norsk enn meg også! Det de ikke kan er å tenke seg til f.eks 100 forskjellige sitvasjoner med 100 forskjellige utfall på alle sitvasjonene. En sitvasjon med hundre ledd. Ergo 1 million resultater for 100 forskjellige sitvasjoner. (Studerer selv psykologi, det er bare ikke mulig for en 12 åring, hjernen har ikke kommet til et stadiet der den tåler et slikt tanke-mønster, 1 mill høres ganske mye ut men for et gjennomsnits menneske er det flere millioner ressonomang(tankemønster) hver dag) Tror heller ikke 12 åringer har guides, statestikk, og troppestatestikk memorisert. De har nok ikke aktiviteten, hvilken 12 åring sover 3-4 timer året rundt for å spille TW?

Dessuten det jeg refererte til var at "ære" er et umodent og barnslig utrykk vi ofte bruker for å forklare barn noe de ikke er utviklet nok til å forstå. Nå kommer jeg til å få masse tull her på hvem som klarer flest ressonomang hver dag. Hvert mennesket er forskjellig, hjernens utvikling har foresten lite med puberteten. Studie viser faktisk at barn som kommer sent i puberteten gjør det bedre på skolen. Personlig tror jeg det er fordi vi alle blir noen kåte j*vler når man først kommer i puberteten å skole ikke betyr så mye lenger. - men det er min teori! :D

Man skal aldri si aldri, men at en 12 åring kan slå meg i TW? Nei. Ikke om han har en god start, flaks, og hele TW teamet bak seg. Dessuten, hvilket kontakt-nettverk har en 12-åring?



Spar meg for det derre psykologi greiene dine, jeg har ferie :cool:

Uansett, du sier at en 12 åring ikke kan slå deg i TW? Jeg er faktisk tolv år (blir 13 i år da), så spille 1v1 mot meg og du får deg en rett i kjeften..
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahhaha! Vi får ta oss en speed-runde en dag da :) Mitt team mot ditt. Ånei.. mitt team har enda ikke tapt iløpet av 3-4 år når vi går inn i en speed-runde sammen ._. Kan legge ut navn som, Staying Active ( Vår leder, og tidenes .net spiller ) Han har lagd de fleste guides som finnes på .net iallefall de første :)
Kala? han kan være litt sinna av og til men en veldig god og offansiv spiller!
AdrianD vell adrian har blitt kåret som .net speedmaster de sesongene han spilte. Eneste med han er at han ikke alltid gidder å spille :)
Xela, tyrkern vår <3
Keith & Dozzler & Mario som som regel spiller dual :)
Louis, god solo spiller også.

Dette er hva erfaring kan skaffe deg tribalshit. Et team som få andre kan matche. Kanskje torq - og gjengen hans på skandic.
Vet du hva jeg tror du er? <3 Jeg tror du er flink til å snakke stort om deg selv, men det er vell alle fjortiser? Jeg tror du er SHIT på TRIBAL :) ^

I'm back bitches!
 

DeletedUser

Guest
så sa han også 1 versus 1. Altså 1 mot 1. Ikke team mot team... Lær deg å lese krona:)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Spar meg for det derre psykologi greiene dine, jeg har ferie :cool:

Uansett, du sier at en 12 åring ikke kan slå deg i TW? Jeg er faktisk tolv år (blir 13 i år da), så spille 1v1 mot meg og du får deg en rett i kjeften..

Kan du ikke lese Krona?

1v1


BLÆÆÆÆ St.Ruben kom før :(
 
Topp