stammen BuRn

DeletedUser

Guest
hei!

jeg lurer på hvorfor denne stammen ble laget?
er det noen som kan si hvorfor de dro fra RNG?
for disse spillerne er gamle rng spillere og DA spillere

det er disse spørsmålene jeg setter spikern min i...
setter pris på raskt svar
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er pga, nye diplomatiske allianser dette, blir nok moro fremover på V1
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dem er nok uenige i det BOL gjør, og har gjort, og siden RNG ledelsen ikke klarer og bestemme seg for hvorden dem skal beholde på poengene, velger derfor deres mest agressive og gode medlemmer og vise vei :). Tilslutt er det reddharene som sitter igjen i RNG. Respekt for at dem tar et sånt steg og viser at dem faktisk har betydd noe for RNG, det er bare så veldig synd og se at dem ikke klarer og beholde medlemmene sine på grunn av uenigheter og egoisme :). Nåvell, GG folkens!
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
fint du ser det fra vår side Kenn :p

du er nok inne på noe i det du sier ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol... Dette hørtes litt merkelig ut, men kanskje det bare er meg? La meg se om jeg får frem poenget mitt nå:

1) Siden når var det å "vise at man betyr noe for stammen sin" når man forlater den? Det rimer bare ikke, om man skal være iallefall litt logiske.

2) Kanskje det bare er meg, men hvordan klarer dere å få det til å bli sånn at "reddharene" er dem som ikke forlater stammen sin når det blir tøft? Dere snur ting på hodet! :eek:

3) Hele denne saken virker mistenkelig merkelig... Utbrytere stikker fra RNG og oppretter en utbryterstamme. Dette er da fordi de ikke er enige i avgjørelsene. DERETTER kommer uttalelser på forum om at de bare skal "vise RNG riktig vei". Så hva er denne berømmelige veien deres? Og det ser ut som om dette er likeså provoserende på RNG som veivisende, så hvorfor gjøre det? Alt dette er så flatt og dårlig innøvd at det virker som det er et spill spilt av enkeltpersoner, og en håndfull andre som har fått en smule og forsøker å gjøre det til et brød som kan mette alle munnene på TW (ja, jeg vet, dårlig metafor :p)

Så jeg trekker konklusjonen: Dette var et spill av enkeltspillere som ikke var enige i avgjørelsene som ble tatt. De brøt ut av stammen og fikk med seg en håndfull andre, for så å forsøke å sette et smilende fjes på hele greia. Disse enkeltspillerne er det som driver hjulet, og forsyner eikene med den informasjonen de mener er nødvendig (oisann, enda en dårlig metafor!). Disse spillerne er med andre ord kjernen i BuRn, og stammen er troendes til å kollapse totalt om disse gjør det.

Alt jeg har skrevet nå er basert på uttalelser på forum og observasjonene jeg har gjort meg, ikke noe annet. Opp til dere å lage deres egne bilder av situasjonen :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Lol... Dette hørtes litt merkelig ut, men kanskje det bare er meg? La meg se om jeg får frem poenget mitt nå:

Skal vi se....

1) Siden når var det å "vise at man betyr noe for stammen sin" når man forlater den? Det rimer bare ikke, om man skal være iallefall litt logiske.

etter at det ble såpass mye oppfart av dette og at det ble full alarm i RNG etter av forlot så måtte vi betyd noe...

2) Kanskje det bare er meg, men hvordan klarer dere å få det til å bli sånn at "reddharene" er dem som ikke forlater stammen sin når det blir tøft? Dere snur ting på hodet! :eek:

De er redd for at RNG skal angripe de om de forlater... RNG truer jo de som går over til vår stamme ;)

3) Hele denne saken virker mistenkelig merkelig... Utbrytere stikker fra RNG og oppretter en utbryterstamme. Dette er da fordi de ikke er enige i avgjørelsene. DERETTER kommer uttalelser på forum om at de bare skal "vise RNG riktig vei". Så hva er denne berømmelige veien deres? Og det ser ut som om dette er likeså provoserende på RNG som veivisende, så hvorfor gjøre det? Alt dette er så flatt og dårlig innøvd at det virker som det er et spill spilt av enkeltpersoner, og en håndfull andre som har fått en smule og forsøker å gjøre det til et brød som kan mette alle munnene på TW (ja, jeg vet, dårlig metafor :p)

