Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Har hørt at Snowfire stakk fra x-MID fordi han ble lei av å bli eid? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har hørt rykte om at dommola står bak en av topp20-kontoene
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Har hørt at snowfire engang til har fantasier om andre spillere.. er du utro nå?
 

DeletedUser

Guest
Hemmelig :) ser jeg ut som en person som sladrer :p



stakk og stakk, jeg ble dritt lei av spionene :p men dere tok ingen byer fra meg, og fikk noen angrep fra deg som jeg tokk fint :)



Jeg har hørt at Jeeey liker meg :rolleyes:

Det kan jeg avkrefte med en gang, du er den mest irriterende personen som jeg har møtt i V4. Du er liksom min "Noffe" for "Cloyster" eller motsatt :D

Angående angrep, fakes er jo ikke særlig vanskelig å stå i mot, eller?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Interessant tråd, men den kommer aldri til å bli brukt opp til sitt potensiale. :p

Neppe. Så spørs det om mod'ene er like begeistret for denne tråden. Kan bli litt vanskelig å styre. Eller hva sier du, Mr. Game And Watch?
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at han Nofjon1, ikke ble kicket i Varg og utestengt på livstid, men sluttet selv i fylla og styrte rett mot Pals.
Har også hørt at Noffe er Ghost68 i Vk, og at han takker for den æren.
Har også hørt at han har en stor hemelig konto i Varg og faktisk en eller to i SA.
Hvor er den fjompen egentlig, og hvordan kan han lese forumet i så mange stammer? Kanskje han rett og slett er i aces?
En ting er sikkert. han er på turne ;)

Har også hørt at Aces snart skal få ris på stumpen, og fjernes.
Har også hørt at ~SA~ er i faresonen, slik de holde på å leke sammen med Aces. Det er jo bare n00bish og dumt.

Har også hørt at Pals er på "track" igjen, og har noen skumle planer. Nice ;) Det samme gjelder visst flere store stamme? Jøss. Her blir det liv.

Ellers har jeg hørt at venner blir fiender og fiender blir venner. Nettopp det tror jeg er det som skal til for å booste litt action i V4 igjen.
Har dere hørt noe om det?

Jeeey:
Hva mener du med cloyster og Nofjon1? Vi er da avstandsforelsket?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktene tilsier at noffe er i VK og er i forhandlinger med RV (VARG) og ledelsen i SA for å lage en ny og stor super stamme :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktene tilsier at noffe er i VK og er i forhandlinger med RV (VARG) og ledelsen i SA for å lage en ny og stor super stamme :D

Avkreftes. RV er ikke i forhandlinger med noen, og VARG trives godt som en stamme med 30 lojale, ivrige, flinke og aktive folk som er knallsterke på å støtte hverandre. Ryktene sier at det neppe kan bli bedre.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det kan jeg avkrefte med en gang, du er den mest irriterende personen som jeg har møtt i V4. Du er liksom min "Noffe" for "Cloyster" eller motsatt :D

Angående angrep, fakes er jo ikke særlig vanskelig å stå i mot, eller?

haha, fake ja, vil du ha noen rapporter ? jeg har noen :p
men det er lenge siden :)
 

DeletedUser

Guest
har hørt rykter om at spilleren over er i stamme med asmundenget :)
 

DeletedUser

Guest
leste et rykte på topp 20 stammer tråden om at lederen i shadE e totalt uvitende om de fleste stammer i denne verden....men det e foreløbig bare et bekreftet rykkte :p
 

DeletedUser

Guest
leste et rykte på topp 20 stammer tråden om at lederen i shadE e totalt uvitende om de fleste stammer i denne verden....men det e foreløbig bare et bekreftet rykkte :p

tror du :rolleyes: kan være jeg spiler noob sånn at noen undervuderer oss og angriper oss, så får de et godt motangrep :cool:
 
Topp