soinner vs. K177y c47

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Eller de som gjør en såpass god jobb mot fienden at de må svare med motangrep. =)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg liker langt unna. Kan ha så mange offbyer jeg vil nesten! :O
Langdistansenuking <333
 

DeletedUser

Guest
Tull. Kanskje det er sånn du overlever.

Nei, er ikke slik jeg overlever nei. :) ODD handler ikke bare om det selvsagt, men de fleste på topplista i ODD har fått ganske mye deff av stammen sin.

ODA er med andre ord det som gjelder, siden der bruker man bare sine egne tropper :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nei, er ikke slik jeg overlever nei. :) ODD handler ikke bare om det selvsagt, men de fleste på topplista i ODD har fått ganske mye deff av stammen sin.

ODA er med andre ord det som gjelder, siden der bruker man bare sine egne tropper :)


Så jeg som er grisegod og lurer motstanderne mine og adler tomme byer, er da altså dårligere en deg som nuker som en gal tenåringen som akkurat har oppdaget voksen sider på nettet?

Verken ODa eller ODd sier mye om skilsa dine. Og jeg vill heller påstå at en spiller med mye ODd er bedre en en spiller med mye ODa. Man kan nuke og nuke og nuke. Tuller du det til når du blir angrepet derimot ryker byene fort.

Personlig mener jeg tho at verken ODa eller ODd forteller for mye om skilsa dine. En god spiller klarer å vinne kriger uten for mye ODt :)
 

DeletedUser

Guest
Så jeg som er grisegod og lurer motstanderne mine og adler tomme byer, er da altså dårligere en deg som nuker som en gal tenåringen som akkurat har oppdaget voksen sider på nettet?
Skal ikke svare på det her engang.. Dummeste jeg har lest.
Verken ODa eller ODd sier mye om skilsa dine. Og jeg vill heller påstå at en spiller med mye ODd er bedre en en spiller med mye ODa. Man kan nuke og nuke og nuke. Tuller du det til når du blir angrepet derimot ryker byene fort.
Personlig mener jeg tho at verken ODa eller ODd forteller for mye om skilsa dine. En god spiller klarer å vinne kriger uten for mye ODt :)
Ja, er halveis enig i den her, det kan bety 2 ting at man har lite ODT: Man har det alt for lett, eller at man spiller meget smart.

..............
 

DeletedUser

Guest
er helt enig med Svein jeg.

spørr du meg, viser det mere om en spiller er god, med og ha ODD, for uansett om man får støtte av stammen sin, MÅ man ha skillz for å holde på byer når det har kommet til ett viss antall med nukes på seg.

å ha mye OD-A kan alle ha, det er bare og sende random nukes. Egentlig, så pleier de som nuker DUMMEST og få mest OD-A siden de treffer på stacks og sånt.

å ha lite OD, men samtidig adle mye av fienden + få mye incs av fienden men håndta dem uten noe serlige tap, viser at man har masse skillz.
Da viser man at man bruker troppene sine rett i angrep, og at man sparer på def troppene i forsvar med og bruke lure metoder som sniping, readling og preadling.

Viss man stacker byer, for å ta nukes, vil man aldrig kunne klare og overleve i lengden viss man er 2 like gode spillere som er like store, og det vet alle som har spilt i en stund.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ikke helt enig med dere egentlig. Ofte er det en kombinasjon, og hvor langt i spillet man har kommet. Å ha mye ODA tidlig viser som regel på at man har gått på en smell, og det er jo lurt å unngå. Samtidig viser det ofte at man tørr å angripe, og er en litt ustabil spiller å ha i nabolaget.

Om man bare går for å adle "tomme" byer så sier det enten tre ting. Man snylter på stammen/allierte sine nukes / man adler mindre spillere som ikke er noe særlig trussel / eller man bare tar litt av en spiller og sjeldent klarer å utgjøre noen stor forskjell annet enn at man vokser litt selv. Det er selvfølgelig taktisk smart for seg selv, men regel er ikke det man vinner kriger med.
 

DeletedUser

Guest
å ha mye OD-A kan alle ha, det er bare og sende random nukes. Egentlig, så pleier de som nuker DUMMEST og få mest OD-A siden de treffer på stacks og sånt.

Må være litt uenig her, sindick.
Treffer man stacks, dreper man mindre tropper, ergo mindre ODa.

Min ville påstand;
OD er like tilfeldig, som at det indikerer skills.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel da ser det ut til at Soinner aka Bambam gir seg igjen, sist jeg møtte ham så ble han rimmet, denne gangen ble han så skamfull at han desverre lot seg internadle isteden.

Takk for kampen Soinner, det var jo festlig å se deg få stack...

Foreslår denne tråden låst.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp