Ryktebørsen

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tror ikke du var så god diplomat jeg :eek::rolleyes::p;)

Etter ryktene, så er det mange som bryter avtalen med dere, eller i hvert fall en.. :p
 

DeletedUser

Guest
Ved å kaste ut meg? Hva gjorde jeg galt?

du spammet ned trådene om usakelige ting, tøt og tøt om rettighet + lagde en undersøkelse om hvem som syntes du skulle ha rettigheter der svaret kun var ja..

Værst av alt er at alt som kom ut av deg de få/den lille dagen var bare usakelige ting..
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
du spammet ned trådene om usakelige ting, tøt og tøt om rettighet + lagde en undersøkelse om hvem som syntes du skulle ha rettigheter der svaret kun var ja..

Værst av alt er at alt som kom ut av deg de få/den lille dagen var bare usakelige ting..

Hahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahah :p
Iskrem er, og forblir iskrem...:rolleyes:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Uff, dette er den dårligste ryktebørsen på hele forumet. Hvor er alle de saftige ryktene? Foreløpig er det kun svada å lese her..

Ryktes forresten at Brann ikke vil at jeg skal røpe nicket. :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Går rykter om at man ikke trenger å strippe for å få det:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg måtte sette av en halvtime for å se henne strippe på webcam før hun ville avsløre det til meg.. så det spørs om du slipper billigere unna.. :p

oops, jeg glemte å sitere..

jeg mente han der... marium0505

ikke kittikatty KittyCat...
 
Sist redigert av en moderator:

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg måtte sette av en halvtime for å se henne strippe på webcam før hun ville avsløre det til meg.. så det spørs om du slipper billigere unna.. :p

Var nå du som strippet for meg, mister. :rolleyes:
Men strippe for deg har jeg ikke noe problem med, men det vet du jo alt.
 

DeletedUser

Guest
Så sinnsykt saklig å snakke om stripping her.
Kan vi heller ikke få ingame rykter istedenfor rykter om hvem som strippet for hvem..?


Fin ryktebørs, alt den har blitt brukt til hittil er spam?
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hensikten for at jeg skrev det har blitt redigert vekk, så postene kan vel i grunn bare fjernes. ;)
 

DeletedUser

Guest
Så sinnsykt saklig å snakke om stripping her.
Kan vi heller ikke få ingame rykter istedenfor rykter om hvem som strippet for hvem..?


Fin ryktebørs, alt den har blitt brukt til hittil er spam?

yo biiiaaatch... når ble det galt å snake om stripping?
 
Topp