Ryktebørsen

The mathS

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, men selv med 0,9-1.0 kan mann kjøpe seg til seier, og de andre gir deg også en sterk fordel mener de som børr bli hvis noen i det hele tatt skal bli

1. Marked 1.0-1.0
2. Halvvering av bygningstiden
3. Umidelbart med 10min igjen
4. 20% ressurser bonus
 

DeletedUser

Guest
Synes ratioen skal settes til det den var før.

Gi oss andre en sjanse til å ta innpå Ekans for sånn det ligg ann no e det jo urettferdig. Ekans kan vente til NB går ut og så bare starte å plukke bya fra rank 2 og nedover.

Nei sett opp markedsratioen igjen :)
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hva er vitsen?:p da blir det jo 10-20 som plukker byer fra rankr21 og ned istede for en som plukker fra 2 og ned:p
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
hva er vitsen?:p da blir det jo 10-20 som plukker byer fra rankr21 og ned istede for en som plukker fra 2 og ned:p

De er forsatt håp får dere problemet er at alle gir opp nå. Men om alle samerbeider så ryker eg jo fort ned lol :p
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hee, jeg gidder hvertfall ikke "gi opp" bare på grunn av deg, og som du sier så overlever du nok ikke v11 solo;) så med mindre alle de "største" med mest lyst å kaste vekk mye penger slår seg sammen skal det være mulig for oss andre og.
 

DeletedUser

Guest
ryktes at jeg ikke gidder å gi opp v11 fordi en spiller leder.
 

DeletedUser

Guest
dette er latterlig...

ifølge regelverket så står det:

§9) Bugs og feil

Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer.

jeg vil anse at dette som har skjedd på verden 11, er en form for feil eller bugs.
ekans har utnyttet dette og burde bli straffet.

tw lederne tar han i forsvar, noe jeg ikke forstår.
hvorfor er regelen der når den ikke angår noe som dette???

ifølge min mening burde ekans ha gitt tilbakemelding om dette og ikke brukt det til sin fordel.
 
Topp