soinner vs. K177y c47

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Små morsom tråd! Masse store kjefter, som tydeligvis hører hjemme i gamet :confused:
 

DeletedUser

Guest
H*n er ett menneske, å h*n mente helt sikkert skrevet, som du er ganske klar over.

Faktisk er det meget mulig for de fleste med en sånn litt over middels moderne PC å få innholdet på skjermen opplest for seg. Det kalles "screen reader" og er iallefall mulig å slå på på min maskin. Antakelig et verktøy mest tiltenkt blinde, men kanskje også for slike som hater å se på skjermen mens de spiller data :p
 

DeletedUser

Guest
Mente ikke at han hadde joinet stammen hugs, men at han hadde fått holdningen. Hvis du ser hva jeg skrev etter det så står det ganske tydelig.
Hææææææææææ?
Tror ikke du helt skjønner denne tråden.. ╯°□°)╯︵ ┻━┻
 

DeletedUser

Guest
Allierte

Ikke-angreps-pakt (IAP)

Fiender
Elite avslutt
J.F.F avslutt
NWe avslutt
JFFW avslutt
VIRUS avslutt
TNW avslutt
WTY-B avslutt
JFFA avslutt
PRO avslutt
JFFR avslutt
JFFS avslutt
K54 avslutt

Se, ønsker bare å vise at dere ikke er med på lista vår.
Kun min.

Og dette er selvfølgelig 100% sikkert den riktige diplomatilista vår.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hvordan er det et mot argument for det jeg sa?

Jeg sa på ingen måter at et bilde var 100 % pålitelig, men selvom det kan redigeres osv. Så er det mer pålitelig en copy paste tekst som selv en 12 åring kan redigere.. Again, just saying...
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
bildelol.png


Sånn, var det troverdig nok, eller må vi invitere seg til stammen sånn at du kan se det med egne øyner?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ble så lite med kommentarer etter at jeg offentlig-gjorde lista enda mer enn hva den alt var offentlig :(.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg har da sett lista for lenge siden jeg da. Men sa bare at et bilde er mer troverdig.
 

DeletedUser

Guest
Mer framtidig bekreftet fakta følger;

Jeg starter å adle p0k3-baller/byer? på onsdag. Punktum.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp