Ryktebørsen

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes også at jeg er meget nyskjerrig på hvilke fadeser folk har gått på pga de siste timers problemer :D
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
det var ikke fullt sa bra da.
skulle ikke du sove da?? synes det er en uting at noen sprer falske rykter i dette forumet. ta heller å lage en egen tråd på falske rykter.

jo har sovet 8 timer i nattt :eek: har jo ikke sovet så lenge siden krigen brøt ut jo . så nå har jeg masse massse ny energi :D
og nei , sprer ikke falske rykter, så hva du sendte :p
Et annet sant rykte , var at jeg knertet noen knallis adler , tror det var i går :rolleyes:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jo har sovet 8 timer i nattt :eek: har jo ikke sovet så lenge siden krigen brøt ut jo . så nå har jeg masse massse ny energi :D
og nei , sprer ikke falske rykter, så hva du sendte :p
Et annet sant rykte , var at jeg knertet noen knallis adler , tror det var i går :rolleyes:

...ja...men det er jo ikke et rykte. det er jo den klare fakta. og det som faktisk er enda verre. er at jeg ikke er bedre en det der. det du så der er faktisk hele mitt angrepsreportoar. så det beste hadde faktisk vært om du bare ga meg noen byer i ren medlidenhet.
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Medlidenhet ja , vil vel si jeg har det.
Men spm er hadde du gjort det samme for meg ;)
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
XD ja det er en måte å se det på .
Jo takk for din medlidenhet.
Jeg får tenke på en fin stor gave jeg kan gi tilbake da , som et takk for at du er så snil og bryr deg ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
XD ja det er en måte å se det på .
Jo takk for din medlidenhet.
Jeg får tenke på en fin stor gave jeg kan gi tilbake da , som et takk for at du er så snil og bryr deg ;)

åååååh. ikke ta deg noe brydderi på min regning. men skulle du likavel gjøre det, så tenk litt på at jeg liker det enkelt og helst smått. om det blir for stort og pragende så mister det liksom litt av effekten, kan man si. og vi er vel ikke så nær hverandre at vi skal utveksle større gaver?
ikke slik å forstå at det hadde vært meg i mot. og kall meg gjerne gammeldags, men jeg mener at vi i allefall burde vite navnene til hverandre før vi gjør noe slikt.

PS: er det bare jeg som enda sliter hund med tilkoblingen?? kommer litt innpå og så er det på hue å ræ** ut igjen.
 
Sist redigert:

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
åååååh. ikke ta deg noe brydderi på min regning. men skulle du likavel gjøre det, så tenk litt på at jeg liker det enkelt og helst smått. om det blir for stort og pragende så mister det liksom litt av effekten, kan man si. og vi er vel ikke så nær hverandre at vi skal utveksle større gaver?
ikke slik å forstå at det hadde vært meg i mot. og kall meg gjerne gammeldags, men jeg mener at vi i allefall burde vite navnene til hverandre før vi gjør noe slikt.

PS: er det bare jeg som enda sliter hund med tilkoblingen?? kommer litt innpå og så er det på hue å ræ** ut igjen.





Ikke noe brydderi , er det minste jeg kan gjøre igjen
Nei skal passe på at gavene blir for prangende .
Når det kommer til navnet, så skal jeg skrive mitt på takkekortet ;)

detter hele tiden ut ja :(
 
Topp