...Scripts...

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Blir som å se på de norske lover. Ikke alle vet hva som står der, men man vet hvor man skal se.

Blir ikke akkurat det samme nei. Men jeg gidder faktisk ikke argumentere akkurat dette. Jeg visste ikke at det kom opp nye ting der. Og sikkert flere andre også. Og som jeg sa tiligere,jeg logger aldri av så hvordan skulle jeg vite det??
 

DeletedUser

Guest
Blir ikke akkurat det samme nei. Men jeg gidder faktisk ikke argumentere akkurat dette. Jeg visste ikke at det kom opp nye ting der. Og sikkert flere andre også. Og som jeg sa tiligere,jeg logger aldri av så hvordan skulle jeg vite det??

Vel du vet det uansett nå. så problemet er løst for deg;)
 

DeletedUser

Guest
Vel du vet det uansett nå. så problemet er løst for deg;)

He He jau,men poenget er at det her gjelder ikke meg eller andre forumlesere. Men de som ikke gjør det. Off...blir litt sliten av å måtte gjenta og forklare.
 

DeletedUser

Guest
He He jau,men poenget er at det her gjelder ikke meg eller andre forumlesere. Men de som ikke gjør det. Off...blir litt sliten av å måtte gjenta og forklare.

Jeg skjønner hva du mener, men folk må greie å følge litt med selv også.
Kan ikke gi alle det inn med teskje.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner hva du mener, men folk må greie å følge litt med selv også.
Kan ikke gi alle det inn med teskje.

Greit,jeg regner med resten har fått med hva jeg mener også. Men da sier vi at vi er uenige enkelt og greit så er vi ferdige med det her? :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Bare lurer litt male.
Har det seg slik at dere følger så forbanna lite med at vi må purre tinga til dere før dere får dem med dere?
Altså
Det burde være unødvendig å sende ut en melding til hele TW hver gang det skjer noe offisielt her.
Den nyhets delen under forsiden burde vært mer enn nok.

Den har blitt brukt før og du er vel ikke så blind at du ikke ser an?

Er jo ganske opplysende egentlig...

Det står nyheter på forsiden på en spill side.

hmmm, mon tro hva som kommer der. Det kan vel ikke være noe viktig mon tro?

.........
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare lurer litt male.
Har det seg slik at dere følger så forbanna lite med at vi må purre tinga til dere før dere får dem med dere?
Altså
Det burde være unødvendig å sende ut en melding til hele TW hver gang det skjer noe offisielt her.
Den nyhets delen under forsiden burde vært mer enn nok.

Den har blitt brukt før og du er vel ikke så blind at du ikke ser an?

Er jo ganske opplysende egentlig...

Det står nyheter på forsiden på en spill side.

hmmm, mon tro hva som kommer der. Det kan vel ikke være noe viktig mon tro?

.........

Må kommentere ;) Og si hva jeg sa istad :p Jeg visste ikke at det ble posta nyheter på forsiden :p Er vandt til at regel endringer kommer som en side du er nødt til å lese når du logger deg på...
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er derfor det står her og på forsiden til spillet.

Ja det fikk jeg med meg :) Men som jeg og sa på posted til brann og tidligere... Jeg får ikke med meg nyheter på forsiden.. Visste som sagt ikke at det ble posta der heller..
 

DeletedUser

Guest
Bare lurer litt male.
Har det seg slik at dere følger så forbanna lite med at vi må purre tinga til dere før dere får dem med dere?
Altså
Det burde være unødvendig å sende ut en melding til hele TW hver gang det skjer noe offisielt her.
Den nyhets delen under forsiden burde vært mer enn nok.

Den har blitt brukt før og du er vel ikke så blind at du ikke ser an?

Er jo ganske opplysende egentlig...

Det står nyheter på forsiden på en spill side.

hmmm, mon tro hva som kommer der. Det kan vel ikke være noe viktig mon tro?

.........


Nyheter etter hva jeg har sett har kommet under annonsering på forumet før. Samt det har kommet en post f.eks ang speedrunden i Sverige. Den kom ikke på forsiden vel?

