Snipet Deg Din Noob takker for seg!

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor dere gir opp på denne måten, Bulls og SDDN har fremdeles en sjanse til å snu dette.. Synd dere ikke ser det selv. Dere kunne heller gitt bort kontoene som er inaktive og fått mer liv i stammene. Mange folk der ute som drømmer om en god krig. Om lederne tror at slaget er tapt så er det klart at det smitter over på resten.. At BNP og EASY merget er igrunn en dårlig unnskyldning, for dette kan snus til deres beste.. åpne øya nå ^^
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dere kunne heller gitt bort kontoene som er inaktive og fått mer liv i stammene.

Gitt de bort til hvem? For det har seg sånn at vi er 13 kontoer, og rundt 9-10 spillere. Når 6 av de er lei, blir det litt tungt med innadling og å finne folk som kan ta over kontoer.

Samtidig synes jeg ikke vi skal klage på at BNP merget seg til det. Jeg synes det er litt feigt- ja, men vi kunne gjort det samme. Vi hadde også kanskje gjort det om ikke BULLS hadde gjort som de gjorde- først gå på oss for fullt kjør, og når de fant ut at de fikk litt motstand fra andre kanter også, skulle de ha oss med på laget igjen.

Men anyway, det har vært kjempeartig å spilt med dere folkens, både folk fra div stammer jeg har kriget mot, gamle -GR- og ikke minst SDDN! Eg har verkeleg hygga meg! :)

-BB-
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at alle som sier dette er i BNP. :eek:

BNP'er eller ikke. Det bryr meg lite for jeg vet etter mine erfaringer på tribalwars at dere har muligheter til å - om ikke vinne - så kan dere hvertfall jevne ut krigen. Før krigen startet gleda jeg meg faktisk og ville se om jeg kan matche naboene min med dobbelt så mye poeng. Tingen var bare at det var 0 problem helt fra start. Så med de byene 7bulls og sddn sitter på er det bare å finne riktige eiere til kontoene så er det godt mulig å måle seg med oss. Jeg sier dette pga jeg ikke vil vinne krigen så lett som det ser ut til at det blir. Med innaktive folk i fronten sier det seg selv at det går til H. (Nå vet ikke jeg hvordan det er med SDDN ang det der da)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Javel.. Greit, dere slutter pgr manglende motivasjon.. Det er forsåvidt greit, men å skylde på BNP/Easy mergen er lavmål :p
 

DeletedUser

Guest
Derfor vil V4 ende ved at BNP merga, og ikke ved en siste krig mellom "the 2 last standing tribes."

Lamt eller ikke lamt, sannhet.

Er vel topp ti dumme ting jeg har hørt i dag, men det finnes vel både dårlige og gode tapere. På tidspunktet BNP og Easy slo seg sammen var det egentlig bare for de andre stammene å alliere seg, og motpolen ville vært betraktelig større enn oss (både i antall spillere og poeng). At dere ikke greide å lage et godt alternativ er trist for dere. Dere hadde muligheten, men dere dreit dere ut, good luck irl.
 

DeletedUser

Guest
Hvor lei jeg er at tw har igrunden lite med bnps merging å gjøre. Så og si at dem har skylda blir feil. For min del har det bare gått nedover etter at Capes ga seg... Og bulls fikk vi aldri noe serlig motstand fra med unntak av små deler av clusteret nede i sør. Nå i det siste har jeg ikke engang orket og sende ut nukes, såvidt lage gullmynter og jeg har ikke noe serlig lyst til å logge meg inn på tw heller.

Når Rooku skylder på bnps merging og den skjeve fordelingen her på v4 vil jeg nevne det at det var oss i SDDN som valgte og ikke gå sammen med bulls :p Vi viste godt hva utfallet ville bli, men flertallet i stammen ville heller fortsette krigen mot bulls der mange hadde store fronter. Framfor og sammarbeide med bulls for å ha en mulighet til å vinne v4.

Personlig tror jeg ikke det ville gjort så mye forskjell fordi jeg har erfart at ferdighetsnivået i bulls er ganske variabelt og det hjelper lite at flere av bulls medlemene hadde begynt å bli innaktive allerede da bnp gikk til krig. Men ja om vi hadde gått for en siste stor krig med en mulig seier ville v4 sett veldig anderledes ut. Hvordan bulls hadde klart seg vet jeg ikke, men det hadde tatt lang tid med så og si ingen front for min del og antagelig mye kver noe jeg ikke har tid eller ork til.

