Ryktebørsen

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Get a room, jeg er ikke interessert i hvem som stripper for hverandre eller hvem som liker hvilket kjønn.. ikke så veldig interessant å lese om det på dette forumet akkurat, spam spam spam, lei lei lei :p

Har hørt rykter om at k102se rekruterer flyktninger. irriterende stamme :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Indeed, hører også rykter om at WTD har listet Rawr! som fiender, og at RV.. Eller, for mye info på engang! :)
 

DeletedUser

Guest
Har hørt rykter om at B-gjengen(B-g) og Pure Energy(E=mc²) er i krig uten at B-gjeng hertugen vet om det:eek:
 

DeletedUser

Guest
Har de gått til krig mot oss? Trodde de bare truet om det uten å gjøre noe med det jeg...
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg har full forståelse for den. om dere går under så kan de si at de var i krig med dere hele tiden. men om dere blir riktig store og tøffe, så kan de jo skrive at de har da aldri hatt noe i mot dere.....
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Get a room, jeg er ikke interessert i hvem som stripper for hverandre eller hvem som liker hvilket kjønn.. ikke så veldig interessant å lese om det på dette forumet akkurat, spam spam spam, lei lei lei :p

Har hørt rykter om at k102se rekruterer flyktninger. irriterende stamme :p

Feil, feil og atter feil. Om dere leser dere opp litt på historie, folkens, så vil dere se at det i all tid har vært viktig og spille på sex og sensualitet. Det er en rekke kvinner (og menn) som har brukt dette som et middel til politisk innflytelse, makt og rikdom, og jeg vet om flere som kan skrive under på at dette også fungerer i TW. Du er jo ikke ukjent med metoden du heller, thewarior!

Så jenter, kast dere på webcam og send meg en pm. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet at jeg ikke er mod her, men jeg hadde satt pris på om dere kunne prøvd å holde dere til temaet.
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg vi skal rulle inn her og komme oss tilbake til sporet. Dette fører ikke noe bra med seg. Skjerpings folkens
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har hørt rykter om at B-gjengen(B-g) og Pure Energy(E=mc²) er i krig uten at B-gjeng hertugen vet om det:eek:

Jeg kan bekrefte at ryktene om at de som går inn i stammekriger på dette tidlige stadiet av en ny verden er noobs. De innvolverte partene holder hverandre nede (men gir hverandre ODA og ODD) mens vi andre fortsetter å bygge oss store og sterke. Men krig i vei folkens, dere lærer av deres tabber! :p
 

DeletedUser

Guest
Og hva er galt med VARG?

De er så store og farlige...! :rolleyes: Ingen som liker å møte motstand vet du vel ^^, Skal bare tisse i buksene av store poengsummer og profilerte spillere. Meen, forhåpentligvis tenker ikke alle sånn, da kan det bli en kjedelig verden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan bekrefte at ryktene om at de som går inn i stammekriger på dette tidlige stadiet av en ny verden er noobs. De innvolverte partene holder hverandre nede (men gir hverandre ODA og ODD) mens vi andre fortsetter å bygge oss store og sterke. Men krig i vei folkens, dere lærer av deres tabber! :p

neinei, vi får ikke serlig motstand for tia :)
 
Topp