Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktet går om at noe oppsiktsvekkende har skjedd i kulissene i ~SA~.:eek:
Stemmer dette, kan det snart bli månelyst for enkelte, og solformørkelse for noen.:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går om at noe oppsiktsvekkende har skjedd i kulissene i ~SA~.:eek:
Stemmer dette, kan det snart bli månelyst for enkelte, og solformørkelse for noen.:D

Du har rett. Mergingen har gjort at det blir månelyst for noen. :) Spørsmålet er for hvem?
Endringene i V4 har startet. Det kommer MYE mer ;)
 

DeletedUser

Guest
når kan vi se noe av det som skjer i ~SA~?
viss det skjer noe?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
når kan vi se noe av det som skjer i ~SA~?
viss det skjer noe?

som ryktene tidligere har sagt så vil SA merge med et par andre stammer. Viktig å merke seg her at det bare dreier seg om ledelsen og et par utvalgte i fra SA og VK som vil gå til VARG. Når dette skjer er noe usikkert men antagelig i løpet av 14 dagers tid i følge mine ryktende kilder..

Som sagt store forandringer på gang her ;)
 

DeletedUser

Guest
Ifølge ryktet har noen i ~SA~ gjort en oppdagelse ja. :)
Og det er noe VARG tydeligvis ikke har oppdaget ennå. Men siden dette bare er løse rykter på en ryktebørs er det sikkert ikke hold i det. :D

Men det er vel ikke noen merging som har gjort at det blir månelyst, Nofjon..? :p
Forandringer på v4 er jo gammelt nytt. Her har det jo vært forandringer hele tiden. Bare sundt med litt nye farger på kartene i ny og ne...
 

DeletedUser

Guest
som ryktene tidligere har sagt så vil SA merge med et par andre stammer. Viktig å merke seg her at det bare dreier seg om ledelsen og et par utvalgte i fra SA og VK som vil gå til VARG. Når dette skjer er noe usikkert men antagelig i løpet av 14 dagers tid i følge mine ryktende kilder..

Som sagt store forandringer på gang her ;)

Ah, VARG mergar nok ein gong. Sjokk.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du må ikke ta alle ryktende for å være fakta, Cloyster. VARG trives som sagt som en stamme med få medlemmer, så noen merge er uaktuelt.

Men det verserer rykter om at Varg Vikernes står bak en konto i VARG. Han gadd ikke V3 pga kirkene.
 

DeletedUser

Guest
han skjønte vel det at det funket dårlig å brenne de ned hele tiden :p
 

jøden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du må ikke ta alle ryktende for å være fakta, Cloyster. VARG trives som sagt som en stamme med få medlemmer, så noen merge er uaktuelt.

Men det verserer rykter om at Varg Vikernes står bak en konto i VARG. Han gadd ikke V3 pga kirkene.

HAHA! Beste jeg har hørt i dag :p
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tydlig at noen prøver å dysse ned det som vil komme til å skje av store ting her i Verden4..

Ikke hør på RV du Cloyster, mine ryktende kilder snakker helt sant ;)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ah, VARG mergar nok ein gong. Sjokk.


Ingen i Vk som ledelsen vet som skal over til Varg, men vi mistenker jo at de fortsatt har 1 eller to spioner ho oss, mulig dt er disse 2 som nå stikker over

MR P og MR K, dere kan bare dra med engang.

ALexi lalas
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ok, da. Jeg tilstår. Det store som alle snakker skal skje i denne verden er at VARG merger med VK, Aces, UnderD, PALS, TEOD og EASY. Kun formaliteter gjenstår, samt utfordringen i å få squeezet alle spillerne inn i TEOD som blir den nye superstammen. Det er ihverfall ryktene vi har plukket opp på den danske v2..
 

DeletedUser

Guest
Ok, da. Jeg tilstår. Det store som alle snakker skal skje i denne verden er at VARG merger med VK, Aces, UnderD, PALS, TEOD og EASY. Kun formaliteter gjenstår, samt utfordringen i å få squeezet alle spillerne inn i TEOD som blir den nye superstammen. Det er ihverfall ryktene vi har plukket opp på den danske v2..

Nehei:mad:
 
Topp