stammen BuRn

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nuke meg 'aaa, trenger ODD :). BuRn har nok allerede, jeg tar imot med åpne armer. Gooogogogog :eek:! Pass på at det ikke lander under freden btw, da er det ikke så gøy :(
 

DeletedUser

Guest
Hey, vettu hva? Skal time nuket mitt så det treffer akkurat etter at freden har startet! :D
 

DeletedUser

Guest
Hahaha xD Neh, sorry blir bare ett på deg :p I nyttårsfreden, tror jeg vi sier :)
 

DeletedUser

Guest
Angrep sendt... Tok en evighet å finne en by som var nær nok, men fant til slutt en jeg kunne treffe i freden... Den 31 klokka 20 etellerannet, tror jeg :D

Gleder meg til rapporten :)

Btw, snødd mye hos deg også? :eek:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er sånn at hunden får ballefrost og jeg har problemer med og komme meg frem med snøscooter. Så ja, ganske mye.
 

DeletedUser

Guest
Vi har en hun-hund, så hun får ikke så mye ballefrost :p Så ble det snø til jul i år også :D Satan!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Host, jeg markerer mens jeg leser, host* .p. Nåvell, forhåpentligvis så er ikke moderatorene våre smarte nok til og sjekke hvert innlegg :>

Vi har en hun-hund, så hun får ikke så mye ballefrost

Ahh :p. Men klumper vel seg til i pelsen, kan jeg tenke meg?

Btw, skulle ikke landsbyene bli hvite? Min er staur grønn enda, klar for innhøsting av fòr til dyra.. D:!
 

DeletedUser

Guest
Host, jeg markerer mens jeg leser, host* .p.

Du også? Alle andre klikker når jeg gjør det :confused:

Ahh :p. Men klumper vel seg til i pelsen, kan jeg tenke meg?

Innuendo! Vel, har ikke merket noe, hun er faktisk oftere våt i pelsen av smeltet snø ;)

Btw, skulle ikke landsbyene bli hvite? Min er staur grønn enda, klar for innhøsting av fòr til dyra.. D:!

Installert grafikkpakken enda?

Forresten: God Jul, du :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Si gjerne ifra om du får tak i en adelsmann som kan reise 200 timer, om ikke mindre få inn ett tog som bruker så lang tid. Man hadde hvertfall hatt god tid til å forberede seg om det hadde latt seg gjøre :rolleyes:

- Sa jeg at det fantes noe slikt? ser ikke at jeg selv sier noe om BOL i det hele tatt.

Det du også må ta hensyn til er territorie. Selv om BOL mer enn gjerne har lyst til å ta hevn på enkelte i BURN, så må man ta hensyn til beliggenheten. Å vandre inn i andre stammers territorie er vel kanskje ikke det mest populære valget man kunne gjort, selv om intensjonen er god?

- Vel for meg spiller det ingen rolle om dere i BOL velger å gå inn i RNG land eller ikke :)

Jeg tenker det beste BOL kan gjøre er å holde en annen felles fiende opptatt. Klarer de å kjøre hardt nok imot IB i en front, vil de nok avlaste RNG for masse. Dette må da til og med du klare å forstå?;)

- Det vil jeg like å se :p Go BOL.... det ble feil :( GO BuRn! :D
 
Topp