Ryktebørsen

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at jeg egentlig aldri har spilt på v9. Men bare tittet innom for å trolle på forumet :D

Meget morsomt at mitt lille stunt derimot skapte så mye oppmerksomhet så lenge etterpå ! :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at Meza har lagt ut en tråd på stammeforumet om at jeg har lagt ut støtteforumet dems her :p
 

DeletedUser

Guest
Hvem er det du får den infoen av ?? Jeg blir så irritert når du får "info" hele tiden :p
 

DeletedUser

Guest
Var en helt fersk enn nå :)

[21:51:53] X: meza sier du har lagt ut støtte forumet vårt på forumet hvilken tråd la du det ut i (wasntme)
[21:52:22] PB/Zippy: Ryktebørsen ;)
[21:52:55] X: side :p
[21:54:23] PB/Zippy: http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=222772&postcount=203
[21:59:31] X: :D

Gammelt nytt det der, ja det ryktes at krona har det tøft :eek: Men vi får se hvordan han kommer seg! Han har jo en fantastisk flott stamme i ryggen som etter att TSWK helt merkelig og ut av ingensteder ærklærte krig på oss, tok å clearet en 4-5 medlemmer på rappen.

Ryktes at TSWK er helt fucked, like fucked som byen til Krona <3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Haha, clearet 4-5 spillere på under et døgn? Sier det meste om dere. Har du startet på nytt Krona?
 

DeletedUser

Guest
Gammelt nytt det der, ja det ryktes at krona har det tøft :eek: Men vi får se hvordan han kommer seg! Han har jo en fantastisk flott stamme i ryggen som etter att TSWK helt merkelig og ut av ingensteder ærklærte krig på oss, tok å clearet en 4-5 medlemmer på rappen.

Ryktes at TSWK er helt fucked, like fucked som byen til Krona <3

avkreftes vi har bare ikke startet enda ;) Grunnen vet du godt eller har ikke breiflabben sakt noe til deg
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at operasjonen til Voodoo går som planlagt :eek:

hide yo kids, hide yo wife...
 
Topp