Shadow vs. -Rome-

DeletedUser

Guest
Poenget var vel at dere hadde flere byer å støtte fra.

Bare tull å si dette. Var du i BIRKI-stammen? Dere feiret jo 1 år for cirka et halvt år siden. Da kan man ikke bruke unnskyldninger som at man er mindre enn sin fiende. Det er selvforskyldt.
 

DeletedUser

Guest
kan vi egentlig kalle dette en krig? èn by har skiftet eier på den siste målinga.
Shadow har bare tatt to byer gjennom tidene, og den ene var da steinert hadde sendt tog på den samme byen som jeg hadde gjort, men jeg adla den tilbake. Den andre byen Shadow har "tatt" er det Power cat som readla fra J0k3r. Så med litt mer aktivitet fra begge sider så kan dette likne litt mer på en krig.

Og Magnussh: Det var neppe mangel på deffbyer som gjorde at BIRKI tapte krigen..
 

DeletedUser

Guest
Bare tull å si dette. Var du i BIRKI-stammen? Dere feiret jo 1 år for cirka et halvt år siden. Da kan man ikke bruke unnskyldninger som at man er mindre enn sin fiende. Det er selvforskyldt.
Shanks jeg bare påpeker det faktum at Shadow, ikke Birki som stamme har mindre byer en Rome, jeg bruker ikke det som noen undskyldning jeg bare påpeker det. Fordi det virket som styrkeforholdet ble målt i front ikke det som var bak.
Jeg synes nå det blir litt feil å bare sammenligne frontene, ettersom dere kan få hjelp av de bak også

Og Magnussh: Det var neppe mangel på deffbyer som gjorde at BIRKI tapte krigen..

Det har jeg vel aldri sagt heller.


Nei dere måtte innom Elite en tur også, hvor ble det av dem:D

Så jeg syns ikke du har noen grunn til å være eplekjekk:confused::confused:

Nå føler jeg vel ikke at jeg er eplekjekk, det er iallefall ikke intensjonen og være.
 

DeletedUser

Guest
slapp av, magnussh.
dette er bare alliansens forsøk på å ta ifra oss Underdog-stempelet, igjen :p
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
slapp av, magnussh.
dette er bare alliansens forsøk på å ta ifra oss Underdog-stempelet, igjen :p


Tror det Elite oppholdet gjorde noe med dere. Trodde det var elite underdog stemplet ble satt på. Fordi dere var der i kanskje 2 uker, så er dere fortsatt gamle Birki spillere.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, gå og grav deg ned i hullet ditt du. Ingen som har sagt noe til deg her.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jaja, gå og grav deg ned i hullet ditt du. Ingen som har sagt noe til deg her.

Du snakker vel til -Rome- her, eller alliansen? Da føler jeg at jeg kan utale meg.

Men har merket samme holdning fra flere som var i elite noen dager. De ble plutselig så innmarig tøffe. Ingen av dere i Shadow kan samenligne dere med elite, dere har bare ikke de kvalitetene som de hadde:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
så da lager vi en hyllningstråd til Elite igjen da -det trengs på dette forumet !!!!
(eller en kvasi-diskusjon om hvor gode de var eller ikke var i en viss periode)


*zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 

DeletedUser

Guest
Men har merket samme holdning fra flere som var i elite noen dager. De ble plutselig så innmarig tøffe. Ingen av dere i Shadow kan samenligne dere med elite, dere har bare ikke de kvalitetene som de hadde:rolleyes:

Du mener kanskje meg? Siden du synes jeg var så eplekjekk, ikkesant?

Mosa, jeg tar gjerne en diskusjon med deg angående dette, men da synes jeg du skal komme med noen eksempler der du mener jeg har vært eplekjekk, så har du noe å backe det opp meg. Så du ikke bare slenger ut påstander.
 

DeletedUser

Guest
Siste døgns statistikker:

Side 1:
Tribes: Shadow
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 5
Forskjell: 5

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 52,347
Forskjell: 52,347

image.php
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du mener kanskje meg? Siden du synes jeg var så eplekjekk, ikkesant?

Mosa, jeg tar gjerne en diskusjon med deg angående dette, men da synes jeg du skal komme med noen eksempler der du mener jeg har vært eplekjekk, så har du noe å backe det opp meg. Så du ikke bare slenger ut påstander.

Det er vel bare å se på hva du har svart igjennom denne diskusjonen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
terskelen for å være eplekjekk er ikke stor for Mosa.
antydninger om spøking er også eplekjekt, tydeligvis. (tips; når det er smilefjes bak en setning, så kan det implisere alvorligheten som menes bak setningen)
og siden jeg tydeligvis må gi det til deg med t-skje, så var vi allierte med Elite da vi joinet krigen. på det tidspunktet var vi mindre enn alliansen, og vi kunne kalle oss underdogs. det var jo ikek mange av oss som faktisk brydde seg nevneverdig om alliansen mente vi kunne kalle oss det eller ikke, men uansett så var det både BIRKI og Elite jeg mente var underdogs i den setningen jeg hadde tidligere i tråden. selvom jeg ikke var blodseriøs der heller.
 

DeletedUser

Guest
Vi har hatt denne diskusjonen før...

Når den store verdenskrigen startet så var Elite veldig mye større enn oss andre. Etterhvert ble flere stammer med. Noen valgte Alliansen, mens noen valgte Elites side (BIRKI f.eks). Men det forandrer ikke utgangspunktet.. Alliansen var undercats når krigen startet. Vi vant, og mot slutten var vi størst ja, men Elite ble aldri underdogs (og dermed heller ikke BIRKI).
 

DeletedUser

Guest
jaja, shanks. det var ikke poenget her, jeg tok egentlig en spøk, men Mosa trodde visst at jeg var seriøs og forsøkte en dårlig provokasjon.
personlig driter jeg i hele underdog/cat-greia :)

N'Gog ftw!
 

DeletedUser

Guest
Jeg er alltid blodalvorlig når det kommer til TW :p

Off topic: Jeg valgte for første gang i mitt liv å la Liverpool komme i andre rekke, så jeg valgte å se Norge ta sitt 2. og 3. OL-gull! :D Grattis alle Røde! ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe. du må ikke la TW styre livet ditt!

(OT: var på pub som hadde to skjermer ved siden av hverandre, så fikk med oss begge deler ;) )
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
jaja, shanks. det var ikke poenget her, jeg tok egentlig en spøk, men Mosa trodde visst at jeg var seriøs og forsøkte en dårlig provokasjon.
personlig driter jeg i hele underdog/cat-greia :)

N'Gog ftw!

Hva veit du om jeg tar dette seriøst??

Og det var vel ikke deg jeg skrev til? Tror det er du som tar dette superseriøst:eek:
 

DeletedUser

Guest
Så du har til vane å sitere folk, men ikke svare dem?
Du trenger egentlig ikke å svare, har fått nok av deg for leeeeenge siden.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Så du har til vane å sitere folk, men ikke svare dem?
Du trenger egentlig ikke å svare, har fått nok av deg for leeeeenge siden.

Ditt problem:D MEn har du egentlig tid til å sitte her, må vel kreve mye energi med å styre flere kontoer.
 

DeletedUser

Guest
Får vel poste positiv statestikk for vår del, selv om det har vært en ganske rolig dag.

b]Side 1:[/b]
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Shadow
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 1
Forskjell: 1

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 9,473
Forskjell: 9,473

image.php
 
Topp