...Scripts...

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Å kofor i allverden tror du me sleppe unna me det,, vise jo bare igjen kor mye peiling du har...
har fått 3 advarsler nå på ca 3 minutt,,, så ta deg ein chill pill å ta vare på familien din heller på ein lørdagskveld....
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er ikke dette temaet ferdigdiskutert? Men det er vel alt for gøy å fortsette å lime inn gamle forumposter dere har fått av dosx? Ta litt ansvar og lås tråden glitter.

Han hadde aldri giddet å copy paste hele forumet deres.....
for det ble på over 300 word sider gitt. hahahahaha
 

DeletedUser

Guest
som sagt, slike kommentarer som du kommer med er det KUN renegades som slipper unna med..dere griner som unger hver gang dere får straff for deres handlinger..peker en finger på alle andre en dere selv å gjentar mantraen...alle er imot oss...alle er imot oss..

Kommer vi unna mæ KaSomHelst sei du?

Kem har mæst warnings å infractions? Dæ e nokk meg..
Mæst banna? Dær har du DarkMoon i et nøtteskall..

Eg syns dæ e kjæpe arti å læs kranglan mellom Jannus,Jallis,Eirik,Benni osv..

Men når du kommer mæ sånn pesspreik om at vi slæpp unna mæ alt, då burde du tænk over at eg e dær...

Einaste som ikje ha jedd med Infractions/Varning e BrannManj2006

DarskMåån Out..
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
kjenne eg har lyst å svare,men siden en moderator har sagt åpent til meg at han vil gi meg advarsler for alle mine posts der de er kritiske til renegades kan jeg vel ikke skrive noe..

venter vel forsåvidt at denne blir sletta...

Har jeg sagt det faktisk. Jaja. Jeg er en korrupt moderator tydeligvis. Sånn er det. Ikke lett å være Jannas da (ps: Jeg kan da ikke slette den her, men hadde blitt konsekvenser for posten hvis jeg hadde kunnet det ja).

om noen sier imot dere kommer dere med det samme sytet "ååhh alle moderatorene og game admins er imot oss"...

Hah, tror ikke du er den heeeeelt riktige til å uttale deg der. 1 warning og du går i fistel med de villeste beskyldninger.


Brann2006: Når vi nå har fått forbud mot scripts...Du føler ikke det er litt tåpelig å poste en haug av dem på åpent forum? Målet burde være å få minst mulig til å bruke dem, ikke å prøve å få flest mulig bannet.

Du saboterer jo her....
 
Sist redigert:

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har jeg sagt det faktisk. Jaja. Jeg er en korrupt moderator tydeligvis. Sånn er det. Ikke lett å være Jannas da (ps: Jeg kan da ikke slette den her, men hadde blitt konsekvenser for posten hvis jeg hadde kunnet det ja).



Hah, tror ikke du er den heeeeelt riktige til å uttale deg der. 1 warning og du går i fistel med de villeste beskyldninger.


Brann2006: Når vi nå har fått forbud mot scripts...Du føler ikke det er litt tåpelig å poste en haug av dem på åpent forum? Målet burde være å få minst mulig til å bruke dem, ikke å prøve å få flest mulig bannet.

Du saboterer jo her....


Grunnen jeg reagerte er jo at du ga meg advarsel for en post ang treg TW en dag, jeg hadde min teori som var helt berettiget...da du ga meg advarsel for dette på grunnlag av at jeg "eglet" renegades med mine meninger blir det for dumt...

jeg postet deretter en post på "er det ikke merkelig" en post som tar opp moderatorer som er partiske, skrev om hvordan jeg følte den advarselen mot meg ble partisk..men neida,posten ble sletta og jeg fikk enda en advarsel sammen med en post om "bare å forsette"..

Du som gjør detta til noe mer en det er nå hanse..

Pass heller litt på dine egne folk, som ikke lenger klarer holde seg gode nok til unngå å inkludere både små barn og koner i skittkastinga si..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hehe,,,, tror folk har mer problemer me ka iallverden en fyr som isje spiller lenger gjør her inne....
Ver nå grei å ta te fornuft snart.....
 

DeletedUser

Guest
tror ikke det er så mange som har noe problem med det. han er jo blandt de få fornuftige her inne.
 

DeletedUser

Guest
Grunnen jeg reagerte er jo at du ga meg advarsel for en post ang treg TW en dag, jeg hadde min teori som var helt berettiget...da du ga meg advarsel for dette på grunnlag av at jeg "eglet" renegades med mine meninger blir det for dumt...

jeg postet deretter en post på "er det ikke merkelig" en post som tar opp moderatorer som er partiske, skrev om hvordan jeg følte den advarselen mot meg ble partisk..men neida,posten ble sletta og jeg fikk enda en advarsel sammen med en post om "bare å forsette"..

Du som gjør detta til noe mer en det er nå hanse..

Pass heller litt på dine egne folk, som ikke lenger klarer holde seg gode nok til unngå å inkludere både små barn og koner i skittkastinga si..

Du tror kanskje ikke vi har fått infractions for mindre, da? Jeg fikk det for å skrive "Nei" i en tråd.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
hehe,,,, tror folk har mer problemer me ka iallverden en fyr som isje spiller lenger gjør her inne....
Ver nå grei å ta te fornuft snart.....

La no mannen være i fred og la han gjøre som han selv vil for god sake.
Om han ønsker å være på forumet her bare for å irritere deg, så bør han få lov til å gjøre det så lenge han følger reglene...
 

DeletedUser

Guest
La no mannen være i fred og la han gjøre som han selv vil for god sake.
Om han ønsker å være på forumet her bare for å irritere deg, så bør han få lov til å gjøre det så lenge han følger reglene...

Hmm.. Bare meg eller var dette for en gangs skyld en saklig og viktigst av alt en voksen uttalelse fra Mr. Brann?
 

DeletedUser

Guest
Nettopp vært å sjekka helså mi, fekk beskjed om at eg hadde stålhelsa å takla alt.... så for min del har eg full kontroll ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Grunnen jeg reagerte er jo at du ga meg advarsel for en post ang treg TW en dag, jeg hadde min teori som var helt berettiget...da du ga meg advarsel for dette på grunnlag av at jeg "eglet" renegades med mine meninger blir det for dumt...

Dette har jeg forklart deg..ikke 1 gang men 2 ganger på post. Enten kjør en ordentlig klage på meg på ordentlig vis. Eller hold munn.
 

DeletedUser

Guest
Hoy, mye folk hadde å si om scripts og meninger rundt det :D

Bruker du scrips, er du bare feig eller gidder ikke gjøre det skikkelig. :p
Det er godt at det er ulovlig nå.

Det var også bare TMR som brukte det, og oppmuntret flere i stammen til å gjøre det. Er det umulig å spille fair? :eek:

Får håpe folk holder seg til de reglene som er gitt, og ikke prøver å finne smutthull for å gjøre spillet enklere til deres fordel..
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk for at du bringer tilbake et irriterende emne, Magic. Virkelig flott!
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Trodde denne tråden va stengt for lenge siden jeg..

Er jo gammelt nytt og folk har vel forsåvidt lagt dette fra seg..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp