Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
De er så store og farlige...! :rolleyes: Ingen som liker å møte motstand vet du vel ^^, Skal bare tisse i buksene av store poengsummer og profilerte spillere. Meen, forhåpentligvis tenker ikke alle sånn, da kan det bli en kjedelig verden.

eller bare en kjedelig spilltaktikk. Rekruttere seg til den beste og sterkeste stammen (TYDELIG sterkest) så tidlig i spillet. Kaller det fortsatt ikke massrec.

Men VARG har jo møtt motstand de, så dette kan jo bli morro det også :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hva er det for noe med dere, folkens? Jeg sikter til den lille gruppen som utgjør det faste hylekoret her i forumet. Uansett hvilken verden jeg spillere i, og med hvilke spillere jeg spiller med, så skal dere på død og liv sette alle i samme bås. Kan dere ikke bare være såpass oppegående at dere klarer å skille verdener? Det er overhode ingen likhetstrekk mellom VARG og L-13 bortsett fra at jeg har ledet begge stammene. Men ledelsen er strukturert på en helt annen måte her. Og det er ikke en gang de samme medlemmene. Rekrutteringen har ikke foregått på samme måte, og faktum er at de fleste i L-13 har vært mine fiender i V1, V3 og V4.

Men skjønner egentlig ikke at jeg gidder å skrive slike innlegg. Jeg vet jo at det kun er misunnelse og frustrasjon over at denne stammen virkelig har fått til noe som ligger bak surmulingen deres. Så bare fortsett dere, så bekreftere dere min påstand. Så skal vi fokusere på det vi kan best. Det skjer ikke i forum, men ingame. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Selvsagt har dere fått til noe. For øyeblikket har dere jo en overlegen poengsum, overlegen OD og et godt gjennomsnitt. Dette er jo alle gode kilder til misunnelse fra andre spillere.

Det jeg tror folk siktet til her, er selvsagt ikke hvordan ledelsen deres er bygd opp, og heller ikke hvordan rekrutteringen har fungert. Hovedsaken er at det akkurat nå ser ut som om dere blir en slags v5-VARG - en stamme mye større enn alle andre som det virker håpløst å ta ned.
 

DeletedUser

Guest
Hallooo folkens :mad:

Om dere allerede tror serveren er avgjort fordi om en stamme leder nå i OD og poeng så kan dere like gjerne stoppem og spille TW og finne noe annet spill.. Hørte at Tycoon har et spill som heter monopol bla :p

Det er forstatt veldig få adels som er satt i aksjon ennå og det er mange spillere som hart lite OD som sitter på mye tropper, rett og slett fordi de ikke har clearet noe særlig ennå.. Alt avhenger av hvilken taktikk/strategi man velger og bruke... Siden det også er meget uvisst hvordan allianser mange stammer har inngått er det altfor tidlig til og spå utfall...

Jeg regner selv med at når vi når 1.mai ser listen helt annerledes ut (det betyr ikke at ikke L-13 fortsatt er topp 2x sterkere enn det de er nå ift alle andre) men det kan også svinge andre veien... Som RV så fint sa det i ryktebørsen - det er IG the skjer.

For dere som ennå ikke har lest litt annen lektyre enn manga og tegneserier kan jeg jo slenge med et sitat jeg fikk på skype av Gunnar Gås (selv om han som skrev det er en smule eldre og fra et sted LITT lenger øst/vest)

"When able to attack, we must seem unable; when using our forces, we must seem inactive; when we are near, we must make the enemy believe we are far away; when far away, we must make him believe we are near. Hold out baits to entice the enemy. Feign disorder, and crush him."
 

DeletedUser

Guest
Jeg baserer meg bare på poengtabellen jeg, og det trenger jo ikke være negativt, men du kan ikke nekte for at du ser likheter :p

v4
1 VARG 64.468.733
2 ER 25.484.999

v5
1 L-13 116.037
2 BBB 64.839

Og som sagt, jeg baserer meg bare på poengtabellen. Jeg vet jo ikke noe om hvordan du har rekruttert og hvordan ledelsen er bygget opp i stammen.

En annen ting; Høres ut som om du ikke er helt fornøyd med VARG?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg baserer meg bare på poengtabellen jeg, og det trenger jo ikke være negativt, men du kan ikke nekte for at du ser likheter :p

v4
1 VARG 64.468.733
2 ER 25.484.999

v5
1 L-13 116.037
2 BBB 64.839

Og som sagt, jeg baserer meg bare på poengtabellen. Jeg vet jo ikke noe om hvordan du har rekruttert og hvordan ledelsen er bygget opp i stammen.

En annen ting; Høres ut som om du ikke er helt fornøyd med VARG?

VARG tilhører v4, det gjør verken jeg lengre, eller denne tråden.
Og sammenlikne to stammer pga forspranget i antall totalpoeng er.. eh.. jeg tror jeg avstår fra å kommentere jeg.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ledelsen er strukturert på en helt annen måte her. Rekrutteringen har ikke foregått på samme måte.

Hmm...

Yoshi. den 04.04. klokken 14:19
Har et spørsmål:

Når du ser på kartet, synes du ikke vi ligger litt for tett?

Reisverket den 04.04. klokken 14:21
Hei! Nei jeg synes ikke det. Så lenge vi har en tett dialog og er enige om veien videre for hver enkelt slik at vi ikke stenger hverandre inne, så tror jeg tvert imot at det er en fordel.

Vi hadde akkurat det samme i VARG i v4, og du kan jo selv sjekke hvordan det går for den stammen, til tross for at flere av de største har sluttet.

Synes du motsier deg selv litt, RV :(
 

DeletedUser

Guest
Hehe, RV vet jo litt å motsi seg selv? :) Pluss at RV ikke har samme mulighetene på v5 med L-13 som han hadde med VARG v4. Du ser vel grunnen selv?
 

DeletedUser

Guest
Hallooo folkens :mad:

Om dere allerede tror serveren er avgjort fordi om en stamme leder nå i OD og poeng så kan dere like gjerne stoppem og spille TW og finne noe annet spill.. Hørte at Tycoon har et spill som heter monopol bla :p

Det er forstatt veldig få adels som er satt i aksjon ennå og det er mange spillere som hart lite OD som sitter på mye tropper, rett og slett fordi de ikke har clearet noe særlig ennå.. Alt avhenger av hvilken taktikk/strategi man velger og bruke... Siden det også er meget uvisst hvordan allianser mange stammer har inngått er det altfor tidlig til og spå utfall...

Jeg regner selv med at når vi når 1.mai ser listen helt annerledes ut (det betyr ikke at ikke L-13 fortsatt er topp 2x sterkere enn det de er nå ift alle andre) men det kan også svinge andre veien... Som RV så fint sa det i ryktebørsen - det er IG the skjer.

For dere som ennå ikke har lest litt annen lektyre enn manga og tegneserier kan jeg jo slenge med et sitat jeg fikk på skype av Gunnar Gås (selv om han som skrev det er en smule eldre og fra et sted LITT lenger øst/vest)

"When able to attack, we must seem unable; when using our forces, we must seem inactive; when we are near, we must make the enemy believe we are far away; when far away, we must make him believe we are near. Hold out baits to entice the enemy. Feign disorder, and crush him."

Jeg prøvde bare å forklare hva andre mente, siden det så ut til å være en del misforståelser på gang.
 

DeletedUser

Guest
VARG tilhører v4, det gjør verken jeg lengre, eller denne tråden.
Og sammenlikne to stammer pga forspranget i antall totalpoeng er.. eh.. jeg tror jeg avstår fra å kommentere jeg.

Jeg sammenligner ikke stammene på noen annen måte enn som jeg sa. Basert på poengtabbellen, og da synes jeg forspranget i antall totalpoeng er.. eh.. rimelig relevant
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hmm...



Synes du motsier deg selv litt, RV :(

Jeg trodde dette var propagandaforum, ikke en informasjonskanal. Så trodde jeg P(ersonal)M(essenges) innad mellom stammefrender ikke nødvendigvis havnet i hovedforum uten at avsenderen ble anonymisert. Sist jeg sjekket var det et regelbrudd, men det gjelder kanskje ikke for spillere som fungerer som forum mod i andre verdener?
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde dette var propagandaforum, ikke en informasjonskanal. Så trodde jeg P(ersonal)M(essenges) innad mellom stammefrender ikke nødvendigvis havnet i hovedforum uten at avsenderen ble anonymisert. Sist jeg sjekket var det et regelbrudd, men det gjelder kanskje ikke for spillere som fungerer som forum mod i andre verdener?

tror ikke du er den som skal snakke om det :rolleyes:

sist jeg skjekket, så gjorde ikke du det heller :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe RV, tjaaa, kanskje at alle som er i L-13 ikke liker L-13? :) Og bare er der midlertidlig? ;)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hva ale har imot L-13, der er jo koselige folk
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg trodde dette var propagandaforum, ikke en informasjonskanal. Så trodde jeg P(ersonal)M(essenges) innad mellom stammefrender ikke nødvendigvis havnet i hovedforum uten at avsenderen ble anonymisert. Sist jeg sjekket var det et regelbrudd, men det gjelder kanskje ikke for spillere som fungerer som forum mod i andre verdener?

Det første jeg vil si er at jeg personlig ser på forumet som både propagandaforum og en informasjonskanal. Hva baserer god propaganda seg på? Fakta. Hva er fakta? Informasjon. Resten av den ligningen går jeg ut i fra du er i stand til å løse selv :)

Når det gjelder ingame mails og å fjerne nick i disse vil jeg si følgende:

Regelen du refererer til (som du kan finne her) omhandler vern av de nyeste på forumet, og at ting de gjør eller sier som kan skape et - i mangel på et bedre ord - "n00bish" bilde av dem skal nicket sensureres. Du har ikke sagt noe "n00bish" her, rv. Snarere tvert imot. Du snakker om din egen erfaring fra Varg. Grunnen til at jeg postet dette her er ikke for å henge deg ut, men for å sette åpenlyst spørsmålstegn ved en liten, enkeltstående hendelse der du ganske enkelt motsier deg selv. Jeg gjør ikke narr av deg, jeg kritiserer noe du har sagt. Forskjellen er stor.
 
Topp