Snipet Deg Din Noob takker for seg!

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Siden jeg ikke har noen særlig kunnskap om dette til å tilbakevise det du sier så kan jeg ikke si det ikke er sant, men alle stammer, personer, spillere, eller i dette tilfellet fronter har svakheter. Det nekter jeg å gi meg på. Ingen er uslålige, selv ikke 7BULLS :p :eek:

Bulls hadde sine svakheter på den offensive delen. Når bulls hadde en relativt smal front, som da var SDDN, og veldig stor safe sone, som de brukte til å deffe opp fronten mot SDDN, så er det ikke mye å man kan gjøre for å fjerne stackene. For meg så virker det som om at dere påstår at SDDN ikke klarte å ta noen byer av Bulls. Men vi tok alle de "svake" punktene til bulls, og til slutt så var det ikke fler igjen.

Den tiden når bulls ville ha fred mellom stammene,for å gå i mot BNP, så var jeg en av de som jobbet for at det samarbeidet ikke skulle gå igjennom. Ett få tall av spillerne i SDDN spilte for å vinne verden 4. Spillere som Blood og dagi jobbet hardt for at vi skulle gå i mot BNP, på grunnlag av at de ikke hadde front mot bulls. Så mitt syn på den saken var at to egoister skulle ødelegge for alle andre i stammen.

For ikke lenge siden så fokk vi forespørsel om å bli med mot BNP igjen, men vi takket nei. For jeg trur mye av motivasjonen vår på verden 4 lå i krigen mot bulls.

Takk til alle som har vært med i SDDN , for en hyggelig og arbeidsom tid. Kommer ikke til å glemme verden 4's kuleste stamme !
 

DeletedUser

Guest
Bulls hadde sine svakheter på den offensive delen. Når bulls hadde en relativt smal front, som da var SDDN, og veldig stor safe sone, som de brukte til å deffe opp fronten mot SDDN, så er det ikke mye å man kan gjøre for å fjerne stackene. For meg så virker det som om at dere påstår at SDDN ikke klarte å ta noen byer av Bulls. Men vi tok alle de "svake" punktene til bulls, og til slutt så var det ikke fler igjen.

Det virker som for meg at dere tenker litt rart her også. Tror dette handler mer om vilje. Det såklart kjipt Når hele fiendes front er stacket. Mennår dere ikke kommer igjennom med nukes på dypet er det vel deres egen skyld. De byene er vanligvis ikke stacket ergo det kom alt for få angrep mot dypet så dem lett kunne spotta nuksa og stacke. Om dere hadde samlet alle nuksene og faket en del også vil det jo ispfall være ren flaks om de klarer å stacke akkurat byene der det kommer nukes, og de kan umulig ha nok deff til å stacke, la oss si 2k angrep.

Om det bare er stackede byer, javel, så nuke dem da? Samle nuksa til folk og fake mye. De klarer ikke stacke 100-200 byer med 15 deffbyer og når dere da treffer 100 nukes mot feks 10 byer med 15 deffbyer i hver + en haug med fakes kan de jo ikke bare sende 20 deffbyer til til alle de 100 byene. Så det handler om vilje. Vil dere, så kan dere. Jeg vet det sitter folk i SDDN med sånne skills. Det handler om å bruke huet.

Men når det da går utover motivasjonen, so dere sier selv, så blir det jo umulig å gjøre noe som helst. Men noe av dette har vel noe med at dere slet mot 7BULLS. Det er aldri morsomt å slite i en krig og stå helt fast så man ikke får adlet :)
 

DeletedUser

Guest
Det virker som for meg at dere tenker litt rart her også. Tror dette handler mer om vilje. Det såklart kjipt Når hele fiendes front er stacket. Mennår dere ikke kommer igjennom med nukes på dypet er det vel deres egen skyld. De byene er vanligvis ikke stacket ergo det kom alt for få angrep mot dypet så dem lett kunne spotta nuksa og stacke. Om dere hadde samlet alle nuksene og faket en del også vil det jo ispfall være ren flaks om de klarer å stacke akkurat byene der det kommer nukes, og de kan umulig ha nok deff til å stacke, la oss si 2k angrep.

