Ryktebørsen

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
synes vi brurde få mye PP for all tullet som skjer om dagen .
det går sykt treigt hos meg nå IGJEN :mad:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
men kjære Susa, det må du jo fortelle til oss på et tidligere tidspunkt slik at vi kan nyttegjøre oss av det. ja at du har et shitty nett, altså.
det ville jo gjort det så uendelig mye lettere for oss.

men sånn OT så er jeg enig med deg.
 

DeletedUser

Guest
vel, knallis, det samme gjelder meg :S

men siden eg har ett awsome nett, men en dritt pc, så gjelder det bare kartet (think)

den henger seg av og til opp osv, men da er det bare til å gjøre 2 ting:

reloade siden og logge inn igjen på tw, og viss det ikke hjelper, må eg slå av og på igjen pc'en, så fønker alt flotters igjen :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Av slike grunner at jeg alltid har 3 pc'er oppe til alle døgnets tider :) Streiker en har jeg to backup løsninger :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da får du ikke snipet ? :(

Men de tre datane er really til forskjellige ting, da den ene står konstant å laster ned (så slipper jeg virus på de andre) Den ene til skole arbeid, og en tredje til gaming. Pluss de maskinene som jeg alltid har stående på skolen da, men de sies det seg vell at brukes til bare tw ?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
men når du er redd for virus, så gjør vi jo oss opp et par tanker om hva det kan være.......
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Da får du ikke snipet ? :(

Men de tre datane er really til forskjellige ting, da den ene står konstant å laster ned (så slipper jeg virus på de andre) Den ene til skole arbeid, og en tredje til gaming. Pluss de maskinene som jeg alltid har stående på skolen da, men de sies det seg vell at brukes til bare tw ?

Ehh, hvordan skal du klare å spille på en data, der du ikke har noe spill, fordi du har lastet ned alt på en annen?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Fordi jeg ikke laster ned spill men kjøper dem :)

Laster egentlig bare ned musikk :) Og litt slikt diverse.

MEn litt off topic nå ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg og ebbern ler i kor over hvor mye flaks vi har hatt i kveld :D!
 

DeletedUser

Guest
....... f*** det. jeg synes ting det er rart og bleh.. og at ebby alltid er lucky bleh.
 
Topp