soinner vs. K177y c47

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Aka P0k3m0n Allstars

Dette med V10 ser ut til å gå fort over, så jeg vil by opp disse lissomkule folka, med sindick i spissen!, opp til dans.

Jeg missliker det sindick gjør her på v10 forum, det er grunnen. Jeg ønsker å vise den lille tullingen at han ikke bør gjøre narr av andre som kan mindre, bare fordi han kan mer.

Tråden som skapte biffen
Så her kommer jeg.
Akkurat nå ligger jeg litt for langt unna dere, men det varer neppe lenge. Og når så skjer, så er det utelukkende for å rassere dere som stamme. 1 etter 1.

Sindick fant en person som var mindre erfaren enn han, soinner fant en stamme. Sindick kan bare håpe på at Are gidder, da har de iaf en mulighet til holde ut en bitte liten stund til, soinner vet at de taper uansett.

Har du flere stammer du skal rassere med dine velformurerte innlegg, sindick?

Nei, dette skjer ikke som medlem av AREA, jeg bare ønsker meg en fair fight mot en stamme som har tid til å forbedre seg. Jeg slår dere om dere fortsatt kjører sindick sin måte å spille på, vrir dere om til Are sin, så kan det bli en kamp iaf.

Btw, alle som blir med i denne stammen er prioriterte adligsmål.

soinner
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel... Tror du at du har en sjans da?
Hvorfor har dere ikke adlet meg enda?

Gå å drøm lillegutt, det her vil ikke nytte.... Om du har spilt mot meg før så vet du at det er ingame vi walk the walk og off forum we tal the talk. Men det jeg har sett fra deg tidligere er at du basre prater og kommer med drit av unnskyldninger etterpå...


Tøff er du ikjeften, men kan du spilllet? Det gjenstår å se...
 

DeletedUser

Guest
Øy! Folkens, den 1k byen til are er fredet, samme er området rundt. La fjotten vokse. Max mekker må da få bygge opp byene våre før vi tar over.
Det er greit, jeg skal jobbe meg mot deg. Kommer dog ikke til å røre deg før du er minst 90% av meg, samme kommer jeg til å forlange av stammen jeg er i.
Når nå det punktet kommer, kommer jeg heller ikke til å grine til stammen for hjelp, selv om det kommer til å ta meg 2-3 dager ekstra å gruse deg, men la gå.
Jeg spiser pusekatter som deg til frokost, iaf når de kommer solo.

Du burde takke sindick for å få fram dette hatet, er ikke mange som klarer det..
 

DeletedUser

Guest
Aka P0k3m0n Allstars

Dette med V10 ser ut til å gå fort over, så jeg vil by opp disse lissomkule folka, med sindick i spissen!, opp til dans.

Jeg missliker det sindick gjør her på v10 forum, det er grunnen. Jeg ønsker å vise den lille tullingen at han ikke bør gjøre narr av andre som kan mindre, bare fordi han kan mer.

Tråden som skapte biffen
Så her kommer jeg.
Akkurat nå ligger jeg litt for langt unna dere, men det varer neppe lenge. Og når så skjer, så er det utelukkende for å rassere dere som stamme. 1 etter 1.

Sindick fant en person som var mindre erfaren enn han, soinner fant en stamme. Sindick kan bare håpe på at Are gidder, da har de iaf en mulighet til holde ut en bitte liten stund til, soinner vet at de taper uansett.

Har du flere stammer du skal rassere med dine velformurerte innlegg, sindick?

Nei, dette skjer ikke som medlem av AREA, jeg bare ønsker meg en fair fight mot en stamme som har tid til å forbedre seg. Jeg slår dere om dere fortsatt kjører sindick sin måte å spille på, vrir dere om til Are sin, så kan det bli en kamp iaf.

