Ryktebørsen

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Er flere som som ikke vet hva verksted er
02730a0fc377622169d48f12891a5443.png
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er nok Destructere som vil inn i Upside Down. Må gå inn på forumet å stemme ja/nei på søknaden hans, Wannabezz ;)
 

DeletedUser

Guest
Synd at flertallet er i mot da, hadde vært skikkelig fint med en Birken-revers ^^

hozan
 

DeletedUser

Guest
På .no så er det jo så godt som umulig å rekruttere noen som kan gi en umiddelbar effekt, med mindre man tar det fra fienden.
Man kan jo selvsagt ta sjansen på å invitere en mindre konto, men så små verdnene blir for tida, så er det et lite attraktivt alternativ.

Ryktes at det er feigt? Uenig.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Ryktes at 15 mot hele verden ikke er feigt. imotsetning så må noen lete etter flere og flere allianser for å holde seg i livet.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mtp. at vi ikke har endret noe i diplomatiet vårt siden Yazata 26.08.15 vil jeg vel ikke si at vi må ta i bruk mer og mer allianser for å holde oss på beina :hmm:
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Kanskje ikke diplomatiske allianser, men dere har nå hatt et samarbeid med andre stammer/spillere vil jeg påstå? Sier ingenting imot det da, så ikke misforstå! :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at Hahav2 prøver seg på meg for tredje natt på rad, blir vel enda en DF på meg da (party)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at en spiller for mye når en spiller solo og man ryktes til opp til 6 spillere (giggle)

Fikk inn ny spiller i går da, så kan jo være veksten siste 12 timene som har gjort susen :confused:
 
Topp