Og da lurer jeg også på; Er det så inni helsike vanskelig å sende ut en post til alle. Eller er det som jeg tror at du er en døgenikt som orker minst mulig på mest mulig tid?

Når det faktisk er en sak man kan bli banna for så er det vel for pokker meg ikke mye å be om en post?
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nyheter etter hva jeg har sett har kommet under annonsering på forumet før. Samt det har kommet en post f.eks ang speedrunden i sverige. Den kom ikke på forsiden vel?

Og da lurer jeg også på; er det så inni helsike vanskelig å sende ut en post til alle. Eller er det som jeg tror at du er en døgenikt som orker minst mulig på mest mulig tid?

Når det faktisk er en sak man kan bli banna for så er det vel for pokker meg ikke mye å be om en post?

...word...
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ihvertfall ikke peil at det ble annonsert nyheter der. Sjelden jeg ser forsida, og må faktisk scrolle ned for å se nyheten. Det der holder ikke. Send ut post til hele V1.

Ellers så føler jeg for å kommentere litt ang. scriptbruk..

Ja, en del av Renegades brukte script. Nei, vi trodde ikke scriptet var i grenseland, siden det var godkjent på .net. Vi blir så uthengt som juksepaver for å ha brukt det. Dosx forbyr script som er "umenneskelige", dvs. at coords og ram fylles inn samtidig. Javel, litt snål grunn, men ok, vi føyer oss. Scriptet blir endra til kun å fylle ut coords, fullstendig i tråd med reglene på tw.no. Hva skjer så? Jo, den nye adminen forbyr alle script, og vi blir igjen uthengt og kalt juksepaver, enda vi hadde fulgt reglene til punkt og prikke. Og igjen føyer vi oss.

Det vil fortsette å hagle fakes fra oss, script eller ei.

Steng denne tråden? Eller hold den åpen, sånn at flere 13-åringer kan komme inn her og rope "heks!".
 

DeletedUser

Guest
Nyheter etter hva jeg har sett har kommet under annonsering på forumet før. Samt det har kommet en post f.eks ang speedrunden i Sverige. Den kom ikke på forsiden vel?

Og da lurer jeg også på; Er det så inni helsike vanskelig å sende ut en post til alle. Eller er det som jeg tror at du er en døgenikt som orker minst mulig på mest mulig tid?

Når det faktisk er en sak man kan bli banna for så er det vel for pokker meg ikke mye å be om en post?

Hehe, tror ikke det er så vanskelig å få sendt en post.. men sist gang måtte de i tyskland gjøre det, fordi den daværende admin'en ikke var tilstede eller mulig å få tak i.
Kan jo hende den nye admin'en vil gjøre forandringer mht dette :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ihvertfall ikke peil at det ble annonsert nyheter der. Sjelden jeg ser forsida, og må faktisk scrolle ned for å se nyheten. Det der holder ikke. Send ut post til hele V1.

Ellers så føler jeg for å kommentere litt ang. scriptbruk..

Ja, en del av Renegades brukte script. Nei, vi trodde ikke scriptet var i grenseland, siden det var godkjent på .net. Vi blir så uthengt som juksepaver for å ha brukt det. Dosx forbyr script som er "umenneskelige", dvs. at coords og ram fylles inn samtidig. Javel, litt snål grunn, men ok, vi føyer oss. Scriptet blir endra til kun å fylle ut coords, fullstendig i tråd med reglene på tw.no. Hva skjer så? Jo, den nye adminen forbyr alle script, og vi blir igjen uthengt og kalt juksepaver, enda vi hadde fulgt reglene til punkt og prikke. Og igjen føyer vi oss.

Det vil fortsette å hagle fakes fra oss, script eller ei.

Steng denne tråden? Eller hold den åpen, sånn at flere 13-åringer kan komme inn her og rope "heks!".

Heks! :D

Sikker på at dere sender så mange fakes da?
Jeg har ikke fått så mange i tiden min. ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp