Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes Magnus mann må sjekke aktivitet når han adler

-A
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
I mine øyne vil jeg ikke si at TROLL ryddet meg av veien alt for fort. Jeg mener at v25 kunne endt annerledes hvis det ikke hadde vært for at vi på don Bosco klarte å bli fokusert av TROLL. Fokuset mot oss gjorde at resten av O:H kunne plukke byer i sør uten mye motstand. Det er sant at vi rømte til safezone, men å stå imot angrep for alltid fra to fulle TROLL stammer vil jeg si er nært umulig.
TROLL var kanskje hakke verre på rekrutteringsfronten, men fortsetter HBT i det sporet de er på nå tror jeg de kan nærme seg. Hvis spillerne i HBT er så gode, burde de tørre gå imot en majoritet som en minoritet. :)

Tror nok det var du som var for dårlig og derfor du tapte, men skal ikke si noe her... Eneste grunnen for at du fortsatt er med på v27 er fordi du har kreiz på din side. Du spiller uærlig og hadde aldri vunnet en fight 1 vs 1... Sorry du er for svak

-A
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tror nok det var du som var for dårlig og derfor du tapte, men skal ikke si noe her... Eneste grunnen for at du fortsatt er med på v27 er fordi du har kreiz på din side. Du spiller uærlig og hadde aldri vunnet en fight 1 vs 1... Sorry du er for svak

-A


Du får lov å mene ditt, men tror nok ikke du vet hva du snakker om. Kreiz er en veldig god spiller, bedre enn de fleste, men uten meg på kontoen hadde ikke f.eks mistet byen din inatt :p
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Du hadde nok ikke vært på top 25engang hadde det ikke vært for Kreiz :) Er ikke noe å skryte over at dus ender angrep på en du vet ikke er på pga du aktivitetssjekker han på skype, Og vi sjekket rapporten er jo helt tydelig at du sendte angrepene etter meldingen så nytter ikke prøve å bortforklare dette.
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at vi har blitt rapportert for å sjekke
Du hadde nok ikke vært på top 25engang hadde det ikke vært for Kreiz :) Er ikke noe å skryte over at dus ender angrep på en du vet ikke er på pga du aktivitetssjekker han på skype, Og vi sjekket rapporten er jo helt tydelig at du sendte angrepene etter meldingen så nytter ikke prøve å bortforklare dette.


Sjekk rapportene du, så får du svar :D Trist at dere prøver å lure til dere hver eneste snarvei til målstreken. Dere som er så gode hahaha :rolleyes:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Du får lov å mene ditt, men tror nok ikke du vet hva du snakker om. Kreiz er en veldig god spiller, bedre enn de fleste, men uten meg på kontoen hadde ikke f.eks mistet byen din inatt :p

Hadde jeg vært våken hadde jeg ikke mistet byen...

Men se hvem som eier den nå da...

-A
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hadde jeg vært våken hadde jeg ikke mistet byen...

Men se hvem som eier den nå da...

-A


Ja det er nok sant, men meldingen på Skype har ingen ting med angrepene å gjøre. Liker bare å kosechatte i de spennende øyeblikkene, noe jeg også gjorde med Rv på v25. Meldingen ble sendt kl 03.52 og om jeg husker riktig, så sendte jeg siste angrep kl 03.30 ish.
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hva er galt med å sjekke aktiviteten til folk? Er det ikke bare mot reglene om du bruker rundskriv? Hvis det mot formodning skulle være forbudt per PM også så ser jeg vanskelig for meg at en "third-party client" som Skype kan brukes som noen form for bevis
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Artige er jo at Bobil selv spurte om "Speiding for å sjekke aktivitet" så han ikke trengte sende IG meldinger :O
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Hva er galt med å sjekke aktiviteten til folk? Er det ikke bare mot reglene om du bruker rundskriv? Hvis det mot formodning skulle være forbudt per PM også så ser jeg vanskelig for meg at en "third-party client" som Skype kan brukes som noen form for bevis

Skype kan ikke brukes som bevis for noe som helst fra teamets side. Det er også ulovlig å aktivitetssjekke via PM.
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det som er litt artig med anklagelsene til Bobil er at han kl 10 idag ringt meg på Skype. Dette kan vel også tolkes som en aktivitetssjekk da? Jeg lå å sov da og fikk ett angrep midt i fleisen hehe :D:p
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Forbud mot aktivitetssjekk ble bevisst ikke tatt med (eller kanskje fjernet, jeg husker ikke helt) i reglene om kommunikasjon mellom enkeltspillere. I stedet ble det kun gjort ulovlig å aktivitetssjekke mange spillere utenfor stammen ved bruk av rundskrivfunksjonen - aktivitetssjekk av enkeltspillere skulle med andre ord være lov.

Dette kan godt ha blitt endret i de senere årene, men reglenes ordlyd reflekterer i det minste enda det vi ble enige om da jeg var i teamet.
 
Topp