Vill også legge til at det er flertallet av stammen å da mesteparten av de medlemmene som har fått det hele til å gå rundt som har stemt for dette. Finne nye eiere til de største kontoene kunne vi, men jeg tror ikke alle ville gått med på å gi bort kontoen sin. Det ville også blitt mye styr med og finne nye medlemmer bare for at bnp skulle fått noen flere og krige mot :p


Dette blir nok en mye mer behagelig avsluttning og jeg føler meg veldig ferdig med tw kanskje jeg kommer tilbake om noen år om no fortsatt er oppe :)
 
Sist redigert av en moderator:

erratum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Takker for meg v4 :)

Det har vært hyggelig :)

Jeg kan vel gi min personlige grunn til Hvorfor jeg slutter, dette er grunnet at det er snart sommer, og jeg vil ikke bruke hele min tid i sommer på dette spillet her..
Verden 4 har blitt alt for kjedelig, jeg har adlet på Blackburn uten noen spesiell motstand, og det er rett og slett for kjedelig å sitte her å stirre på skjermen dag inn og dag ut..

Jeg vil takke alle i SDDN for den fantastiske tiden vi har hatt sammen ;)

I'm out

-Erratum/Aertuio
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
^^ Så morsomt å se at noen faktisk vinner v4.
Men BNP & Easy, hver så snill å spar meg for pisspreiket. Mergen gjorde dere til supermakten, hjelper lite om spilleren dere spiller mot er den sykeste av den sykeste og blablabla når det er 10000 nukes som kommer i uka ^^ Jaja, SDDN ville ikke samarbeide med bulls. For det første så måtte SDDN lage seg nytt cluster, og nei det gidda dem ikke. For det andre så kommer bulls i fred for å bli "reddet" av SDDN for å ha sjangs mot BNP. I min tid i bulls så må jeg si at jeg ikke var så veldig imponert over spill standar og aktiviteten til spillerne. Men hjelper lite å prøve å lære dem noe når dem ikke vil^^. Uansett, Mergen = seier.;)
 

DeletedUser

Guest
Er vel topp ti dumme ting jeg har hørt i dag, men det finnes vel både dårlige og gode tapere. På tidspunktet BNP og Easy slo seg sammen var det egentlig bare for de andre stammene å alliere seg, og motpolen ville vært betraktelig større enn oss (både i antall spillere og poeng). At dere ikke greide å lage et godt alternativ er trist for dere. Dere hadde muligheten, men dere dreit dere ut, good luck irl.

Så du forventer virkelig at de andre stammene bare skal alliere seg? Isåfall tror jeg du forventer litt mye. Antall byer o.l. har lite og si når de ikke kan matche i skills. Og fordi de ikke kan matche i skills er nok en faktor til motivasjonsdroppet.


Javel.. Greit, dere slutter pgr manglende motivasjon.. Det er forsåvidt greit, men å skylde på BNP/Easy mergen er lavmål :p

Sier dette igjen, BNP merga seg til V4's supermakt og er i dag over dobbelt så stor som stamme nr 2.. 7BULLS har verken motivasjon eller skills til å gjøre motstand. Mergen var lavmålet sett fra mitt synspunkt. Hadde 7BULLS og SDDN merga hadde det heller ikke gått bedre, refererer her til svaret mitt til pippiosteper. Frontbyene her tilhørte 7BULLS.

BNP'er eller ikke. Det bryr meg lite for jeg vet etter mine erfaringer på tribalwars at dere har muligheter til å - om ikke vinne - så kan dere hvertfall jevne ut krigen. Før krigen startet gleda jeg meg faktisk og ville se om jeg kan matche naboene min med dobbelt så mye poeng. Tingen var bare at det var 0 problem helt fra start. Så med de byene 7bulls og sddn sitter på er det bare å finne riktige eiere til kontoene så er det godt mulig å måle seg med oss. Jeg sier dette pga jeg ikke vil vinne krigen så lett som det ser ut til at det blir. Med innaktive folk i fronten sier det seg selv at det går til H. (Nå vet ikke jeg hvordan det er med SDDN ang det der da)

SDDN er for underlegne uansett skills :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal la være å forvente at dere er litt strategiske. På tidspunktet vi merget var det tilstrekkelig med gode spillere i v4 til å gi oss en verdig motstander. Men dere herpet det til for hverandre.
Så du forventer virkelig at de andre stammene bare skal alliere seg? Isåfall tror jeg du forventer litt mye. Antall byer o.l. har lite og si når de ikke kan matche i skills. Og fordi de ikke kan matche i skills er nok en faktor til motivasjonsdroppet.




Sier dette igjen, BNP merga seg til V4's supermakt og er i dag over dobbelt så stor som stamme nr 2.. 7BULLS har verken motivasjon eller skills til å gjøre motstand. Mergen var lavmålet sett fra mitt synspunkt. Hadde 7BULLS og SDDN merga hadde det heller ikke gått bedre, refererer her til svaret mitt til pippiosteper. Frontbyene her tilhørte 7BULLS.



