DeletedUser

Guest
1409307460464_wps_21_The_scoreboard_displays_t.jpg


Glory Glory Man United
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Vel, jeg kan jo kjøre på med det Geir sa, om at V18 var preget av moral og etikk, hvor folk spilte clean på grunn av tidligere hendelser. Nå skal man jo ta ting med en klype salt, men jeg kan vel trygt si at han tok grovt feil i den vurderingen.

Ikke meg du prater om? :p
 

DeletedUser

Guest
Keep your facts straight. Vi har ingen spioner. Bare propaganda fra deres side for dere ser at dere er et synkende skip. Selv om jeg sitter i ledelsen så vil jeg tro samtlige medlemmer har blitt mye mer fornøyd med på hvordan vi driver på nå. Det får de bekrefte og avbekrefte. Men det har ikke vært et tema for oss i ledelsen i allefall. Så ikke uttal deg på noe du ikke har peiling på :)

Morsomt sammentreff i den sammenheng hvordan TANL ikke hadde mottat incs fra MD på månedvis, men plutselig ramlet det inn 2k incs 30 min etter at Thor hadde skrevet på stammeforumet han ga seg :)
 

DeletedUser

Guest
Så på grunn av at jeg bare har spilt i litt over 2 mnder betyr at jeg ikke kan ha lest meg opp, og forhørt meg om tidligere hendelser på V18? Det kortet er like oppbrukt som rasismekortet IRL, og er et ganske cheap forsøk på å vinne diskusjonen. Du er meg en fin tegneseriefigur er du, White.


Du har tydeligvis gjort en dårlig jobb på å lese deg opp da :)
Rasismekortet? Det er fremdeles rasisme i USA, på samme måte som det fremdeles er folk som diskriminerer kvinner, kjære deg :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Morsomt sammentreff i den sammenheng hvordan TANL ikke hadde mottat incs fra MD på månedvis, men plutselig ramlet det inn 2k incs 30 min etter at Thor hadde skrevet på stammeforumet han ga seg :)

Haha, nei. Denne for Ole selv svare på. Men som sagt jeg sitter i ledelsen og ikke fått inn noen info fra stammeforumet eller fra spillerne deres.

Ole har planlagt lenge mot TANL men måtte fullføre andre oppgaver han drev på. Så vil tro at det bare er tilfeldighet. Men som sagt. Ole får svare på dette selv.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hahah. Jeg vet. Men når ting omhandler Ole. Og blir til et direkte spørsmål til OLE.

Så svarer jeg ikke for det. Men jeg avbekrefter dette spion opplegget deres.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du sier det ja, men jeg spør da, hvem er det som går ut på off forum at man har en spion i fiendestammen?(Lipssealed)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du kan avkrefte så mye du vil, men dere ville aldri sagt sannheten om dere har/hadde hatt en spion i OIM.

Da jeg lekte litt m spioner på V14 så la jeg ikke skjul på at det ble benyttet. Det er ekstremt demoraliserendes for motstanderen når de ikke har peiling på hvem det er ^^,. Dog tviler jeg på at det er spioner i sving her på V18, men nå er jeg jo bare et medlem som er her for å pisse mest mulig på OIM, selv med den begrensa tia jeg har, så dette vet nok ledelsen litt bedre enn meg.;-).

Ryktes at det er mandag i morgen. Gleder meg til første treningsøkta etter tors-søn fylla (clapping)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Da jeg lekte litt m spioner på V14 så la jeg ikke skjul på at det ble benyttet. Det er ekstremt demoraliserendes for motstanderen når de ikke har peiling på hvem det er ^^,. Dog tviler jeg på at det er spioner i sving her på V18, men nå er jeg jo bare et medlem som er her for å pisse mest mulig på OIM, selv med den begrensa tia jeg har, så dette vet nok ledelsen litt bedre enn meg.;-).

Ryktes at det er mandag i morgen. Gleder meg til første treningsøkta etter tors-søn fylla (clapping)


Trene må du gjøre hver dag
 

DeletedUser

Guest
Jeg har fulgt med nok til å trekke en konklusjon. Ut fra reaksjonene så kan det jo tolkes til at det var en ganske solid skuddserie på skiva :mehe:.

Jeg kan konkludere med at din konklusjon er feil ;)

Ojoj, når kom du inn i ODA, siden du tydeligvis vet mer enn både meg og de andre medlemmene i stammen?

Jeg sier bare; det er ikke første gangen ODA-medlemmer tror de vet mye, men så gjør de ikke det, mehehe (giggle)
 
Topp