Ryktebørsen

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at tredje verdenskrig er i gang. Og befinner seg for øyeblikket på et forum på tribalwars.no.

Ryktes at det neppe er 3. WW, men kun noen enkelte barnslige sjele, som ikke ka finne på annet fornuftigt, enn å late som de har en veldig importen krangel på gang. Og det ryktes at jeg er dum nok, til å la meg irritere over det.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Ryktes at medlemmene i BO mestrer BB-koder, og prøver seg på vanskelige oppgaver som å legge inn sitat, større skrift, og rød farge. Dog med lite hell:hmm:
 

DeletedUser

Guest
olveden tror jo det iallefall så vi må late som det er bra :)


det er bra Olevden at du gjør d :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er greit, siden vi ikke har noen gode spillere og i nerheten og vil ha cluster. Byene vil nok vokse like forte som våre originale om ikke fortere, da er de store før Onsdag. Tenk litt lenger i framtid før dere skriver om slikt.
 

DeletedUser

Guest
er bedre og ta enn spiller med 500 en 2 gråbyer på 79 da :)?

jeg også adler snart, en 2k by ;D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
mhm... Men nermeste "god by" er jo rundt 20 timer unna, og det er allt for langt unna hvis noen angriper til å støtte i tide (hvis de er nærtliggende). Er nok litt mer taktisk tenking en du trur.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
nop, da bruker dere ikke rett taktikk da :O
er mange byer og adle rundt seg om du bare letter litt :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jada, Jippiking er stacket med 1k deffunits (ikke mye men ikke vært det når det er gratisbyer overalt). Men uansett så har egentlig ikke du noe med vår taktikk. Du får ha din men Chris har nu endt opp å vunnet endel verdener med denne taktikken.
 
Topp