SDDN er for underlegne uansett skills :D
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
^^ Så morsomt å se at noen faktisk vinner v4.
Men BNP & Easy, hver så snill å spar meg for pisspreiket. Mergen gjorde dere til supermakten, hjelper lite om spilleren dere spiller mot er den sykeste av den sykeste og blablabla når det er 10000 nukes som kommer i uka ^^ Jaja, SDDN ville ikke samarbeide med bulls. For det første så måtte SDDN lage seg nytt cluster, og nei det gidda dem ikke. For det andre så kommer bulls i fred for å bli "reddet" av SDDN for å ha sjangs mot BNP. I min tid i bulls så må jeg si at jeg ikke var så veldig imponert over spill standar og aktiviteten til spillerne. Men hjelper lite å prøve å lære dem noe når dem ikke vil^^. Uansett, Mergen = seier.;)
Det hadde kommet 10000 nukes i uken uansett, for vi hadde koordinert angrepene like bra om vi så hadde vært to stammer. Så 7BULLS har ikke fått noe mer motstand. At det nå er én supermakt er greit, men alle hadde forsvunnet helt til EASY og BNP hadde stått igjen.

Historien viser at store stammer ofte bryter opp i to eller flere stammer på grunn av uenigheter, så det er fortsatt sjans for at BNP mister makten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal la være å forvente at dere er litt strategiske. På tidspunktet vi merget var det tilstrekkelig med gode spillere i v4 til å gi oss en verdig motstander. Men dere herpet det til for hverandre.

Shitprat. Det var kanskje nok skilla spillere på V4, men ikke i fronten mot BNP. Ikke i 7BULLS. Du kan ikke si at vi herpet det til for hverandre i det hele tatt.

Det hadde kommet 10000 nukes i uken uansett, for vi hadde koordinert angrepene like bra om vi så hadde vært to stammer. Så 7BULLS har ikke fått noe mer motstand. At det nå er én supermakt er greit, men alle hadde forsvunnet helt til EASY og BNP hadde stått igjen.

Historien viser at store stammer ofte bryter opp i to eller flere stammer på grunn av uenigheter, så det er fortsatt sjans for at BNP mister makten.

Herregud, da hadde det vært 2 gjenværende stammer på v4 etter alle hadde forsvunnet. Og en grunn til å fortsette å prøve og overleve for oss taperne i SDDN. :p

Wow, fint at du prøver å motivere. Hjelper lite.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Først vil du ha en grunn for å fortsette og fighte, så klager du over at jeg gir den en grunn. En grunn som man nokså ofte har sett, og egentlig kan være nokså sikre skjer.

Jeg tror ikke dere skal skylde for mye på mergen. Det er nok mest deres egen inkompentanse når det kommer til taktikk, logistikk og langsiktig planlegging som har ødelagt for dere.
 

DeletedUser

Guest
Først vil du ha en grunn for å fortsette og fighte, så klager du over at jeg gir den en grunn. En grunn som man nokså ofte har sett, og egentlig kan være nokså sikre skjer.

Jeg tror ikke dere skal skylde for mye på mergen. Det er nok mest deres egen inkompentanse når det kommer til taktikk, logistikk og langsiktig planlegging som har ødelagt for dere.

Dere er desperate etter å ha noen til å spille mot. Sletter 7BULLS seg(som jeg regner med ikke er langt unna) sammen med SDDN, stenger v4 og BNP kan få all credz. Du får finne en mye mer sannsynlig grunn. Og jeg tror du har ca 3 dager før SDDN er grå. :)

Så alle dere BNP spillere sitter her og sier mergen ikke har stort å si, og at vi ikke kan klage på den.. "Historien sier at en gang i tid var det BNP som klaga på VARG's merg.". Og denne gangen merget BNP seg til å eie over halve v4. Ironisk. I dag har BNP 15000 flere byer enn 7BULLS. Om SDDN hadde vært i 7BULLS hadde dem hatt bare 10000 flere :O
 
Sist redigert av en moderator:

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg tror du vet like godt som meg at antall byer ikke er like viktig som antall medlemmer man har i stammen. Medregnet alle stammene deres så ville dere hatt langt over 70 spillere totalt. 70 spillere vil si at dere kan få mer søvn uten å være redd for kontoene, kan sende fakes og nukes til alle tider på døgnet og dere har alltid en konto som kan merge med en annen konto hvis noen blir lei av å spille.

BNP har ikke den muligheten siden de ikke har like mange medlemmer. Alle medlemmene trenger søvn, og det er ikke alle som orker å være KV for kontoer på mange mill. Derfor vil ikke dere få like mange fakes og nukes når som helst på døgnet.

Som sagt; å skylde på mergen blir helt feil. Det eneste dere kan skylde på er at dere rett og slett ikke vil nok eller at dere ikke er gode nok.
At dere ikke har nok motivasjon er forsåvidt grei nok grunn, men det er fremdeles latterlig å skylde på mergen.

Og jeg har aldri klaget over noen merger.
 

DeletedUser

Guest
70 medlemmer eller ikke, når 90% er noobs så har det ikke mye å si. Og tenk på def byer, ikke nukes.
 
Topp