Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Skjedde ikke det samme mot Sun?
Altså, dere skal vell ikke skrike så høyt om det ;)
 

DeletedUser

Guest
[ QUOTE=Kcolmirg the Diabolical;175078]Mener du å si at L-13 er dobbelt så gode som de andre stammene, fordi de har omtrent halvparten så mye poeng?

Legg merke til i innlegget mitt skrev jeg kanskje, når vet jeg ikke hvilket jordhull
de gravde deg opp ifra, men hvor jeg kommer ifra, der betyr kanskje samme som
muligens......ikke skap deg en illusjon i hode, eller vri på det "skrevne ord"

Legg merke til at jeg skrev det som et spørsmål, ikke en påstand. Ingen grunn til å begynne å bli frekk bare fordi jeg ber deg klargjøre noe jeg syns var formulert en smule vagt. Jeg håper også du skjønner at det ikke er så lett å vite hvordan jeg skal ta det du skriver når du ikke engang greier å sitere meg uten å rote det til :p

også sier det vel litt at det må 4 stammer til for å ta os da, hvis vi taper..

Nå, dette er det jeg ville fram til om det var noen som tenkte. Hvis nå dere taper for fire stammer så betyr det at dere tapte for fire stammer. Det betyr ikke at dere hadde vunnet mot tre, eller to, eller en for den saks skyld.
 

DeletedUser

Guest
Er vel ikke for mye forventet av oss at denne koalisjonen hverfall tar MINST like mye byer som vi tar
ifra dere, synes dere det virker urimelig?....helst litt mere, om ikke så ja......da er vi bedre
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
også sier det vel litt at det må 4 stammer til for å ta os da, hvis vi taper..

4 stammer? lol woot?



Er vel ikke for mye forventet av oss at denne koalisjonen hverfall tar MINST like mye byer som vi tar
ifra dere, synes dere det virker urimelig?....helst litt mere, om ikke så ja......da er vi bedre

Nuvel, nå har da bare vi i BERM tatt en god del flere byer av dere enn dere har tatt av oss. So far so good for vår del der ;)
 

DeletedUser

Guest
Nuvel, nå har da bare vi i BERM tatt en god del flere byer av dere enn dere har tatt av oss. So far so good for vår del der ;)[/QUOTE]

Njaaa, nå er det vel ganske jevnt om en kun tar høyde for den siste mnd.

Men ja.....BERM har klart seg O.k
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nuvel, nå har da bare vi i BERM tatt en god del flere byer av dere enn dere har tatt av oss. So far so good for vår del der ;)


Njaaa, nå er det vel ganske jevnt om en kun tar høyde for den siste mnd.

Men ja.....BERM har klart seg O.k[/QUOTE]

Din hjelpende hånd i crab gjorde jo det knallbra :rolleyes:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ryktene sier jo at Leffy stakk fra L-13 fordi han ikke fikk noe hjelp, du ser jo hvordan han ligger ann nå ;)
 

DeletedUser

Guest
Personlig tekst
Kontoen er satt på sletting, takk for meg! <3

din spøkefugl:) bra du satte dette på ryktebørsen og ikke faktabørsen da. for når man har en konto på slett så kan man ikke gå inn å være aktiv samtidig...!
 

DeletedUser

Guest
din spøkefugl:) bra du satte dette på ryktebørsen og ikke faktabørsen da. for når man har en konto på slett så kan man ikke gå inn å være aktiv samtidig...!

han svarte på leffy og at det står på leffy's profil;)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Men ingen avbekreftet eller bekreftet ryktet mitt på hvorfor han blei sletta? :D



Leffy den 17.09. klokken 20:51
Huff, ser ikkje bra ut dette...
Dere får gjøre hva dere vil med meg. Har lite def tropper, lite angrepstropper i det hele tatt ser det svart ut. Kommer heller ikkje til å ha anledning til å sitte å passe på hele helgen. Regner med Fugla og Leiv Erikson kommer til å kjøre hardt på meg.
Leiv Eriksson er nok fremdeles sur for at eg ikkje ble med de.
Skulle dere kjenne vite om noen som ligger såpass langt unna at de ikkje deltar i krigen så kan de gjerne få passe kontoen min...
Ellers så skal eg gjøre det eg kan, men er redd dette kommer til å bli stygt.

Mvh
Leffy

rett etter dette gikk han ut a stammen og sluttet. enkelt å greit. vi sparket han ikke ut, fikk ikk engang annleding til å støtte han før han tok beslutningen om å slutte.

Alexi lalas
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
bekrefter

så alså bekrefter du at Leiv og fugla gjorde en så god jobb at L-13 ikke maktet eller prioriterte å redde denne stakkers karen :)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
så alså bekrefter du at Leiv og fugla gjorde en så god jobb at L-13 ikke maktet eller prioriterte å redde denne stakkers karen :)

Du er bare dum du eller? ser du ikk hva jeg skriver der eller? Han sendte den meld, og rett etter så forsvant han ut av stammen og sluttet. Enkelt og greit. Har ikk hørt fra han siden.

Hvorfor skal vi støtte en spiller som slutter å går ut a stammen av seg selv? pleier du å gjøre det eller?
 
Topp