Spørsmålsrunde

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Har det alltid vært så mye drittslenging på v18 etter at jeg slutta? (no)

Hva er vel et forum uten litt bæsj i farta? Power er blitt ganske flinke til å peste det ned med sitt illeluktende middel :p.

Skriv en rask topp 3 for de i fiendestammen du har mest respekt for, og hvem du tror er den seigeste, både på offensiven og defensiven.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hva er vel et forum uten litt bæsj i farta? Power er blitt ganske flinke til å peste det ned med sitt illeluktende middel :p.

Skriv en rask topp 3 for de i fiendestammen du har mest respekt for, og hvem du tror er den seigeste, både på offensiven og defensiven.

Du bidrar ikke til et bedre forum eller v18 du heller
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
I motsetning til deg, Super__ lol? Med f.eks denne og de forrige 2-3 postene dine?

Får svare på Kenns spørsmål jeg da, siden du er mer interessert i å poste totalt uinteressante innlegg, som vanlig.

I dagens Power vil jeg si topp 3 er Decrepitus, Three Are Not Legends og Zara.

Jeg mistenker at Decrepitus er den kontoen som kan gi mest motstand på defansiven.
Grunnen til at jeg tror det er at alle jeg har kriget mot så langt på v18 ikke har vært noe særlig oppegående deffansivt,
mens gutta her har vist positive tendenser.

Zara viser at de stadig kan angripe, og er vel en av de få kontoene som fortsatt er på offansiven.
Så jeg kårer denne kontoen til den seigeste offansivt.


Når er det Decrepitus skal gjennomføre sin masterplan som skal snu hele v18?
Nå som han til slutt har gått inn hos fienden bør det jo skje snart
 
Sist redigert:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Hva er vel et forum uten litt bæsj i farta? Power er blitt ganske flinke til å peste det ned med sitt illeluktende middel :p.

Skriv en rask topp 3 for de i fiendestammen du har mest respekt for, og hvem du tror er den seigeste, både på offensiven og defensiven.

Det er nå ikke bare gullkorn som kommer ut i oppgulpene dine heller ;)



Hvor spiller Pål?
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
I motsetning til deg, Super__ lol? Med f.eks denne og de forrige 2-3 postene dine?

Får svare på Kenns spørsmål jeg da, siden du er mer interessert i å poste totalt uinteressante innlegg, som vanlig.

I dagens Power vil jeg si topp 3 er Decrepitus, Three Are Not Legends og Zara.

Jeg mistenker at Decrepitus er den kontoen som kan gi mest motstand på defansiven.
Grunnen til at jeg tror det er at alle jeg har kriget mot så langt på v18 ikke har vært noe særlig oppegående deffansivt,
mens gutta her har vist positive tendenser.

Zara viser at de stadig kan angripe, og er vel en av de få kontoene som fortsatt er på offansiven.
Så jeg kårer denne kontoen til den seigeste offansivt.


Når er det Decrepitus skal gjennomføre sin masterplan som skal snu hele v18?
Nå som han til slutt har gått inn hos fienden bør det jo skje snart

Og det ryktet du ga meg da?^^ Hvor du påstår at jeg må oppsøke lege, vel, da må jeg si det samme tli deg
 

DeletedUser

Guest
Bruk tråden til det den skal brukes til. Ellers ender det med at det blir stengt igjen.

Svar: Pål spiller på Auro. :)hmm:)

Er Power i det hele tatt klar over at de kommer til å tape? :awesome:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Med så få medlemmer som vi har hatt nå så har vi egentli aldri trodd at vi skal vinne:crybaby:

Hvem har spillt på Aurora de siste 2 ukene?
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Power spiller for å gi motstand mot ODA. Vel noen er vel hevngjerrige ex-ODA spillere, men også en del tidligere OIM spillere:)

Vil vi noen gang få en lik verden som v18 mtp innstillinger?:hmm:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Håper for Guds skyld ikke det

Gidder ikke komme med nytt spørsmål da det er så mye drittsnakk her at t.o.m. jeg ikke gidder å være aktiv her.
 

DeletedUser

Guest
the cr spiller på Lord Swag ;)

Hemmelig mtp ant spillere på Aurora
Rebell der,kanskje,kanskje ikke
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Heheh :)

Rebell spiller med andre ord. Morro.. Første gang vi faktisk spiller mot hverandre. Alltid vært på lag vi. ^^
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det kan stemme ja :)
Vi får se nå da, vi gikk i seier mot Bermuda. Spennende nå :)
Men huske og vidreføre spørsmål nå ! ;)
 
Topp