Scarborough
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 320
For det første: skjerp dere. dette var innlegget mitt hvor jeg sier at det ble mye wastet deff? hvordan klarer dere å framstille det slik at jeg skryter? well. kan vel ikke kalle dere dumme heller bare mindre smart. Dette var en sannhet over at mye deff ble wasta. så framstiller dere det som om at jeg skryter? våkne opp litt da... Scar. du tok feil så ta det med en klype salt, 2 om du må. Du tok rett og slett bare å fant på noe å deretter overbeviste deg selv om det. Eller så løyg du rett ut og hadde ikke peiling, men bare skrev noe bull, siden du kjedet deg.
Overbeviser meg selv? På hvilken måte er det mulig, egentlig? Er det det du sier til deg selv for å ha noe å slenge tilbake med? Ooh, veldig svakt, dg44. Veldig svakt. Jeg hadde ei heller forventet mer fra deg, så du er tilgitt for denne gang. Om jeg lyver? Hvor tar du det ifra? Om jeg sikter til King kong eller deg er vel egentlig ett fett. Dere er jo like elendige begge to. Eneste som skiller dere er jo nickene deres. Er en grunn til at dere alle går under et samleord; "JPTG". Dere går alle rett ned, så det spiller ingen rolle hvem, igrunn.
Hvert eneste innlegg fra din side har hatt et mål for øye; å skryte deg selv opp i skyene. Hvorfor skal dette være et forsøk på noe annerledes?
For å pirke: Du kaller både meg og MD for å være mindre smart. Du har tydeligvis ikke gjort leksa de godt nok. Men den igjen, jeg hadde ikke forventet noe annet.
Blir jo feil. Du sammenlikner 20k tropper med 20k gårdsplass (ca 9-10k tropper).
Men no offence, skal ikke blande meg altfor mye inn her
Da har du gått på en kjempesmell når du ikke ønsker å blande deg inn for mye, og samtidig poster et innlegg når jeg og MD har en liten funzies her på forumet