Btw, alle som blir med i denne stammen er prioriterte adligsmål.

soinner


Nå må du gje deg, grunnen for at jeg postet, var jo pga navnet mitt ble nevnt der. Desse uten, kordan vet du at jeg ikke ville inn i stammen?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beklager, men det går såpass greit ing at jeg må forsøke å kødde det til på public.

hehe, der var du ganske hissi må jeg si:( nei, da takker jeg nei til denne stammen. Orker ikke å være i en stamme der ene spilleren har stått op på feil side av sengen:rolleyes:

Og i den tråden jeg plukka den der i fra, ba du om bråk. Her er det. Bråk. Jeg spiser lisssomkule folk som deg til frokost.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, jeg vet at du var villig til å selge stammen din for å få plass her, jeg er grunnen til at vi ikke tar i mot feiginger som deg.. Tulling
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke det var AREA han snakka om, men stammen i tråden de bølla i ;)
 

DeletedUser

Guest
Aha, beklager.
Tror dog litt av samme greia teller der.

Anbefaler alle som ønsker en framtid på v10 å søke seg inn i den stamma der, pro or no. De er vel de eneste jeg ikke missliker av stammer på v10 :)

Are burde særlig søke seg inn der, så kan vi få litt motstand etterhvert..
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Haha.. Jeg måtte le. Godt forsøk på å få oppmerksomhet på! Bra jobba!
 

DeletedUser

Guest
Kom det hardt fra en 12 år gammel pokemon uten noe som helst annet å komme med.

Som vanlig..
 

DeletedUser

Guest
Beklager, men det går såpass greit ing at jeg må forsøke å kødde det til på public.



Og i den tråden jeg plukka den der i fra, ba du om bråk. Her er det. Bråk. Jeg spiser "lisssomkule" folk som deg til frokost.

Du spis lissomkule folk te frokost? Da spis du vel ikkje sindick siden han faktisk e kul. Mokka som det ikke virke som du e? Du e veldig flink til å fremstå som rappkjefta, selvhøytidelig og litt smårar, det ska du da ha :) Thumbs up for den "lisssom"
 

DeletedUser

Guest
Alle som bygger sin egen kulhet på noobs er min frokost Og da i særdeleshet slike tullinger som sindick, som gjør det igjen og igjen.
Pokemon du å?
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
ikke hør på Are og Thomas dem er bare noen awesome drittunger, men Are er litt bedre da:eek:
 

DeletedUser

Guest
wow, ønsker deg lykke til, skal sørge for at du fort kommer ned fra den lille tronen du sitter på om du kommer denne veien hvertfall. Vil anbefale deg å vise noe IG før du skryter av ting du skal gjøre på forum, for da blir folk kanskje litt redde for deg ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Haha.. Jeg måtte le. Godt forsøk på å få oppmerksomhet på! Bra jobba!

Feil, vi slipper og gjøre noen som helst forsøk på og få oppmerksomhet. Gode spillere trekker sånt til seg automatisk, da med spes tanke på meg og Robert. For vi er de tøffeste av de tøffe :cool:. Så bare pass deg(dere), før vi tøffisiferer dere...(eller noe sånt). Gogo Soinner! :)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Alle som bygger sin egen kulhet på noobs er min frokost Og da i særdeleshet slike tullinger som sindick, som gjør det igjen og igjen.
Pokemon du å?

En måte å redde ansiktet på er å holde den nederste delen lukket kompis, du farer med store ord her. Gleder meg til å få med meg dette. Siden du har skrevet dette offentlig, så har du ingen unnskyldninger når den tid kommer ;)

Hvilke katter vil ikke jage rotter?

Og da setter jeg deg i rotte boksen, og vedkommende du skal ta (are,sindick og resten av stammen) i katte-boksen ;)

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Gud bedåre..

Katta mi har gulpa opp værre hårballer enn sindick/m venner. Kan ikke se hvordan jeg kan slite med de.. Sorry asså, naboen min har kviser som bekymrer meg mer enn de "gir snart opp uansett" folka der.

Er faktisk overrasket over at de er her fortsatt.
 

DeletedUser

Guest
AL, jeg anbefaler deg å bli med i stamma dems. Mange "tøffinger" der..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kan jeg få komme inn i Pokemonn stammen deres? Bare for å få lov til å gruse nissen som sitter med kongler og litt diverse på plasser vi egentlig ikke ønsker det.

Skulle ligt å sett deg ta Are ja når han er like stor som deg :) Tror det bare blir med drømmen for deg lillegutt ;)

Men hei, jeg var seriøst om å joine pok3 delen ! :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp