Spørsmålsrunde

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Om det er han jeg tror det er så er det King Kunta

Kopierer spm ovenfor jeg:
Topp 5 spillere på v24? Personlig mening.

Linoko
Felmyst
gertpe
Jato Link
HolyHeLL

Er ingen rekkefølge her, så alle ovenfor er på min topp 5 liste.

Hvis én stamme vil ta en stor ledelse tidlig, hvilke av de nåværende stammene ville klart det?
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Utgangspunkt fra de på topp 25

-Coller: Veldig god oppstart, uansett om det har gått en del PP. Vet fra flere verdener og HP-er at kontoen gjør det bra på oppstart, men mange har sett at det daffer av etter hvert som verdenen etablerer seg. Jeg vil si at de som sitter på kontoen har utviklet seg, og er mere stabile på det nå enn før. Veldig farlig konto hvis de holder ut!

Skandyzz: Vet ihvertfall at Skattum og Andy her her (?). Veldig solide spillere som viser kvaliteter på mange områder, som gjør de ekstremt stabile. Skattum er en kjempe farmer og tar den offansive biten, mens Andy er den som organiserer og har den deffansive biten... noe i den duren. De er kanskje et av Norges råeste par, og hvis de satser så går de for gull!

Bohic: Svensken her er nok den beste svensken på norske servere? Mange gode prestasjoner opp gjennom tiden, og sikker mange flere å få! Var vell den kontoen som har vunnet flest verdener som rank 1 med samme navn likt med Robert? Husker ikke helt, men en slik kåring var det hvertfall :p Gidder han å gi fullt ut på V24, så blir Bohic en rimelig farlig konto og møte!

Felmyst: Hvem spilte her igjen? xKennetx, xKennethx, xkennehtx... huff, jaja. Veldig god spiller som gjør det godt start-up, og fra min erfaring så vet jeg at det er en dyktig spiller på late-game. Så ta han nå før det er for sent! :( Vell, samme som alle egentlig, hvis det satses så blir det farlig.

Får ikke til å si nummer 5, står mellom mange spillere der.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Utgangspunkt fra de på topp 25

-Coller: Veldig god oppstart, uansett om det har gått en del PP. Vet fra flere verdener og HP-er at kontoen gjør det bra på oppstart, men mange har sett at det daffer av etter hvert som verdenen etablerer seg. Jeg vil si at de som sitter på kontoen har utviklet seg, og er mere stabile på det nå enn før. Veldig farlig konto hvis de holder ut!

Skandyzz: Vet ihvertfall at Skattum og Andy her her (?). Veldig solide spillere som viser kvaliteter på mange områder, som gjør de ekstremt stabile. Skattum er en kjempe farmer og tar den offansive biten, mens Andy er den som organiserer og har den deffansive biten... noe i den duren. De er kanskje et av Norges råeste par, og hvis de satser så går de for gull!

Bohic: Svensken her er nok den beste svensken på norske servere? Mange gode prestasjoner opp gjennom tiden, og sikker mange flere å få! Var vell den kontoen som har vunnet flest verdener som rank 1 med samme navn likt med Robert? Husker ikke helt, men en slik kåring var det hvertfall :p Gidder han å gi fullt ut på V24, så blir Bohic en rimelig farlig konto og møte!

Felmyst: Hvem spilte her igjen? xKennetx, xKennethx, xkennehtx... huff, jaja. Veldig god spiller som gjør det godt start-up, og fra min erfaring så vet jeg at det er en dyktig spiller på late-game. Så ta han nå før det er for sent! :( Vell, samme som alle egentlig, hvis det satses så blir det farlig.

Får ikke til å si nummer 5, står mellom mange spillere der.

Så meg da altså? :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Linoko
Felmyst
gertpe
Jato Link
HolyHeLL

Er ingen rekkefølge her, så alle ovenfor er på min topp 5 liste.

Hvis én stamme vil ta en stor ledelse tidlig, hvilke av de nåværende stammene ville klart det?

vanskelig og vite egentlig,mange gode stammer,spørs hvem som legger kortene rett det.

Topp 5 stammer om 1 uke?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
-D-
-PW-
Husmor
Byzant
Origin

Tror ikke det blir noen store forandringer

Hvem er v24s mest aggressive spiller?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vanskelig å si hvem som er mest aggresiv så tidlig. men bohic har treft endel spikes?


Hvor mye PP har du brukt?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Når noen orker å lage det. Antar det blir topp 10 da.

Kommer birken sin første by til å være en gråby denne verdenen og?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det må jo være en topp 25 spillerliste og topp 10 stammer?!

Tipper den kommer om 1 uke

Når kommer rate spilleren over?

-A
 
Sist redigert:

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Når noen orker å lage den og? ^^

Sjelden folk gidder å lage en topp 25 spillerliste når det er små verdener. Blir som oftest en topp 10 liste istedenfor da.

Hvem kommer til å starte disse trådene?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tipper på -Coller

Hvilken spiller blir først til 10k?

-A
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg vet ikke hva som defineres som storkrig, men jeg har i alle fall noen naboer som Charles og Legend786 som virker skumle fra Origi, Lord Bobil sa det skulle gå fint da han kjente dem, men kan vel gå litt tropper i den kampen!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det som igjen er viktig her på spørsmålsrunde er at du også stiller ett spørsmål etter du har svart på ett :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ofte stilte spørsmål er ting du vil vite selv eller se andres mening.

For eksempel:

Hvilken stamme leder er den som kommer til å lede stammene best?

-A
 
Topp