Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
man vinner ikke med og bare adlegråbyer , man må tørre og bruke egne tropper
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg er en veldig åpen person om mine taktikker på TW så har jeg personlig ingen problemer med å dele mine taktikker...

vi adler gråbyer på 50 poeng istedet for å adle spillerbyer på 230 poeng FORDI:

1. spillerbyer er ikke bonusbyer
2. du tar igjen 230 poeng med 50 poeng by ganske kjapt :|
3. du kan ikke adle klustre med å adle gode byer... (Det er mulig, men det er veldig urealistisk at alle gode byer er samlet i klustre...)
4. trenger ikke adelstog for å adle 3-4 byer når de er så nærme :| det trenger man derimot om man skal adle gode spillerbyer...

Jeg vil tro de aller fleste er enige med disse punktene, men de prioriterer anderledes. F.eks kan man aldri utslette trussler med å adle gråbyer... Får man adlet en god by som var en stor trussel av fienden har man så å si tatt 5 fluer i en smekk. Vi har ingen trussler, ingen fiender og ingen gode byer i nærheten :| Vi er fornøyde med vårt valg av adelsmål... Forstår ikke hvorfor alle andre skal misslike dem :\

og nå den slemme siden av meg:

Hvorfor adle spillere som praktisk talt er gråbyer? :evil:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
og om du adler en 2k by nu så er vi fortsatt framfor deg på rankinga med større vekst pr.dag i gråbyene (for å ha det sagt)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Moralen i denne historien er at man kan spille som man vil, å de gjør det veldig bra på JFF så skjønner ikke hvorfor alle skal pirke så mye :crybaby:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jepp, og det ryktes at det går så fort unna, at dem glemmer at man må ha litt tropper, for ikke å miste det igjen (wasntme)
 

1jonnny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ryktes at jeg ikke har noen store spillere i nærheten (enda), så jeg klarer meg nok en stund til :D
 
Topp