Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ahhh, derfor du har sagt til alle hvilken konto du har? :rolleyes:

Det spiller da ingen rolle? Merker da ingen forskjell nå, i forhold til når alle visste hvem jeg var. Hvis jeg avslører meg nå, så ødelegger jeg jo mitt oppdrag?
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det spiller da ingen rolle? Merker da ingen forskjell nå, i forhold til når alle visste hvem jeg var. Hvis jeg avslører meg nå, så ødelegger jeg jo mitt oppdrag?

Jeg bryr meg lite egentlig, men det stemte ikke overens med alt dette snakket ditt tidligere. ;)
Hva ditt oppdrag angår... Så orker jeg ikke sette meg inn i det, men stå på og håper du lykkes. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg bryr meg lite egentlig, men det stemte ikke overens med alt dette snakket ditt tidligere. ;)
Hva ditt oppdrag angår... Så orker jeg ikke sette meg inn i det, men stå på og håper du lykkes. :rolleyes:

Jeg lykkes alltid, men takk. ;)
 

DeletedUser

Guest
Katta:
Du bør definitivt besøke Interoptikk. :cool:

det eneste og siste du da i såfall får se er når jeg nå snart skal jevne dere med jorden ;)
 
Sist redigert av en moderator:

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hm, var hos øyelegen for litt siden, og har helt perfekt syn. Alt var faktisk helt perfekt, og i tillegg så sa han at jeg hadde pene øyne. :rolleyes:
Kanskje DU burde ta deg en tur dit selv?
 

DeletedUser

Guest
Hm, var hos øyelegen for litt siden, og har helt perfekt syn. Alt var faktisk helt perfekt, og i tillegg så sa han at jeg hadde pene øyne. :rolleyes:
Kanskje DU burde ta deg en tur dit selv?

tror jeg lar dere fortsette den romansen der, så skal jeg koordinere en synstest jeg :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Øyyyhhh.. dette er en ryktebørs, ikke en kranglechat! Finn tilbake til den interessante tonen, folkens. Krangle og slenge liksomvittige spydigheter kan dere gjøre med mora deres.
 
Topp