DeletedUser
Guest
Ser ærlig talt ikke hvordan dette løser noe som helst, annet enn at det blir lettere for oss "store gutter" å sende gullmynter til folk vi booster. Og det syns jeg ikke skal bli lettere, nettopp på grun av det Snowfire påpeker, flere titalls kontoer som boostes opp til 100 AM hver på et par uker av en stamme? Dette forslaget er som å be om flere multiaccounts og pushing ved hjelp av innaktive i stammen, ingen av delene er positivt.
I tillegg må jeg stille spørsmål ved hvor effektivt dette vil være for oss store spillere, om vi tenker oss små spillere, som sender 10 mynter om dagen mot at jeg beskytter dem med mine tropper. Da vil jeg trenge nesten 80 slike småspillere på V4, og 140 stykker på V2 for å få en adelsmann ekstra om dagen. Billigere gullmynter gjør samme nytten, det halverer mengden ressurser vi store må sende til småspillere vi booster, og det dobler vår egen produksjon av mynter uten at hundrevis av småspillere blir utnyttet i prosessen. Dessuten er dette testet ut med stor suksess på .net, så halvering av gullmyntprisene er veien å gå for å gjøre TW litt mer spennende for oss som har nukes nok til å adle 200 byer om dagen...
Støttes ikke.
I tillegg må jeg stille spørsmål ved hvor effektivt dette vil være for oss store spillere, om vi tenker oss små spillere, som sender 10 mynter om dagen mot at jeg beskytter dem med mine tropper. Da vil jeg trenge nesten 80 slike småspillere på V4, og 140 stykker på V2 for å få en adelsmann ekstra om dagen. Billigere gullmynter gjør samme nytten, det halverer mengden ressurser vi store må sende til småspillere vi booster, og det dobler vår egen produksjon av mynter uten at hundrevis av småspillere blir utnyttet i prosessen. Dessuten er dette testet ut med stor suksess på .net, så halvering av gullmyntprisene er veien å gå for å gjøre TW litt mer spennende for oss som har nukes nok til å adle 200 byer om dagen...
Støttes ikke.