Spørsmålsrunde

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Personlig synes jeg ikke det, men det er en del som bruker det, så ja.

Hvilken stamme har skuffet mest på V7 ut i fra forhåpningnene folk hadde?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg trodde egentlig enda mer av Snipe. Men ingen har virkelig ikke skuffet...

Q: Syntes du at Snipe propaganda er litt... overdrevent... til tider?
 

DeletedUser

Guest
Hva mente du egentlig med at du forventet mer av Snipe? Stammen startet jo opp bare for moro skyld, og at den har kommet så langt den har idag er jo over all forventning. Uansett så var vi den første stammen som har erobret kontinentet stammen startet opp i og vi er den mest aggresive stammen av alle (sier tw-stats og oda-rankingen også). I tillegg ligger vi jo tross alt som nummer 2 med kun 22 medlemmer. Så lurer egentlig på hva mer du forventet?


Nei, det synes jeg ikke. I hvert fall ikke hvis vi sammenligner oss mot VA.


Har tw blitt for teknisk avansert (snipe, backtime, amtog 200 ms)? Burde det med andre ord gå litt mer ut på strategi og planlegging og ikke bare dataferdigheter slik det er idag?
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Overhode ikke, TW går da mye mer ut på strategi enn datateknologi - det eneste "datateknologien" vi bruker er et domene og en nettleser.

Og jeg synes verken "propagandaen" til Snipe eller VA er for utfordrende og freidig - helst ville jeg sett i mye større grad at folk fritt utfoldet seg. Vi har jo måttet roe oss kraftig ned fordi alle blir så grinete pga ting vi sier. Djeez.

Er stammemedlemstaket for høyt eller for lavt på v7?
 

DeletedUser

Guest
Høyt.


Synes du at VA eller Snipe skulle roe seg på offentlig forum? evt ja, hvem er "verst"?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Syntes at VA kan være litt mye til tider, og at snipe kommer med litt for kraftige "beskyldinger" og lignende på forum, så de stiller gjevnt :)

Q: Tror du Guttaboys tok feil når han sa at den som har farmet mest har farmet 400-500 mio :eek: ?
 

DeletedUser

Guest
Over 100 mio :p:rolleyes:

Q: Er noble en suksess eller fiasko?

Jeg velger å tro at alle stammer som har holdt seg på topp 20 listen i mere enn
2 mnd. ikke kan kalles fiasko, noe rett har jo de gjort siden medlemmene blir
og at de ikke bare er ett plaff.

Litt snill av og til:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg velger å tro at alle stammer som har holdt seg på topp 20 listen i mere enn
2 mnd. ikke kan kalles fiasko, noe rett har jo de gjort siden medlemmene blir
og at de ikke bare er ett plaff.

Litt snill av og til:)

Nå har ikke noble ekistert i 2 mnd. Og - de mange av spillerne i Noble er slik at om de alene lager en stamme så er de automatisk på top 20.
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke noble ekistert i 2 mnd. Og - de mange av spillerne i Noble er slik at om de alene lager en stamme så er de automatisk på top 20.

Sorry Noble har eksistert under 1 mnd.....du har helt rett der:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror to stammer som ikke enda har blitt opprettet vil lede det kontinentet.


Passer drama best i jentefilmer, eller på tw?
 

DeletedUser

Guest
Definitivt tw! Bare synd man ikke kan slappe hverandre...

Idag er det sånn at hvis man skal være en topp spiller så må man farme aktivt. Blir dette litt mot sin hensikt? Tw er jo et strategi-spill hvor hensikten er at man skal planlegge og krige, ikke bruke hele tiden på å plyndre ressurser fra døde landsbyer... Eller skal det være slik som idag at den som gidder å farme mest, kommer automatisk lengst (til en viss grad)?
Burde det i så fall åpnes en "ikke-haule"-verden på .no for de som ikke har tid eller orker farming?
 

DeletedUser

Guest
svar:
Dersom du ser på TW sin historie, er det mye nytenking som har skjedd siden starten? Nei, så for å sette det litt på spissen så er aktivitet den eneste måten å komme frem på. Ikke kom med noen forandringer heller... Da er det enkelte som skriker NEI med en gang...
Litt satt på spissen dette her. Nei til strategi og ja til det gamle, aktivitet og relasjoner.

Nytt spørsmål:

- Kom med 3 forslag som kunne gjort TW til et mer utfordrende strategispill?
 

DeletedUser

Guest
1: Mindre medlemmer pr stamme.
2: Flere konkurranser ingame, som belønnes på en eller annen måte.
3: Fastsett hva som kreves for å vinne en verden.


Mitt spørsmål; Er du enig i mine punkt? evt nei, skriv opp 3 punkt selv og begrunn dem.
 

DeletedUser

Guest
Punkt 1 og 3 er noe jeg ønsker meg i hver verden. Punkt 2 er sikkert morsomt for de som har muligheten til å oppleve det, jeg har ikke tid nok til å kunne klare det selv.

3 andre forslag er:

- Flere tropper som øker uforutsigbarheten (ut fra mitt skjøn)
- Fjerne muligheten for å opprette stamme de første 6 ukene (litt mere komplisert for premade, selv om det ikke er optimalt, krever også random plassering)
- En verden hvor det ikke hadde vært mulig å bli med mere enn 1 gang, restart er også utelukket. (blir man adlet har man tapt i den verden)


Noen som tror noe av dette kunne vært oppnåelig?
 
Topp