Det er verken for å vise vei eller å provoser at vi gjør dette ;) det er mye annet som kommer inn her enn en enkelt avgjørelse. det er mye info fra RNG ledelsen som ikke blir lagt på bordet! + at juger medlemmene sine rett opp i ansiktet om oss!

kan utdype det, men det er unødvendig å ta her ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
kan utdype det, men det er unødvendig å ta her ;)

For all del, utdyp for oss!

Jeg synes svarene dine ikke svarer helt på spørsmålene til winterweird her, men dette ser ut som et forsøk på brannslukking, men du mislykkes desseverre der også.
 

DeletedUser

Guest
Lol... Dette hørtes litt merkelig ut, men kanskje det bare er meg? La meg se om jeg får frem poenget mitt nå:

1) Siden når var det å "vise at man betyr noe for stammen sin" når man forlater den? Det rimer bare ikke, om man skal være iallefall litt logiske.

2) Kanskje det bare er meg, men hvordan klarer dere å få det til å bli sånn at "reddharene" er dem som ikke forlater stammen sin når det blir tøft? Dere snur ting på hodet! :eek:

3) Hele denne saken virker mistenkelig merkelig... Utbrytere stikker fra RNG og oppretter en utbryterstamme. Dette er da fordi de ikke er enige i avgjørelsene. DERETTER kommer uttalelser på forum om at de bare skal "vise RNG riktig vei". Så hva er denne berømmelige veien deres? Og det ser ut som om dette er likeså provoserende på RNG som veivisende, så hvorfor gjøre det? Alt dette er så flatt og dårlig innøvd at det virker som det er et spill spilt av enkeltpersoner, og en håndfull andre som har fått en smule og forsøker å gjøre det til et brød som kan mette alle munnene på TW (ja, jeg vet, dårlig metafor :p)

Så jeg trekker konklusjonen: Dette var et spill av enkeltspillere som ikke var enige i avgjørelsene som ble tatt. De brøt ut av stammen og fikk med seg en håndfull andre, for så å forsøke å sette et smilende fjes på hele greia. Disse enkeltspillerne er det som driver hjulet, og forsyner eikene med den informasjonen de mener er nødvendig (oisann, enda en dårlig metafor!). Disse spillerne er med andre ord kjernen i BuRn, og stammen er troendes til å kollapse totalt om disse gjør det.

Alt jeg har skrevet nå er basert på uttalelser på forum og observasjonene jeg har gjort meg, ikke noe annet. Opp til dere å lage deres egne bilder av situasjonen :)

Nå er det ikke sikkert måten jeg tolker dette innlegget på er riktig, men utifra min oppfattelse var det en del som siktet til kommentarer fra IB spillere. Hadde jo vært litt fint å få til en post uten at man skal drite hverandre ut på annenhver post også :p
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
jeg sitter ikke på all infoen om denne saken ;) derfor vil jeg ikke utdype det for å ikke komme usanne utsagn ;)

og svarene er vel greie de ;)

han ber jo egentlig ikke om sikkerlige svar så jeg kan ikke gi han det (litt pga at jeg ikke har all info om selve saken kjerne)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Oi, det kom ifra mannen som laget denne tråden!

1) Siden når var det å "vise at man betyr noe for stammen sin" når man forlater den? Det rimer bare ikke, om man skal være iallefall litt logiske.
- Hvor mange ganger på forumet har jeg ikke sett "får ikke lov til og utale meg på grunn av munnkurv" både HER på forumet, og fra venner jeg har i RNG? Dette er en av måtene dem har for og utrykke seg, hvordan RNG takler det er opp til dem. Beste måten er og høre på hva dem har og si, og samle seg igjen under samme flag.

