Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Tror ikke det går spesielt bra for tida, ærlig talt.


Hvorfor synes Gertpe at Torq er en sutrepave som ikke tåler motstand?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fordi Torq og Gertpe har en intern maktkamp på gang.

Ville ORH hatt en sjanse dersom Torq ryker ned på aktiviteten og om bongo hadde satsa istedenfor "slett" ?
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
ja det vil jeg absolutt si, men man må ikke glemme alle de andre kjemperne i ORH


nå som det er desember og mange av skoleelevene har tentamen/prøver etc vil dette påvirke aktiviteten eller vil det bli tw> pugging ?
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det kommer ikke til og påvirke aktiviteten betrakterlig siden den er ganske lav hos de aller fleste fra før av. Dette gjelder begge sider... Er noen untak, men dem ser vi ikke mange av ;)

Er det mange som gleder seg til jula og til julefreden kommer?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
jula er hellig, alle gleder seg vel til den. :)

ER mount and blade 1 i ORH, den samme som var i renegades eller hva nå den stammen het?
 

DeletedUser

Guest
Aner ikke, men han er veldig irriterende ved at han adler alt sånn at det ikke er noe farmebyer på mils avstand.

Er ORH så "sterke" som rankinga dems tilsier? ( har vært borte litt, så har ikke fått med meg omrokkeringene )
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tjaa. vi har vel tatt imot mest deng hvertfall :p det er veldig varierende kompetanse nivå i stammen, så er vanskelig å si..

Hvor har ezio vært :eek:?
 

DeletedUser

Guest
Har hatt en laaaaang pause, var dritt lei tw etter altfor mye tid foran skjermen for å passe på rankinga mi :D haha

Nevn de 3 svakeste spillerne på topp 25 lista, begrunn gjerne svaret.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Et heller vakt svar på ditt spørsmål:

1. Lemmy fra ORH, virker som han har gitt opp, eller manglende støtte fra stammen. Men i alle fall, han stryker.
2. FylleSamen....har ikke annen begrunnelse enn at jeg savner originalen. Usikker på, om ny mann på kontoen ka oppveie. Han er god vet det, men likevel....tvivler.
3. Dr. Killer fra 20....liker ikke nicket og aner ikke hvem som er på denne konto. Men stakkern vil få fyken, når MyTh eller vi i SUP får smaken på han/hun.

Øhh, er dere fra MyTh eller SUP nervøse for 20 ?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Øhh, er dere fra MyTh eller SUP nervøse for 20 ?

Min forward outpost 342|573 melder at det stadig smeller inn deffbyer i angrep under fellesaksjoner fra 20.
Så jeg setter kursen sydover der oppe hvertfall, ryktes om fine strender og underholdning

Når er julefreden igjen?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Så absolutt ikke! Her er fin driv og mange planer..men kan jo bare svare for meg selv:p

Edit.. og der kom det meg en i forkjøpet :p, men kan jo gi svar på det også :)
Mulig vi ser en masseslett innen det nye året har startet...

Hva er det med Legenden og påstanden om at han går ut av stammen fordi han er lei gråbyadling? Sin egen eller stammens gråbyadling tro?
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Han er lei av gråbyadling, for hele verdenen. Han er lei av at en aksjon ikke har store resultater siden motstanderen bare adler masse grått og er tilbake på samme størrelse og styrke på null tid.

Hvorfor eier SUP Lemmy?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Han er lei av gråbyadling, for hele verdenen. Han er lei av at en aksjon ikke har store resultater siden motstanderen bare adler masse grått og er tilbake på samme størrelse og styrke på null tid.

Hvorfor eier SUP Lemmy?

Aksjonene våre har resultater... Så vet ikke hvorfor du trekker alle under en kam når det ikke stemmer for alle.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sant, men om melis brukte alle am han hadde og adla 100% tett kunne han fått samme styrke iløpet av 1 måned.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Sant, men om melis brukte alle am han hadde og adla 100% tett kunne han fått samme styrke iløpet av 1 måned.
Det vil han aldri klare å oppnå, pga at MyTh vil sørge for å holde ham nede. Det tar mer enn 1 mnd å komme til topps igjen.

Hvordan kan Legenden være lei av gråbyadling, når han driver med det sjøl? Hva slags begrunnelse er nå det? Hjelper lite på gråbyadling å gå ut av stammen. Da slutter man definitivt. Nei.. kom med en bedre grunn enn det.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Det var en påstand, ikke fakta.

Hvordan vil de latterlige vinter eventen påvirke denne verdenen? Den har allerede gjort stor skade på v17.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det var en påstand, ikke fakta.

Hvordan vil de latterlige vinter eventen påvirke denne verdenen? Den har allerede gjort stor skade på v17.

jeg tror det ikke vil ha noen som helst innvirkning på en så gammel verden som v14.. annet enn at du waster forferdelig mye pp og kanskje går opp 1 rank.

Hva synes du om eventen?
 
Topp