Snipet Deg Din Noob takker for seg!

DeletedUser

Guest
Hahaha. Takk for at du fikk meg også til å le :D

Om du går på rangeringslista ser du at 7BULLS har 12k byer nå. Om dere faker 2k av disse byene har dem bare 10k andre byer å bruke. Der er sikkert 50-60% av dem igjen off byer. La oss da si at det er ca 6k byer som skal fordeles på 2k byer. Deler du 7k på 2k får du i overkant av 3. Det vil si 3 deffbyer til hver av de 2k byene som blir angrepet. Om du da ikke får rikket muren, vil jeg isåfall anbefale deg å få deg et nytt nuke ;)

Lol. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skrev det jeg skrev nå, for å diskutere dette er jo totalt poengløst. Jaja, jeg poster den likevel og ser hva/om jeg får noe svar så jeg evt kan le mer :D
 

DeletedUser

Guest
Hva er poenget med å kverulere på at BNP og EASY faktisk hadde en merg? Det var to stammer, så ble de en. At det var flere inaktive og håpløse spillere som ikke ble med over har null å si egentlig, utfallet er jo det samme. Fakta er at 64 mill EASYpoeng gikk inn i BNP. EASY hadde 81 mill totalt. I stede for å si at 12 av 24 i EASY gikk til BNP, kan man si at 79% av EASY gikk til BNP. I mine øyne var dette en åpenbar merg, hvorfor påstå noe annet?
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hvem har sagt det ikke var en merg? I mine øyne var det ryggraden i Easy som merget inn i BNP, aka de som var aktive og bidro positivt til felleskapet.
 

DeletedUser

Guest
Der traff du spikern på hodet gutten min. BNP "merget" med 12 spillere fra EASY fordi alle var redde for å tape mot bulls. Kudos til deg for at du klarte å komme opp med en så fantastisk observasjon som ikke er i nærheten av å treffe målet. Bedre lykke til neste gang med de nye bortforklaringene du vil komme med.

Ja, Easy ble oppløst, og 12 av spillerne gikk over til BNP. Jeg forstår ikke hvordan du får dette til å bli hele Easy.

Ca. halvparten av de daværende medlemmene fra Easy gikk over til BNP - ikke alle.
Virker ikke som om disse to er helt enige i at det var en merg hvert fall.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha. Takk for at du fikk meg også til å le :D

Om du går på rangeringslista ser du at 7BULLS har 12k byer nå. Om dere faker 2k av disse byene har dem bare 10k andre byer å bruke. Der er sikkert 50-60% av dem igjen off byer. La oss da si at det er ca 6k byer som skal fordeles på 2k byer. Deler du 7k på 2k får du i overkant av 3. Det vil si 3 deffbyer til hver av de 2k byene som blir angrepet. Om du da ikke får rikket muren, vil jeg isåfall anbefale deg å få deg et nytt nuke ;)

Lol. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skrev det jeg skrev nå, for å diskutere dette er jo totalt poengløst. Jaja, jeg poster den likevel og ser hva/om jeg får noe svar så jeg evt kan le mer :D

Du skulle bare suttet bak en av våre kontoer du ;)
 

DeletedUser

Guest
og de kan umulig ha nok deff til å stacke, la oss si 2k angrep.


Nå sa du 2k angrep da. Er stor forskjell på og sende 2 k inc og fake og nuke 2 k byer :) Fake og nuke 2 k byer med 15-30 inc tar som sakt mye tid og krever motivasjon :) jaa kommer vell ingen vei med og diskutere dette, men følte du trengte et svar ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hele EASY? Når ble 12 spillere av 25(?) hele EASY da? Menmen.. Istedenfor å krige fra to stammer, hvorav den ene stammen, EASY, bestod av 50% innaktive, så merget da de aktive inn i samme stamme som deres allierte. Ser da ingen "regelbrudd" her jeg da men... BNP og den aktive fløyen i EASY snakket og angrep så å si som en eneste stamme. Delt skypechater og forum, og var så å si én stamme. Problemet var at EASY hadde noen veldig innaktive spillere som dro litt ned på de som var aktive. At EASY da tok grep om situasjonen og merget med BNP, sier bare at EASY ikke er her for å leke, de er offensive, og ønsker å oppnå noe her. Ikke kritiser EASY, eller BNP for den saks skyld, for at de ønsker det beste samarbeidet.

EDIT: Ser nå at jeg klarte å sitere feil spiller! Yeah, sorry mate :) Uansett, poenget mitt består, til den som skal begynne å kverulere på dette igjen ;)

Jeg vil likevel benytte anledningen til å takke SDDN for sin tilstedeværelse her på v4. Er veldig trist at de gir seg:) Lykke til videre!
 
Sist redigert:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Vi bryr oss lie om ka du sir moderator. Vi har slutta nu så hyyysj, dokker folk gir oss hodepine og mareritt. BNP og "Lætt" ødela verden og dem får kose sæ me å grått og gråe bulls. Gir blaffen i støgge verden 4 nu, og ser frem til sommerferien, og fortsette me den gode russetia !
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi bryr oss lie om ka du sir moderator. Vi har slutta nu så hyyysj, dokker folk gir oss hodepine og mareritt. BNP og "Lætt" ødela verden og dem får kose sæ me å grått og gråe bulls. Gir blaffen i støgge verden 4 nu, og ser frem til sommerferien, og fortsette me den gode russetia !