2) Kanskje det bare er meg, men hvordan klarer dere å få det til å bli sånn at "reddharene" er dem som ikke forlater stammen sin når det blir tøft? Dere snur ting på hodet!
- Hvor mange ganger har jeg ikke hørt at Capitan holder huset i RNG, sammen med dem andre disiplene sine i ledelsen? Nåvell - det er ikke mitt problem, jeg har det supert hvor jeg er, og jeg er ganske sikker på at BuRn drikker vin og feirer sin nye stamme, med en (faktisk) demokratisk ledelse!

For din siste utalelse (den var for lang til og quotes) så prøver dem og rettleie dere da med tanken på hvordan dem føler seg innad i stammen, med tanken på og ikke bli hørt. Og ja, jeg seier rettleie, kanskje det er feil utrykk, men du skjønte poenget mitt. BuRn har min fulle støtte på det dem gjør, fordi det oser respekt og faktisk iniativ til og gi beskjed på en måte som faktisk svir når man ikke følger med.

Nåvell, lykke til, not my loss som det sies :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Til det første avsnittet ditt kenn, så var årsaken til munnkurv i RNG var alt dette kaoset som hersket pga mergen, at de ikke ville at medlemmene skulle kommenterte i hytt og pine og kanskje ødelegge et allerede ganske dårlig forhold mellom BOL/RNG. Var et tiltak som ble satt i gang for å forbedre forholde mellom oss i alliansen :) Just so you know.. Ikke noe kritikk fra min side, men bare for å opplyse deg om det så det ikke blir noen misforståelser :)
 

DeletedUser

Guest
Kenn: Det er ikke noe poeng i å trekke frem tidligere tråder i denne tråden, da det eneste det gjør er å bidra til usaklighet ;) Tråden der er død og borte nå, og hver gang du trekker den frem kommer jeg til å være stolt av å ha skrevet et så bra innlegg at du er nødt til å prøve å trekke min troverdighet i tvil :p

Så ut fra hva du skriver her kommer alliansen til å fortsette på nøyaktig samme måte som før, bare med en ekstra stamme? Dette strider mot uttalelsen rc jr. kom med i Ryktebørs-tråden, som siterer kilder som påstår at folk i BuRn ikke er sikre på hvordan dette vil påvirke alliansen. Dette kan du egentlig ikke vite mye om, da du ikke er med i stammen, men hvordan har det seg da at rc jr. sier seg enig med det tidligere innlegget ditt? Virker som han selv ikke er helt sikker :eek:

Dessuten kan jeg si at jeg selv ikke har sett et eneste innlegg på offentlig forum om at "folk ikke kan uttale seg pga. munnkurv", men det kan jo være at du har fått ustyrtelig mye mail av folk som syns det er viktig å informere deg om den detaljen :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vel jeg har sagt det jeg skulle si, så resten er opp til dere ;).

Bare sånn det er gjort, fikk jeg veldig lyst til og provosere litt EKSTRA. Derfor så tar jeg en quote :). Have fun med diskuteringa (ikke at den hjelper på så mye, men men).

Oi, det kom ifra mannen som laget denne tråden!
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Så ut fra hva du skriver her kommer alliansen til å fortsette på nøyaktig samme måte som før, bare med en ekstra stamme? Dette strider mot uttalelsen rc jr. kom med i Ryktebørs-tråden, som siterer kilder som påstår at folk i BuRn ikke er sikre på hvordan dette vil påvirke alliansen. Dette kan du egentlig ikke vite mye om, da du ikke er med i stammen, men hvordan har det seg da at rc jr. sier seg enig med det tidligere innlegget ditt? Virker som han selv ikke er helt sikker :eek:

jeg er delevis enig om det er du lurer på ;)

han er etter noe i det han sier ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok, jeg har i hvert fall trukket min konklusjon ;) Men jeg er åpen for forandringer :) Og forresten, kjempeflott å få høre BuRn-siden av saken :D Jo fler sider av en sak man kan få, jo mer nøyaktig bilde kan man danne seg :)
 

DeletedUser

Guest
Ok, jeg har i hvert fall trukket min konklusjon ;) Men jeg er åpen for forandringer :) Og forresten, kjempeflott å få høre BuRn-siden av saken :D Jo fler sider av en sak man kan få, jo mer nøyaktig bilde kan man danne seg :)

Kommenterer du alt som skjer på V1 forumet? :eek:
 
Topp