Kvænangen
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 135
Siden jeg ikke har noen særlig kunnskap om dette til å tilbakevise det du sier så kan jeg ikke si det ikke er sant, men alle stammer, personer, spillere, eller i dette tilfellet fronter har svakheter. Det nekter jeg å gi meg på. Ingen er uslålige, selv ikke 7BULLS
Bulls hadde sine svakheter på den offensive delen. Når bulls hadde en relativt smal front, som da var SDDN, og veldig stor safe sone, som de brukte til å deffe opp fronten mot SDDN, så er det ikke mye å man kan gjøre for å fjerne stackene. For meg så virker det som om at dere påstår at SDDN ikke klarte å ta noen byer av Bulls. Men vi tok alle de "svake" punktene til bulls, og til slutt så var det ikke fler igjen.
Den tiden når bulls ville ha fred mellom stammene,for å gå i mot BNP, så var jeg en av de som jobbet for at det samarbeidet ikke skulle gå igjennom. Ett få tall av spillerne i SDDN spilte for å vinne verden 4. Spillere som Blood og dagi jobbet hardt for at vi skulle gå i mot BNP, på grunnlag av at de ikke hadde front mot bulls. Så mitt syn på den saken var at to egoister skulle ødelegge for alle andre i stammen.
For ikke lenge siden så fokk vi forespørsel om å bli med mot BNP igjen, men vi takket nei. For jeg trur mye av motivasjonen vår på verden 4 lå i krigen mot bulls.
Takk til alle som har vært med i SDDN , for en hyggelig og arbeidsom tid. Kommer ikke til å glemme verden 4's kuleste stamme !