Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
heeey, dårlig gjort å vende spørsmålet mot en person, da må vi kanskje vente måneder før han slappingen gidd svare :p
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
sorry :eek:
Håpet Gard gutten var våken, og kunne holde med med selskap, men han var visst vekke :(

såååeee..
e d ikke på tide at noen tar igjen Runinter på ODA'en??
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Hvis ikke alle hadde dodget så fært så hadde det kanskje vært lettere?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Problemet er ikke at de dodger... Det er det at de glemer alle troppene sine i mine byer :)

Kjipt når PMS nuker bort troppene da :( Nuker bort sine egne tropper for ODA liksom!! kjipt gjort ass...
 

DeletedUser

Guest
ser denne har sklidd ut:

da stiller eg et spørsmål. kem i nb har incs fra meg og dualen min?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg må få si at du er rimelig borte om du ikke finner det ut selv.
men når det er skrevet så aner jeg ikke. og for å dra det litt lengre så kan det ikke være rare greiene i.o.m at ingen har skrevet noe om det enda.
uansett, du får ha lykke til med å finne det ut. :D
 

DeletedUser

Guest
eg ikkje pålogget så litt vanskelig å sjekke det ut. og om eg er rimelig borte så kan nok det stemme ja :D men bare vent. crouching tiger, hidden dragon. (dere ser meg ikkje før eg slår til) mohahahahhahaha
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
glemte spørsmål. prioriterer Morten84 rett når han adler seg mot fronten når han ikke har moralen på sin side?
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
nah.. han e for seint ute :p

e d noe liv på v5 for tiden? (har blitt inaktiv :eek: )
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja :D! Nå har jo jeg og blitt med :cool:
edit: På robert og min sin konto ja, på andres kontoer går det mest i nei.

Q: Hvor lenge vil det egentlig gå før v5 avsluttes tror du? (Med andre ord en stamme får 100% dominanse)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
lenge.....slik som det er nå. det blir vel som i V1. om ikke noen finner på noe smart snart.

er dere klare for jul nå?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Klar for jul ja!!! Partyyiiiii <3

Men hvis NB alltid kommer tilbake, hvorfor ser det faktisk ut som de synker i poeng da ??? under 60mio naa!!?????
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det er bare en del av en plan så smart at ikke engang NB selv aner rekkevidden av den.
men foreløpig er den svært hemmelig. faktisk er den så hemmelig at vi møtes kun ansikt til ansikt og alle bærer maske når vi diskuterer de hemmelige planene våre. og vi har alle sammen hemmelige navn. mitt er så hemmelig at jeg ikke vet det selv en gang i ren frykt for at motstanderne skal få tak i det.
og vi har alle måtte sverge en kraftig ed på at vi aldri skal avsløre de hemmelige planene for noen, ikke engang for oss selv.
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
det er bare en del av en plan så smart at ikke engang NB selv aner rekkevidden av den.
men foreløpig er den svært hemmelig. faktisk er den så hemmelig at vi møtes kun ansikt til ansikt og alle bærer maske når vi diskuterer de hemmelige planene våre. og vi har alle sammen hemmelige navn. mitt er så hemmelig at jeg ikke vet det selv en gang i ren frykt for at motstanderne skal få tak i det.
og vi har alle måtte sverge en kraftig ed på at vi aldri skal avsløre de hemmelige planene for noen, ikke engang for oss selv.

Høres ut som en ultimat plan :D

Hva skal dere spise på Juleaften da? :jfornøyd:
 
Topp