Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Såklart kommer han ikke til å gjøre det, han er en lojal person som dere kan stole på. Er ikke vanskelig å få med seg når han skifter navn til det på skype;)
 

DeletedUser

Guest
Du er jo kjent for å være åpen/bekrefte hvor du spiller, Ole.. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at vi var først til 1m ressurser plyndra.

Og rykte stemmer :awesome:

8da7eb56a1cd68d0d81fe4b588dd407e.png
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Må si meg 100% enig. Det at en så hardtarbeidende konto skal bli tatt fra den plassen den fortjener bare fordi noen har mer penger i lommene enn dere, er så stygt. Javel, de faller av uansett. PP varer ikke evig, og når man kommer opp i flere tusen poeng, faller de ned en etter en ;)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Ryktes at Aatto står for noe kult
A=Jeg A=Liker T=Iskrem T=Med O=Dressing
Som da betyr, Jeg spiser pizza om kvelden.

Amen
 

DeletedUser

Guest
Må si meg 100% enig. Det at en så hardtarbeidende konto skal bli tatt fra den plassen den fortjener bare fordi noen har mer penger i lommene enn dere, er så stygt. Javel, de faller av uansett. PP varer ikke evig, og når man kommer opp i flere tusen poeng, faller de ned en etter en ;)

Bra du har trua ;) Er nok ganske sikker på at Birken/Lemmy har grei erfaring/stabilitet når det kommer til 5-50-500 og 5000 byer..
Samme gjelder vel Ragnar L, og co. om det var folka i 24/7 du sikta til.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
flire mæ i gjæl når dem blir anal kjørt hardt engang i framtida ( den dagen e nærmere enn det du trur)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Det må de jo ha! De ligger jo på første plass! Det krever jo massevis av skills å ligge på førsteplass nå for tiden, og hvertfall ikke PP!
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Bra du har trua ;) Er nok ganske sikker på at Birken/Lemmy har grei erfaring/stabilitet når det kommer til 5-50-500 og 5000 byer..
Samme gjelder vel Ragnar L, og co. om det var folka i 24/7 du sikta til.

Ang. Lemmy, kan du sjekke v14. Han lå i -T-H- sin safesone og adlet grått. Hadde vøri spenanes om han hadde vøri i front sjø.
 
Topp