Ryktebørsen

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Ryktes at det er en spiller som har et brukernavn som begynner på R, men som OXO slutter på R.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ryktes at HBT begynner å minne meg om TROLL på v25

men nå skal det sies at Troll fikk rydda unna deg ganske effektivt da. Samtidig som at du stakk halen mellom beina i safesonen til O:H ^^ Så kanskje lurt å ikke disse HBT for mye ^^ Troll var mye være på rekruttering, samt at HBT består av gode spillere. Troll hadde mye variabelt, det er den store forskjellen. I tillegg så er stammene mye mindre da selvsagt.
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
men nå skal det sies at Troll fikk rydda unna deg ganske effektivt da. Samtidig som at du stakk halen mellom beina i safesonen til O:H ^^ Så kanskje lurt å ikke disse HBT for mye ^^ Troll var mye være på rekruttering, samt at HBT består av gode spillere. Troll hadde mye variabelt, det er den store forskjellen. I tillegg så er stammene mye mindre da selvsagt.

I mine øyne vil jeg ikke si at TROLL ryddet meg av veien alt for fort. Jeg mener at v25 kunne endt annerledes hvis det ikke hadde vært for at vi på don Bosco klarte å bli fokusert av TROLL. Fokuset mot oss gjorde at resten av O:H kunne plukke byer i sør uten mye motstand. Det er sant at vi rømte til safezone, men å stå imot angrep for alltid fra to fulle TROLL stammer vil jeg si er nært umulig.
TROLL var kanskje hakke verre på rekrutteringsfronten, men fortsetter HBT i det sporet de er på nå tror jeg de kan nærme seg. Hvis spillerne i HBT er så gode, burde de tørre gå imot en majoritet som en minoritet. :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det ble kanskje litt feil å si at du ble rydda unna effektivt, du holdt ut en stund, men de fleste i vest fikk jo bank ganske kraftig. Det gikk litt i rykk og napp. Jeg sa jo gjennom hele v25 at vi taper vest siden av kartet til fordel for for østsiden. Så det er jo en fair trade, men Troll hadde noen gode egenskaper, og noen dårlige. men å begynne å sammenligne Troll og HBT er jo kanskje å dra ting et stykke for langt..
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det ble kanskje litt feil å si at du ble rydda unna effektivt, du holdt ut en stund, men de fleste i vest fikk jo bank ganske kraftig. Det gikk litt i rykk og napp. Jeg sa jo gjennom hele v25 at vi taper vest siden av kartet til fordel for for østsiden. Så det er jo en fair trade, men Troll hadde noen gode egenskaper, og noen dårlige. men å begynne å sammenligne Troll og HBT er jo kanskje å dra ting et stykke for langt..


Vel... Jeg ser jo at du blir litt irritert, noe som kanskje var meningen med det hele :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Neida ^^ ingen fare med det nei Olve. kanskje verre med deg :eek: for i følge twstats ser jo alle byene deres ut som freelo.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Oooh :O

I det minste så hadde vi mere ODA enn ZombieFred selv når vi lo bak han i byer og adlet mindre byer av mindre kontoer :/
 
Topp