Om det bare er stackede byer, javel, så nuke dem da? Samle nuksa til folk og fake mye. De klarer ikke stacke 100-200 byer med 15 deffbyer og når dere da treffer 100 nukes mot feks 10 byer med 15 deffbyer i hver + en haug med fakes kan de jo ikke bare sende 20 deffbyer til til alle de 100 byene. Så det handler om vilje. Vil dere, så kan dere. Jeg vet det sitter folk i SDDN med sånne skills. Det handler om å bruke huet.

Men når det da går utover motivasjonen, so dere sier selv, så blir det jo umulig å gjøre noe som helst. Men noe av dette har vel noe med at dere slet mot 7BULLS. Det er aldri morsomt å slite i en krig og stå helt fast så man ikke får adlet :)

Erm, tør jeg fortelle deg hvordan det gikk når vi angrep vikingr? Fyren fikk flere titalls mio ODD på en helg.. det er ikke slik at vi ikke prøvde.
 

DeletedUser

Guest
Det virker som for meg at dere tenker litt rart her også. Tror dette handler mer om vilje. Det såklart kjipt Når hele fiendes front er stacket. Mennår dere ikke kommer igjennom med nukes på dypet er det vel deres egen skyld. De byene er vanligvis ikke stacket ergo det kom alt for få angrep mot dypet så dem lett kunne spotta nuksa og stacke. Om dere hadde samlet alle nuksene og faket en del også vil det jo ispfall være ren flaks om de klarer å stacke akkurat byene der det kommer nukes, og de kan umulig ha nok deff til å stacke, la oss si 2k angrep.

Om det bare er stackede byer, javel, så nuke dem da? Samle nuksa til folk og fake mye. De klarer ikke stacke 100-200 byer med 15 deffbyer og når dere da treffer 100 nukes mot feks 10 byer med 15 deffbyer i hver + en haug med fakes kan de jo ikke bare sende 20 deffbyer til til alle de 100 byene. Så det handler om vilje. Vil dere, så kan dere. Jeg vet det sitter folk i SDDN med sånne skills. Det handler om å bruke huet.

Men når det da går utover motivasjonen, so dere sier selv, så blir det jo umulig å gjøre noe som helst. Men noe av dette har vel noe med at dere slet mot 7BULLS. Det er aldri morsomt å slite i en krig og stå helt fast så man ikke får adlet :)

Dette her blir bare mer og mer tragisk. Når du skriver at de ikke klarer og stacke 100-200 nukes med 15 def byer, tror du ikke de stacker mer? xD De kunne faktisk sende def til alle byene som ble faket på også, nå må du tenke på at 7BULLS var godt over dobbelt så store som SDDN. Selv om SDDN var en rimelig offansiv stamme, ville alltid 7BULLS ha flere nukes, og såklart flere def byer. Så pls ikke kom med noob tips.
 

DeletedUser

Guest
Ehm.. virkelig synd at dere tapte SDDN :eek:

Håper dere klarer dere bedre irl :)
 

DeletedUser

Guest
Må jeg gjenta meg selv kanskje? Vilje er det som skal til. Klarte dere det ikke når dere prøvde, ja da har dere ikke sendt nok fakes. Når jeg selv er i BNP og ser motstanden som 7BULLS gir i dag og dere sier det var umulig for dere. Ja da får jeg rett og slett lyst å slutte med tw :(
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Må jeg gjenta meg selv kanskje? Vilje er det som skal til. Klarte dere det ikke når dere prøvde, ja da har dere ikke sendt nok fakes. Når jeg selv er i BNP og ser motstanden som 7BULLS gir i dag og dere sier det var umulig for dere. Ja da får jeg rett og slett lyst å slutte med tw :(

Du kan på ingen måte sammenligne BNP sin krig og front, med SDDN sin krig og front, mot bulls. Men takkevære BNP sine syke strategier så ble de jo en alt for lett krig mot Bulls, tilslutt.
 

