Ryktebørsen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktene sier at Scar er veldig interessert i å vite hvordan ståa er på verden 5! Noen som kan komme med en oppdatering til meg og kanskje resten av folket? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at glitter skal ha over 10 000 inkommende, noen som kan bekrefte dette?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Undersøkelse: Ønsker du at V5 skal fortsette til en stamme har 100% dominanse?


Jeg som ikke har lest posten ordentlig da ? Mente det kun ble endgame viss vi svarte nei der jeg (?)

Correct me if im wrong tho :p
 

DeletedUser

Guest
Du tar feil:p

Denne er om endgame: Undersøkelse: "Synes du at vi skal stenge V5 for nye spillere og samtidig gjøre gullmynter billigere?"

Den du snakker om er bare om vi vil spille til en stamme eier alle(100%) av spillerbyene ;)
 

DeletedUser

Guest
mener v5 bør vare til det kun er en stor stamme igjen. mye kan ennå skje
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Rykte avbekreftes svein ;)
Må nok dobbeltsjekke du og, folka er nok ikke helt ærlige med deg..



Avbekreftes?

Jeg hadde 9,9 k alene. Glitter har passert 20 k incs, latterlig å prøve å lyve om det :)

men jeg må nesten gi dere kredz
[11:31:16] Jeeeeeeright: selv uten å fortelle noe antall, kan jeg vel si at dere er oppe i "all time high" for .no

Såe, ryktet mitt stemme det ;) Kansje en fordel å dobbeltsjekke med sin egen stamme før man avbekrefter rykter i hytt og pine, kinda pinlig å bomme så kraftig spør du meg :rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
off ja hekkan, er utslitt etter å ha trykket på 2 knapper mens jeg så på tv... Tror jeg holder senga resten av dagen, heeelt tom for energi nå :S
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ryktes at AimEffect, den lille morogutten, har mange kontoer å styre. kan det være helsebringende?
 

DeletedUser

Guest
ryktes at morten84 vurderer å adle seg til front med sin store hær. :D nei, det var visst fakta
 
Topp