Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Tror den forblir relativt lik...

Tør noen å møte meg i et sjakkparti online? eller er dere for redde for å tape for en jente?
 

DeletedUser

Guest
Jeg møter gledelig alle sammen ;) Planleggingen tar vi på skype.

Kommer jeg til å slå raaaaaator i sjakk? <3
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Åpenbart Torquemada

Hvor lenge tar det før SUP tar andreplassen fra mergemeisterne igjen?
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Om SUP i det hele tatt klarer ta tilbake 2.plassen.. :) Uansett skjer det ikke med det første.

Topp 3 spillere i 20 og hvorfor?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
1. Symphonize - Aldri vært i kontakt med, men av det jeg kan se på stats og hva jeg har hørt er dette en kar med litt futt i.
2. Dr. Killer - Eneste spilleren i 20 jeg har sett klare å ikke treffe nattbonusen ved masse-nuking
3. egrob - er ikke noe særlig god, men har klart å holde seg i live over en lengre tid ved hjelp av flykting. God til å flykte da!

Hvor mange i 20 er faktisk med i krigen per nå?
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg vil da påstå og si at det er en prestasjon og klare og holde en stamme sammen helt fra start, istedenfor en som går sakte men sikkert i oppløsning. Det er bare snakk om et spørsmål om tid før flere følger etter i ORH ;)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
De TOK vell ikke 2.plassen. De FIKK den fordi Bongo ga seg.. 0 creeds til SUP for den "prestasjonen"

Så bitter.. Og det er ikke din stamme engang.
Men vi kan bevege oss videre, nå som alle har fått humret litt.

Gjentar spørsmålet mitt, som jeg tror du er en god person til å svare på
Hvor mange i 20 er faktisk med i krigen per nå?
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
vet ikke nøyaktig antall, men er flere enn Myth og sup klarer å telle til


hvor lang tid tar det før denne verdenen er over?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
det kommer vel an på begge sidene, hvor villige man er til å kjempe.. hvilken aktivitet de forskjellige sidene har.. men regner med den blir færdig i løpet av 2015


Noen endringer du hadde likt å ha på v14?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
det kommer vel an på begge sidene, hvor villige man er til å kjempe.. hvilken aktivitet de forskjellige sidene har.. men regner med den blir færdig i løpet av 2015


Noen endringer du hadde likt å ha på v14?

Ja, må si jeg savner buemennene mine, og skulle veldig gjerne fjernet nattbonusen.

Har luapix gitt seg eller kjemper han fortsatt for tilværelsen?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Etter strømbruddet hvor jeg logget inn til 50% av den kontoen jeg hadde før (samt ett troppetall nært 0), så falt motivasjonen min til å fortsette, pladask! Har logget inn til å kunne holde kontoen grønn, i tillegg til å ta ut noen tog når jeg først logger inn, men noe særlig mere enn det er altså ikke. De byene dere har adlet siste to ukene har vært så og si gratis, noe de kommer til å være framover også.

Ryktes noen små uenigheter mellom enkelte medlemmer i SUP og MyTH... Hva går disse ut på, og kan det være nok til å endre krigen fulstendig?
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så bitter.. Og det er ikke din stamme engang.
Men vi kan bevege oss videre, nå som alle har fått humret litt.

Gjentar spørsmålet mitt, som jeg tror du er en god person til å svare på
Hvor mange i 20 er faktisk med i krigen per nå?

Bitter er jeg ikke, bare påpeker fakta som er at SUP ikke hadde hatt den plassen nå om ikke Bongo hadde gitt seg. :)
Når det gjelder oss selv så er samtlige med i krigen på en eller annen måte :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ryktes noen små uenigheter mellom enkelte medlemmer i SUP og MyTH... Hva går disse ut på, og kan det være nok til å endre krigen fulstendig?

Nytt for meg i så fall. Men dersom det er noen små uenigheter rundtom så ordnes det på en skikkelig og voksen måte. Vi er som en eneste stor stamme på dette punktet uansett, så det er ikke noen egoisme oss i mellom.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Etter strømbruddet hvor jeg logget inn til 50% av den kontoen jeg hadde før (samt ett troppetall nært 0), så falt motivasjonen min til å fortsette, pladask! Har logget inn til å kunne holde kontoen grønn, i tillegg til å ta ut noen tog når jeg først logger inn, men noe særlig mere enn det er altså ikke. De byene dere har adlet siste to ukene har vært så og si gratis, noe de kommer til å være framover også.

Ryktes noen små uenigheter mellom enkelte medlemmer i SUP og MyTH... Hva går disse ut på, og kan det være nok til å endre krigen fulstendig?

Jeg forstår ikke hva dere vil oppnå med denne helt forfeilet propaganda. Som Torq sier, vi ordner opp i små misforståelser. Dere vinner ikke denne verden med å forsøke å gi inntrykk av splittelse mellom MyTh og SUP.......nytter ikke. Forsøk med noe litt mer kreativt!

Åssen går det i ORH ?
 
Topp