Om dere bryr dere om hva jeg sier eller ikke er meg likegyldig. Dere må uansett lese hva jeg sier, noe som igjen danner bakgrunn for hva dere svarer i tråden etterpå, så om du vil at jeg skal forsvinne sååee... Vel, gleder meg til å se hvordan :) Vel, kos deg. Hørte at det var treff på Lillehammer denne helga, anbefaler deg å dra dit hvertfall :)
 

DeletedUser

Guest
Når dere hadde opprydningen i stammen før mergen skjedde, så ja.. Da gikk jo hele (i dette tilfelle restrerende) EASY til BNP. Og at 1 spiller går til en annen stamme og oppløser sin egen er et dårlig eksempel, da dette er vel rundt en 30% :D

Javel, hvis du sier det så... Men la meg bare se om jeg fikk dette med meg: 30% av Easy merget med BNP, og ergo merget hele - altså 100% - av Easy med BNP. Wait, what? :confused:

Ang dette med angrepsstrategier for SDDN vs. 7bulls: en stamme vil aldri greie å stacke samtlige av sine byer (den var dyp, ikke sant? ^^). Alt handler egentlig om hvor mye man gidder, som Rustern så fint sa det. Greit nok, når en såpass overlegen stamme - poengmessig altså - sloss mot en stamme på størrelse med SDDN, vil naturligvis fronten bli stacket en del, særlig hvis 7bulls var/er like defensive som visse personer har påstått. Men de kan umulig ha stacket alt der borte med 15 D's. Men igjen, alt handler om hva angriperen gidder. Om det var motivasjonen som sviktet, eller om det er noe annet spiller strengt tatt ingen kasserolle.


@Nolaw: Jeg har da aldri påstått at Easy og BNP ikke merget. At jeg kalte det noe annet, var enkelt og greit for å få litt mer variasjon i språket. Og ja, poengmessig gikk den klart største delen av Easy inn i BNP, men det er vel egentlig ganske logisk? Aktive kontoer pleier som regel å være større enn inaktive kontoer ;)

BNP og "Lætt" ødela verden og dem får kose sæ me å grått og gråe bulls.
Som jeg har sagt utallige ganger før: det var da aldeles ikke BNP's feil at SDDN og 7Bulls nektet å samarbeide. Og om jeg ikke husker så alt for feil, var det faktisk BNP, og delvis Easy og Capes, som faktisk skapte endring på v4. På samme tidspunkt satt vel SDDN med en IAP/ally med Varg. Litt ironisk at dere klager nå, ehh?
 

DeletedUser

Guest
@Nolaw: Jeg har da aldri påstått at Easy og BNP ikke merget. At jeg kalte det noe annet, var enkelt og greit for å få litt mer variasjon i språket. Og ja, poengmessig gikk den klart største delen av Easy inn i BNP, men det er vel egentlig ganske logisk? Aktive kontoer pleier som regel å være større enn inaktive kontoer ;)
Skjønner;) At det er logisk er jeg med på. Det forklarer ikke WalkerT sitt utsagn da, kanskje jeg får svar fra han etterhvert og? :D
 

DeletedUser

Guest
Skjønner;) At det er logisk er jeg med på. Det forklarer ikke WalkerT sitt utsagn da, kanskje jeg får svar fra han etterhvert og? :D

I mitt hode er en merg når 2 stammer går sammen. I BNP og Easy sitt sitt tilfelle var det bare en liten del av easy som joinet BNP. Dette blir nok mer en diskusjon om nøyanser og tolkninger av ordet merge.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
I mitt hode er en merg når 2 stammer går sammen. I BNP og Easy sitt sitt tilfelle var det bare en liten del av easy som joinet BNP. Dette blir nok mer en diskusjon om nøyanser og tolkninger av ordet merge.

merging er når hele eller deler av en stamme går over i en annen, men førstestammen skal da ikke lenger vere en sterk stamme. For i slike tilfeller er d kun overflytting.

I denne saken kan man si at d var merging og ingen tilfeldig overflytting.
 

DeletedUser

Guest
merging er når hele eller deler av en stamme går over i en annen, men førstestammen skal da ikke lenger vere en sterk stamme. For i slike tilfeller er d kun overflytting.

I denne saken kan man si at d var merging og ingen tilfeldig overflytting.

Dette er din definisjon av ordet. Ikke nødvendigvis den rette. Jeg har ingen problemer med å kalle det en merge, om det er slik at dere andre ønsker dette. Men jeg vil allikevel si meg enig med WalkerT: det er visse nyanseforskjeller, og når kun 1/3 av stammen går over til en annen stamme, vil jeg egentlig ikke kalle det en fullstendig merge. Men dette er vel strengt tatt ikke relevant ifht. topicet
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Er jo ikke vits å diskutere hva som skal til før det kan kalles en merg da. Har jo selv sagt jeg mener dette er en slags merg, siden det var ryggraden av Easy som ble med i BNP. ;)
 

Atheist

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er jo ikke vits å diskutere hva som skal til før det kan kalles en merg da. Har jo selv sagt jeg mener dette er en slags merg, siden det var ryggraden av Easy som ble med i BNP. ;)

Ryggraden? Det var jo hele easy...

Bortsett fra lobotomy som jeg satte på.
 

DeletedUser

Guest
Ryggraden? Det var jo hele easy...

Bortsett fra lobotomy som jeg satte på.

12 av 30 spiller kan vel aldri bli kaldt HELE STAMMEN uansett hvordan du vrir og vender på det.
Og det spiller egentlig ingen rolle heller. Faktum er at 12 gikk over. Resten av kontoene ble ikke med etter den tidligere Easyledelsen hadde bestemt seg. Var flere store kontoer som ikke ble med, blandt annet Lettnavn og Sondre.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp