Ryktebørsen

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
ryktes at Morten sine nukes treffer i julefreden, da han bare vil hilse på
emoticon-00102-bigsmile.gif
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
....eller dårlig å planlegge. :jsmiley:

men det kommer seg sikkert i løpet av året. og så har du jo lært noe til neste gang da.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Planlegge ? Lære ? Fred ? Nukes ? Dette er alt nye ord for meg ? :eek:

Jeg er bare kjent med 2 begrep innen TW. Det ene er SKÅÅÅÅÅL Som jeg så flittig har lært av min tid sammen med Spekter
Det andre er ADLEEEEEE!!!!!!!!! Som jeg egentlig ikke veit åssen jeg lærte ? Veit ikke om jeg gjør det rett engang...
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ryktes at morten er mer rutinert enn dette her, og at dette var fullt planlagt :cool:
Kan vaare nuksa treffer et annet sted ???
 

DeletedUser

Guest
skjønner ikkje dette her. ryktes at 95 % av tw spillerne som vet litt kem eg er tror eg er suuuuuper noob
mens de resterende 5% tror eg er god og vil ha meg inn på stooore kontoer enten alene eller som dual. rare greier.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
skjønner ikkje dette her. ryktes at 95 % av tw spillerne som vet litt kem eg er tror eg er suuuuuper noob
mens de resterende 5% tror eg er god og vil ha meg inn på stooore kontoer enten alene eller som dual. rare greier.

det er vel ikke det at vi tror du er suuuuuper noob. men vi liker å få deg å tro at du er det. :jblunk:

forøvrig har jeg plukket opp et saftig rykte. må bare få det bekreftet før jeg poster det her. d.v.s "bekreftet" om dere skjønner hva jeg mener med det.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
noen skriver at andre skriver at de har hørt noen løslige rykter i sene nattetimer om at noen planlegger en avsluttning på denne verden. d.v.s at "noen" skal samle sammen resten av de store aktive, sikkert bemanede kontoene, og så adle hele hopprennet.
skal lure på om det er noe i de ryktene?
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
men! dette vil eg være med på og!
kofor har ingen spurt meg? e eg ikke aktiv nok lenger?
emoticon-00106-crying.gif
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at jeg er dritsnill med alt og alle!


Derimot ryktes det om litt grumsette vand i flodbølgen som snart vill skylle over v5...

Et siste sprell fra min side in the making ? Eller bare et kanon smell som blir det siste for hele v5 ? :eek:


Eller blir jeg kansje gåendes å vasse i den samme suppa v5 nå har gjort det siste året ?
 
Topp