Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Cresta har overrasket meg i positiv forstand. Trodde de ville forsvinne tidligere, skal jeg være helt ærlig.


Hvilket forumtroll ville du helst vært foruten her på v7?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vanskelig. Står mellom Royal Flush og Royal Flush...

Q: Hva syntes du om at det er, for Snipe, noen røde byer MIDT i k45 :eek:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Var litt skeptisk til den planen der, men nå begynner jo rapportene som tikker inn å bli riktig så morsomt lesestoff, så nå er alt nice :)

Hva er mest irriterende - moral eller nattbonus? Og hvilken ville du helst fjernet?
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Moral uten tvil, og skal de først ha den kunne den virket bare en viss periode, f.eks 60 dager da de små den liksom skal beskytte har fått sin sjangse, og at ikke de "flinke" spillerne skal bli straffet for og være flinke.

Hvilke tiltak kunne blitt satt igang for og få flere aktive forumbrukere, slik at det ikke er de samme trollene som sitter og skriver her konstant?
 

DeletedUser

Guest
Fjerne moral så det blir artigere å spille og derfor mer å skrive om.
 

DeletedUser

Guest
Åh stemmer, spørsmål. Repeterer Jåkalim.

Hva er mest irriterende - moral eller nattbonus? Og hvilken ville du helst fjernet?
 

DeletedUser

Guest
MORAL, umulig å fjerne siste byen, uten 10 nukes, arghhh!


Tror dere snipe klarer å stå imot noble og VA?
 

DeletedUser

Guest
K54 vil bli roulet av Autro og 300 S, kan ikke se noen stammer pr.idag som kunne tatt over det hegmoniet.
Både K55 og K44 har en mere usikker fremtid.

Hvem er den stammen som har høyest ODD?, og hvilkne stammer står bak ODD til denne stammen?
 

DeletedUser

Guest
UGD leder ganske klart med ODD, og er vel Autro og 300 S som er grunn i dette så langt jeg vet.

Hvilken spiller og stamme fortjener mest respekt på v7?
 

DeletedUser

Guest
Repentance Requiem og VA

hvilken spiller respekterer du mest, og hvorfor?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Repentance Requiem og VA

hvilken spiller respekterer du mest, og hvorfor?

Utenfor stammen er det tidligere buddha som har min største respekt. Ikke bare er han en av de beste spillerne jeg har møtt, men tross i hans gode evner så er han verken kjepphøy eller selvdigger (i motsetning til en del andre har jeg inntrykk av).

Hvilken spiller som gjør det tilsynelatende bra fortjener minst respekt?
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Repentance Requiem. Ego-douche #1.

Hva er mest interessant å lese guider om: Matematiske TW-utregninger eller guider basert på egne erfaringer?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kan elske og hate begge. Om det faktisk er noe jeg har nytte av, lærer av eller syntes er intressant så liker jeg det. Hvis ikke så hater jeg det. Så de stiller jevnt.

Q: Hvor mye ress tror du at den som har farmet mest på v7 har farmet?
 

DeletedUser

Guest
A: Et sted mellom 400-500mill.

Q: Liker du best å delta i oprasjoner, eller gå solo?
 

DeletedUser

Guest
Spørs hvem du samarbeider med i så fall. Alltid morsommere når det er større operasjoner, noe som innebærer mye mer planlegging. Men samtidig er det greit å være uavhengig av noen andre, slik at ingen kan ødelegge noe du har planlagt perfekt selv.

Burde man ha en dagens medalje i hvor mange ressurser man har fått haulet, og ikke bare hvor mange landsbyer?
 
Topp