Speed på .no!?

DeletedUser

Guest
Jeg kommer heller ikke til å fortsette å diskutere noe angående tidligere Scandinavian War etc ettersom det er lagt bak meg og jeg ikke gidder å stå imot slike latterlige utsagn som du nå kommer med Honour. ENJOY


EDIT: Honour, tror ikke du skal skryte på deg så altfor mye her, fordi du husker vel hvem som adla deg ut? :D


Latterlige utsagn nei, fakta. Jeg gjorde det som var best for .no, dolket ikke fedrelandet du var for feig til og la meg angripe danskene, så jeg stakk over til sveneske kun for å angripe dem, og stakk tilbake dagen etter og fortsatte angrepene på både svenskene og danskene, men jeg måtte straks stoppe og angripe danskene når jeg kom tilbake. Feig taktikk og et stort feilgrep.

Nei, det husker jeg ikke ettersom jeg ikke spilte den siste dagen etter taktikken din slo feil.

BTW: Jeg ble også bannet for samme grunn som Torq når vi var på 1. og 2., men jeg klarte og komme meg inn igjen, og holdt fortsatt soleklar 1. plass etter mange timers bann.
 

DeletedUser

Guest
Men jeg husker siste dagen ;)

Alle stakk! :O Fysj å æsj. Var selv alene igjen kl 16.00 da ble jeg borte :D
 

DeletedUser

Guest
Kan noen fortelle meg hvor jeg en spiller? Aldri klart å fått blitt med på speed. Frustrerende.

Må en gå på svenske siden? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Er gratisplasser på alle de planlagte rundene fremover (slik jeg skjønte det hvertfall), så hvis du ikke skal måtte kjøpe PK, så gjelder det å være tidlig ute ;)
 

DeletedUser

Guest
Ah, må ha vært etter at jeg ikke gadd mer :eek: Kuleste stammen uansett!
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Få opp en speed neste helg, så er jeg med :)

Neste runde starter 2.juni

Lykke til og vis våre naboland hva vi er gode for!

vil dette koste premium? (hvis ja) er det muligheter før og få brukt de premium poengan vi har på .no eller må vi kjøpe nye premium poeng?

Det vil være et visst antall gratis plasser, men resten av plassene koster premium. For øyeblikket er det ikke mulig å overføre premiumpoeng fra .no til speed.

Dersom dere vil diskutere tidligere runder, hadde det vært fint om dere kunne lage en egen tråd for det ;)
 

DeletedUser

Guest
jeg har et speed team...en gangske god gjeng...noen som joiner?

de som vil kontakter meg aaasssddd12i12hvib
 

DeletedUser

Guest
blir det noen scadinavian war? eller hva det het:p i hvertfall ville det vært greit å vite viss den kommer?.

ville gjerne likt å krige sammen med oss i .no mot dansker og svensker SELV om mange ikke liker det..


men har sjøl merket at da eg spilte i 3 dager i .se så ledde de av oss nordmenn og påstod at vi var dorlig.. så vil GJERNE VISE DEM DET MOTSATTE!.



men i hvertfall så lurte eg på når det kommer?.
 

DeletedUser

Guest
blir det noen scadinavian war? eller hva det het:p i hvertfall ville det vært greit å vite viss den kommer?.

ville gjerne likt å krige sammen med oss i .no mot dansker og svensker SELV om mange ikke liker det..


men har sjøl merket at da eg spilte i 3 dager i .se så ledde de av oss nordmenn og påstod at vi var dorlig.. så vil GJERNE VISE DEM DET MOTSATTE!.



men i hvertfall så lurte eg på når det kommer?.

helt enig
 
Topp