DeletedUser

Guest
Må jeg gjenta meg selv kanskje? Vilje er det som skal til. Klarte dere det ikke når dere prøvde, ja da har dere ikke sendt nok fakes. Når jeg selv er i BNP og ser motstanden som 7BULLS gir i dag og dere sier det var umulig for dere. Ja da får jeg rett og slett lyst å slutte med tw :(

Nice, skal vi ta en titt på BNP sin front mot 7bulls..? og SDDN sin front mot 7bulls? Lær deg å se fakta, BNP har en stor stor stor front som gjør at 7bulls ikke kan dytte alt deffet sin inn mot en bitte liten from som de gjorde mot SDDN.. Fordi BNP da ikke turte å gjøre noe, fordi dere var redd for at om dere ikke var ekstremt mye større enn 7bulls så kom dere til å tape.
 

DeletedUser

Guest
Der traff du spikern på hodet gutten min. BNP "merget" med 12 spillere fra EASY fordi alle var redde for å tape mot bulls. Kudos til deg for at du klarte å komme opp med en så fantastisk observasjon som ikke er i nærheten av å treffe målet. Bedre lykke til neste gang med de nye bortforklaringene du vil komme med.
 

DeletedUser

Guest
Forstår ikke hvordan dere kan si 12 spillere fra EASY? EASY forsvant jo, hele EASY merget. . .
 

DeletedUser

Guest
Forstår ikke hvordan dere kan si 12 spillere fra EASY? EASY forsvant jo, hele EASY merget. . .

Ja, Easy ble oppløst, og 12 av spillerne gikk over til BNP. Jeg forstår ikke hvordan du får dette til å bli hele Easy.
 

DeletedUser

Guest
Ja, Easy ble oppløst, og 12 av spillerne gikk over til BNP. Jeg forstår ikke hvordan du får dette til å bli hele Easy.

Fordi resten har blitt grå. De ble ikke værende, de som ville fortsette å spille v4 gikk til BNP. Nuff said, så enkelt. Det som var igjen av EASY gikk til BNP.
 

DeletedUser

Guest
Gidder ikke kommentere det med frontene. Dere vil virkelig ikke se poenget mitt uansett...

Nice, skal vi ta en titt på BNP sin front mot 7bulls..? og SDDN sin front mot 7bulls? Lær deg å se fakta, BNP har en stor stor stor front som gjør at 7bulls ikke kan dytte alt deffet sin inn mot en bitte liten from som de gjorde mot SDDN.. Fordi BNP da ikke turte å gjøre noe, fordi dere var redd for at om dere ikke var ekstremt mye større enn 7bulls så kom dere til å tape.

Hehe. Ledde litt for meg selv der :D
1. BNP var større enn 7BULLS før vi "merget" med EASY. (Ja. Faktisk så er det "merget" iom at det var under halve stammen). Hvordan kan vi da være redde for å krige mot 7BULLS?
2. Som jeg har sagt tidligere... HVA vil forskjellen være på om BNP og EASY har en allianse eller er i samme stamme NÅR vi kriger mot 7BULLS? Forskjellen vil jo være nada. For vi vil krige på samme måte UANSETT.

Om dere klarer å svare meg fornuftig på denne skal jeg holde kjeft.
 

DeletedUser

Guest
Fordi resten har blitt grå. De ble ikke værende, de som ville fortsette å spille v4 gikk til BNP. Nuff said, så enkelt. Det som var igjen av EASY gikk til BNP.

Så hvis èn person fra stamme A går til stamme B, og resten av medlemmene fra stamme A går grå - kan man da si at samtlige medlemmer gikk over til stamme B? Les de 3-4 siste kommentarene èn gang til, så håper jeg det går opp for deg hvor ufattelig tåpelig den påstanden er.
Ca. halvparten av de daværende medlemmene fra Easy gikk over til BNP - ikke alle. Det er også viktig å huske på, som WalkerT nevnte, at vi et par uker før hadde rensket kraftig opp i stammen.
Her har vi en litt mer fullstendig oversikt over stammeskiftene den siste tiden før "Easy's fall":
[spoil]Juz Blaze
Lettnavn
tobbi-95
meliiki
Spiny Norman --->BNP
saga --->BNP
Manfred
newsted --->BNP
WalkerT --->BNP
Oxcyder
Lobotomy
Tha N0ob
rosa88 --->BNP
xero
Joker Jr
Casey --->BNP
Gerfox --->BNP
GeirS78 --->BNP
B L A C E --->BNP
R3born --->BNP
SambaUlf --->BNP
pilt --->BNP
jks6 --->BNP
ragan
-Sondre-
Yatta
Tonjepus
jksore
rakashaka
Iceeu
Kua med fletter
X O C O X
Sylvanas
Masterbear
Nitzirk[/spoil]

2. Som jeg har sagt tidligere... HVA vil forskjellen være på om BNP og EASY har en allianse eller er i samme stamme NÅR vi kriger mot 7BULLS? Forskjellen vil jo være nada. For vi vil krige på samme måte UANSETT

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har spurt om nøyaktig det samme, og jeg har ennå ikke fått et eneste svar... kanskje det er bevisst, fordi det er her logikken deres svikter?
 

DeletedUser

Guest
Når dere hadde opprydningen i stammen før mergen skjedde, så ja.. Da gikk jo hele (i dette tilfelle restrerende) EASY til BNP. Og at 1 spiller går til en annen stamme og oppløser sin egen er et dårlig eksempel, da dette er vel rundt en 30% :D
 

DeletedUser

Guest
Når dere hadde opprydningen i stammen før mergen skjedde, så ja.. Da gikk jo hele (i dette tilfelle restrerende) EASY til BNP. Og at 1 spiller går til en annen stamme og oppløser sin egen er et dårlig eksempel, da dette er vel rundt en 30% :D


Vel vi hadde rundt 30 spillere før vi startet opprydningen. Vi kicket noen da de ikke var aktive nok eller bidro på en god måte. Mens vi holdt på med dette kom BNP på banen. Vi plukket da ut de 13 spillerene vi følte ville bidra i BNP. Resten ble på en måte kicka fra Easy når vi oppløste stammen. Disse hadde nok røket i oppryddningsarbeidet uansett.
 

DeletedUser

Guest
Når dere hadde opprydningen i stammen før mergen skjedde, så ja.. Da gikk jo hele (i dette tilfelle restrerende) EASY til BNP. Og at 1 spiller går til en annen stamme og oppløser sin egen er et dårlig eksempel, da dette er vel rundt en 30% :D

Det eksempelet som Newsted kom med var faktisk ekstremt bra. Om du leser posten til j4k så er det akkurat det han selv skreiv :D
 

DeletedUser

Guest
Snakker ikke på vegne av Just4Fun jeg..? Synes det var et dårlig eksempel, samme hvem som sa det.
 

DeletedUser

Guest
og de kan umulig ha nok deff til å stacke, la oss si 2k angrep.


hahahahaha xD Nåå lo jeg godt her på morgenkvisten xD

2k angrep stacket de da lett xD Behøvde ikke rikke muren engang med 2 k inc. Sier ikke at det er umulig og ta byer da, men når du trenger 15-50 nukes per by fra fronten og 10-15 timer innover(sånn det for det meste var på min front) og spilleren itilleg er aktiv. Da må du sende såppas mye inc for at det skal være noe som helst vits at man trenger en good del motivasjon :p
 
Topp