Sannhetsbørsen

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Sannheten er at Scar og Bacardi burde egentlig bytte ryktepoeng her inne på forumet! :awesome:

Har ikke du ødelagt nok da allerede Roger? Først Chucky kontoen, så bunny og hva blir neste nå? Jeg er litt spent. Hvor mye payback skal du ha isåfall? Hvor mye skal du drive og ødelegge for alle andre?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
hmm kjell/chucky kontoen som ble sakt ikke kunne reddes så den skulle settes til innadling så tok jeg den holdt den i live mye lengre. men chucky var ikke for å ødelegge det var dere som tok feil valg/avgjørelser så dere kan skylde dere selv der ;)


så kommer vi jo til bunny hvorfor gjorde jeg det ? kan det ha noe med at stian/dg44/valkyrie hacket Michele zagaria på v13? men han ødela ikke bare for meg , zippy og peera nei han gikk til det steget med å oppløse blomst å ødelegge for hele stammen. jeg er bare ute etter å gjengjelde det :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Chucky var ikke for og ødelegge nei? Måten du tok den ut av stammen fordi du ikke fikk viljen din (Trassalder much fortsatt)Og måten du kriget mot stammen fordi.. hmm, du hadde vell egentlig aldri noen grunn her? Åh jo, fordi vi ble sure på deg fordi du tok kontoen ut av stammen. (Er det merkelig??) Og da du til slutt ba meg finne ny eier til kontoen siden du skulle slutte, men så plutselig slettet du den istedet og etterlatet deg et hav av gråbyer! Som hjalp veldig på den allerede dårlige situasjonen for sør JPTG.

Hva Stian gjorde mot deg på din v13 konto, har null og niks med V1 og gjøre. Det har heller ingenting med noen av oss andre på V1 og gjøre. Det er mellom deg og Stian. Men du har jo veldig vanskelig for og forstå slikt da du er veldig ustabil. Du oppfører deg rett og slett som et lite barn. Et destruktivt lite barn.

Og hvis dette på død og liv er for og ødelegge, har du ikke gjort nok skade med bunny allerede? Eller føler du at ødeleggelsen din der ble "avbrutt" Da vi fikk org eier til og bytte passord?
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
så du mener altså at jeg hacket deg? var nok heller du som slang ut passordet til halve v 13. Hva gjorde du Roger? Ødela en konto som var veldig viktig og ikke snakk om alt det andre bullet du har gjort på v1. at du skal bruke v13 som unnskyldning blir alt for dumt. Men det er ikke meg alle hater Roger. Så du bør jo holde deg i skinnet tross alt :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
kalles payback ;)

btw hva mener du med dere ?

Det kalles ikke payback, det kalles for en patetisk og latterlig handling. At du skal tydeligvis blande verdener gjør det bare enda mer desperat. Jeg skjønner ikke hvilken glede du får av å måtte ødelegge på deb måten. Hva med å prøve å skaffe en konto i WIC å gjøre det på en skikkelig måte isteden?

At du skal dra inn v13-hendelser inn på v1 er for meg helt uforståelig. Er du såpass barnslig at du ikke evner å skille verdener? Skal du virkelig gå å være bitter på noe som skjedde på v13 at du på død å liv må finne en konto på den verdenen vedkommende spiller å sabotere på den måten?

Det virker som at du utelukkende tenker på deg selv, noe som forklarer dine noe barnslige handlinger. Voks opp.

Ved å holde på på den måten du gjør, ødelegger du morroa for både JPTG og WIC, så hold deg for god for slike tullete handlinger som det der. Det holdt med Chucky-kontoen.

btw hva mener du med dere ?

Pga din signatur som visstnok signaliserer at både du og Peera sitter på forumkontoen.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Chucky var ikke for og ødelegge nei? Måten du tok den ut av stammen fordi du ikke fikk viljen din (Trassalder much fortsatt)Og måten du kriget mot stammen fordi.. hmm, du hadde vell egentlig aldri noen grunn her? Åh jo, fordi vi ble sure på deg fordi du tok kontoen ut av stammen. (Er det merkelig??) Og da du til slutt ba meg finne ny eier til kontoen siden du skulle slutte, men så plutselig slettet du den istedet og etterlatet deg et hav av gråbyer! Som hjalp veldig på den allerede dårlige situasjonen for sør JPTG.

Hva Stian gjorde mot deg på din v13 konto, har null og niks med V1 og gjøre. Det har heller ingenting med noen av oss andre på V1 og gjøre. Det er mellom deg og Stian. Men du har jo veldig vanskelig for og forstå slikt da du er veldig ustabil og ikke helt som alle oss andre. Du oppfører deg rett og slett som et lite barn. Et destruktivt lite barn.

Og hvis dette på død og liv er for og ødelegge, har du ikke gjort nok skade med bunny allerede? Eller føler du at ødeleggelsen din der ble "avbrutt" Da vi fikk org eier til og bytte passord?

Det handlet ikke om jeg ikke fikk viljen min det det handlet om at jeg krevet handling å ikke dem normale postene å meldingane uten å gjøre realitet av det. men dere viste nok en gang at dere tar vare på innaktive spillere isteden for dem som kjemper og er aktive å sånn har det vært helt siden jeg ble med i rng i 2010.

det med krigen så kan jeg gi deg en god nok grunn der i det sekunde jeg stakk behandlet dere meg som om jeg var fienden å truslane kom på rekke å rad at vis jeg gjorde ditten å datten ble det krig men når jeg gjorde det så skjedde det ikke noe. så når stian til slutt angrep meg med en konto som var til innadling som dere masa på meg slutt å adle wic byer, er viktigere å innadle så ærklerte jeg.

Hva stian gjorde med meg på v13 ga han ei grunn til jeeeeeright at han gjorde det pga v1 så det var stian som startet med dette å blande verdner

så du mener altså at jeg hacket deg? var nok heller du som slang ut passordet til halve v 13. Hva gjorde du Roger? Ødela en konto som var veldig viktig og ikke snakk om alt det andre bullet du har gjort på v1. at du skal bruke v13 som unnskyldning blir alt for dumt. Men det er ikke meg alle hater Roger. Så du bør jo holde deg i skinnet tross alt :)

BS nok engang da du hacket så var det kun meg, zippy å peera som kunne passordet på Michele og det at jptg hater meg bryr jeg meg ikke om du men du har jo en fin liste av folk fra blomst/deceit som hater deg :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Blande verdner? Det var først og framst på hvordan du oppførte deg mot meg når jeg først kom inn i jptg. Du var utrolig negativ og var rett og slett dritt. Passordet hadde mange flere enn 3 så kos deg med fantasiene dine.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Blande verdner? Det var først og framst på hvordan du oppførte deg mot meg når jeg først kom inn i jptg. Du var utrolig negativ og var rett og slett dritt. Passordet hadde mange flere enn 3 så kos deg med fantasiene dine.

tror du burde ta deg ei tur tilbake i chat loggen for du var utrolig ivrig etter å krangle å prøve lære meg hvordan jeg skulle spille å ikke spille.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det handlet ikke om jeg ikke fikk viljen min det det handlet om at jeg krevet handling å ikke dem normale postene å meldingane uten å gjøre realitet av det. men dere viste nok en gang at dere tar vare på innaktive spillere isteden for dem som kjemper og er aktive å sånn har det vært helt siden jeg ble med i rng i 2010.

Så ditt "hat" bunner igrunn i at JPTG sin ledelse ønsket å beholde innaktive kontoer i håp om å få inn nye spillere? Noe så grunnløst, Roger. Det er virkelig et argument som skraper bunnen av søpla. Det kan også sees ut som at du ikke fikk viljen din i det hele tatt, og gikk på en ego-trip. Jeg får et flashback fra barneskolen, der hver sak var en prinsippsak uansett hvor liten sak det gjaldt. Tror du virkelig at du, en spiller som er meget omdiskutert, skal klare å trumfe en stamme som har overlevd på .no´s lengstvarende verdener skal få viljen din med en gang? Er du virkelig så høy på deg selv?

det med krigen så kan jeg gi deg en god nok grunn der i det sekunde jeg stakk behandlet dere meg som om jeg var fienden å truslane kom på rekke å rad at vis jeg gjorde ditten å datten ble det krig men når jeg gjorde det så skjedde det ikke noe. så når stian til slutt angrep meg med en konto som var til innadling som dere masa på meg slutt å adle wic byer, er viktigere å innadle så ærklerte jeg.

Dette avsnittet liker jeg aller beste, spesielt der du tror at JPTG vil sitte stille mens en av nøkkelkontoene i sør forsvinner fra stammen :razz: Det er utrolig, nesten litt romantisk at du går rundt å tror at du ikke vil få noen som helst reaksjoner på en slik handling, og likevel klarer du å spille overrasket og uskyldig når det blir iverksatt tiltak mot deg? Hvor virkelighetsfjern er du, egentlig, hvis vi tar utgangspunkt i en skala fra 1-10 der 10 er veldig virkelighetsfjern?

Hva stian gjorde med meg på v13 ga han ei grunn til jeeeeeright at han gjorde det pga v1 så det var stian som startet med dette å blande verdner

BS nok engang da du hacket så var det kun meg, zippy å peera som kunne passordet på Michele og det at jptg hater meg bryr jeg meg ikke om du men du har jo en fin liste av folk fra blomst/deceit som hater deg :)

Men ettersom du fortsetter å blande verdener så gjelder det ikke deg? Spesielt ikke når du fikk din såkalte "hevn" da du rappet Chucky-kontoen og velger nå å gjøre mer tull? Jeg tror egentlig jeg kan avgjøre den skalaen allerede nå jeg; 10.

Det er slike spillere som deg, Roger, jeg ikke klarer å spille med i det hele tatt. Spillere som har en handlingsplan som en 4 årig trass gutt som ikke fikk isen han ville på 17.mai. Jeg kan ikke forstå at Peera, som er en hyggelig kar vil sette sitt omdømme på å omgå seg med deg. Jeg ville vært flau, meget flau.

Jeg håper du lander på jorda og tar til vettet å kutter ut dette tullet ditt. Finn ut hvor disse spillerne du ønsker "hevn" på spillet, og spill hele spillet i motsatt stamme å kjemp og få hevnen på skikkelig måte. Dette blir bare for dumt.

ikke no problem med å komme meg in noen plass du ;)

Ikke så rart når du bruke Peera til å skaffe kontoen for deg :)


Hmm, tanken om at jeg er på JPTG sin side i diskusjonen må jeg si er av de skjeldne...
 
Topp